De mannen gaan wel naar een cafe.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:53 schreef isax het volgende:
[..]
alle mannen jaloers want zo'n hip idee is er nog nooit geweest.
Van tevoren gaan we blowen, wat gaan we daarna doen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:53 schreef isax het volgende:
[..]
No pics please.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:52 schreef liesje1979 het volgende:
Uto sc vrouwen neon meet.
Klinkt lekker hip.
blowen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Van tevoren gaan we blowen, wat gaan we daarna doen?
Nou ik zou niet eerlijk zijn als ik zou ontkennen dat ze soms ook goede ideeën initiatieven hebben. Maar dit is wel iets wat alleen vrouwen kunnen bedenken ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:53 schreef isax het volgende:
[..]
Ik kom toch ik vind jullie welquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ik zou niet eerlijk zijn als ik zou ontkennen dat ze soms ook goede ideeën initiatieven hebben. Maar dit is wel iets wat alleen vrouwen kunnen bedenken ja.
Voorlopig is het blowen, neon museum, blowen. Ik weet niet of een man dat boeiend vind.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
ow echt wel als ik vervoer tijd geld enzo de moeite zou vinden
Nouhou! Houd het nou eens een keer gewoon. Ik heb niet eens dat soort dingen. Ik koop altijd herenpyjama's XXL.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Top planKunnen we dan bij jouw blijven slapen?
Pyama party in onze babydolletjes.
Ik betaal bijna nooit trams in amsterdamquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:59 schreef isax het volgende:
je kan nu heel makkelijk een tour nemen door amsterdam.
gewoon gratis.
zijn teveel mensen dus niemand heeft dat door. ik weet nu best veel over mijn buurt al.
Sorryquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nouhou! Houd het nou eens een keer gewoon. Ik heb niet eens dat soort dingen. Ik koop altijd herenpyjama's XXL.
Wat mij betreft ben je welkom. Als je maar meerookt en niet schaapachtig gaat kijken als ik de slappe lach krijg.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik kom toch ik vind jullie wel
Ik ga niet blowenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat mij betreft ben je welkom. Als je maar meerookt en niet schaapachtig gaat kijken als ik de slappe lach krijg.
gewoon wat mix drankjesquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat dan?
Niet alleen de vrouwen onder invloed natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |