Boondock gaat al mee.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja ik was Isa vergeten .. Die woont hier ook .. Voor de wallen is een beetje man wel genoodzaakt
50 minuutjes.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Amsterdam Den Haag is toch geen uur? 40 minuten ofzo.
Was het zo erg dan?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:32 schreef isax het volgende:
[..]
ik voelde me van de week echt een toerist.
ik wist even niet waar ik was.quote:
Rij voorzichtig.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:35 schreef sararaats het volgende:
met de groeten vanuit de auto.
We waren al verkeerd. Ipv door de tunnel reden we erboven.
Maar het is niet druk op de weg.
Ik ken de stad ook wel een beetje dus dan ben je niet alleen ..quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:32 schreef isax het volgende:
[..]
ik voelde me van de week echt een toerist.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:35 schreef isax het volgende:
[..]
ik wist even niet waar ik was.
grachten lijken veel op elkaar.
dus toen spiekte ik op mijn telefoon
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:35 schreef isax het volgende:
[..]
Ja je hebt zon ding niet niets , gebruiken die featuresquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:35 schreef isax het volgende:
[..]
Heb je al een dag afgesproken?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh wacht, dat is bijna allemaal nieuw door de bommetjes natuurlijk.
Op een vrijdag i.i.g. meer weten we nog niet geloof ik. Oh ja en in de middag.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Heb je al een dag afgesproken?
ik kijk mijn buurt heel goed.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Zou mij ook kunnen gebeuren dan, daarom zou ik niet alleen een grote stad in gaan, gegarandeerd dat ik verdwaal, alhoewel ik in Rotterdam toch nog wel een beetje de weg weet. Hum, raar.
Oh gelukkig, je hebt het wel door.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:39 schreef chufi het volgende:
Ik quote waarschijnlijk te enthousiast .. elke keer dubbel .. sorry
Daar wil ik niet dood gevonden worden.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:39 schreef Braindead2000 het volgende:
Waarom gaan jullie niet een dagje naar Utopia. Dat lijkt me wel leuk om te zien.
andrea zien was genoeg utopia voor mij.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:39 schreef Braindead2000 het volgende:
Waarom gaan jullie niet een dagje naar Utopia. Dat lijkt me wel leuk om te zien.
Oh 7 maandjes pas, dan doe je het toch goed juist.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:38 schreef isax het volgende:
[..]
ik kijk mijn buurt heel goed.
weet nu precies hoe ik moet lopen en waar ik moet opletten.
daar ben ik al blij om, ik woon nu waar ik nu woon 7 maandjes.
maar blij dat ik uit noord ben weg![]()
al hoe wel heeft dat ook zijn leuke dingen.
Is ze nou al weer terug bij Anton?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:40 schreef isax het volgende:
[..]
andrea zien was genoeg utopia voor mij.
geen idee.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:41 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Is ze nou al weer terug bij Anton?
Dat dus .. Maar je blijft schattig ..quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:42 schreef ChocoFan het volgende:
Ik zit ook ineens te kutten met de Quote![]()
Dat krijg ik ervan als ik er wat van zeg bij een ander.![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:41 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Die had toch dat motor ongeluk waar Jimmy naar toe moest,.. of fraaien alle clebs nu door mn hoofd en kan ik beter ff iets gaan baken in de keukemquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:41 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:46 schreef isax het volgende:
kogel door de kerk
een belg linkte me vandaag op fb.
ze had een artikel dat beweerde dat de penalties overnieuw werden geschoten
omdat die van de vlaar er blijkbaar in ging![]()
ze vroeg serieus of het waar was![]()
terugkoppen mag..quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:46 schreef isax het volgende:
kogel door de kerk
een belg linkte me vandaag op fb.
ze had een artikel dat beweerde dat de penalties overnieuw werden geschoten
omdat die van de vlaar er blijkbaar in ging![]()
ze vroeg serieus of het waar was![]()
Anton was/is Andrea's vriend. Die ouwe cowboy die een paar uur op bezoek is geweest.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:45 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Die had toch dat motor ongeluk waar Jimmy naar toe moest,.. of fraaien alle clebs nu door mn hoofd en kan ik beter ff iets gaan baken in de keukem
BBQ op de middenstip van Brazilie natuurlijkquote:
Ga maar even eten ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:45 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Die had toch dat motor ongeluk waar Jimmy naar toe moest,.. of fraaien alle clebs nu door mn hoofd en kan ik beter ff iets gaan baken in de keukem
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:47 schreef Parlay het volgende:
[..]
BBQ op de middenstip van Brazilie natuurlijk
Nou is het niet meer in het vetquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:49 schreef chufi het volgende:
SC pool troost finale nederland-brazillie:
Isa: 12-0
Lies geen zin om mee te doen.
Choco 8-4
chufi 3-0
zelf aanvullen![]()
quote:SC pool 'Kleine Finale' Brazil - Nederland
Isa: 12-0
Lies geen zin om mee te doen.
Choco 8-4
chufi 3-0
Parlay 0-0, verlenging laatste 10 minuten Huntelaar, penalty's zonder Krul, Brazilie 3e plek
Bacon 1-0
zelf aanvullen, bitch
[quote]quote:
Wat?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:51 schreef ChocoFan het volgende:
Lies? Doe jij het weer ff fixen de pool?
Nou verkut je de quote helemaalquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:53 schreef chufi het volgende:
[..]
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 12 juli 2014 02:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou is het niet meer in het vet
[/quote
Ik heb gewoon alles gekopied.. kan het wel aan pasen , maar de volgende maakt dezelfde fout.. we hebben nog een dag en de lijst is kort... Komt morgen wel als we het wel vet vinden
quote:
boeiequote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Beetje overdrevenVind jezelf ook niet.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:56 schreef chufi het volgende:
Ik wil wel dat er een fifa gerechtigde tussen zit
Aaah, gelukkig maar.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:58 schreef isax het volgende:
mijn hondje is weer helemaal de oude.
10 jaar jonger in 2 weken.
Scheelt wel een paar miljoen, 3e of 4e plek.quote:
Ach gos, maar dat komt wel goed. Gelukkig gaat het i.i.g. beter.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:00 schreef isax het volgende:
[..]
ze moet alleen onder narcose voor een gebit reiniging![]()
slecht gebeest heeft dat beestje.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:58 schreef isax het volgende:
mijn hondje is weer helemaal de oude.
10 jaar jonger in 2 weken.
2 e kutter dan 3 e en zeker als wij winnen .. geen normale wedstrijd verloren ... ( 90- 120)quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:59 schreef isax het volgende:
[..]
dat is zo net niet positie. lijkt me kutter dan 2e.
Dat is zo wat?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:59 schreef isax het volgende:
[..]
dat is zo net niet positie. lijkt me kutter dan 2e.
ze gaat mog wel 10 jaar mee als ik niet op letquote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ach gos, maar dat komt wel goed. Gelukkig gaat het i.i.g. beter.
Ach gos, sokjes misschien hoe stom het klinkt of de vloer niet te glad maken of haar tussen de nagels weghalen. Zoveel mogelijkheden maar of er iets echt werkt, ik vrees van niet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:04 schreef isax het volgende:
[..]
ze gaat mog wel 10 jaar mee als ik niet op let![]()
ik ben nu het volgende probleem aan het oplossen:
de pup houd van rennen achter zijn bal.
en dan glijd hij uit, en dat is niet best.
Verliezen van Duitsland ook niet vinden ze hier, maar ik had die pot wel willen zien.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is zo wat?
Ik ga vast kijken. Leuk vind ik het niet denk ik.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is zo wat?
Alle Brasilianen gaan in Oranje hoorde ik van mn samba-meisje uit Belo Horizontje .. Ze zijn er zo klaar mee .. We gaan het zienquote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is zo wat?
sokjes vind hij echt niet goedquote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ach gos, sokjes misschien hoe stom het klinkt of de vloer niet te glad maken of haar tussen de nagels weghalen. Zoveel mogelijkheden maar of er iets echt werkt, ik vrees van niet.
Waarschijnlijk als ie 20 keer ergens tegenop geknald is dat ie dan beter gaat opletten
Ik had dat ook willen zien.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:06 schreef Parlay het volgende:
[..]
Verliezen van Duitsland ook niet vinden ze hier, maar ik had die pot wel willen zien.
Was trouwens nog een hoax vandaag op internet dat de penalty's over genomen moesten worden oid.
Mensen die het voor elkaar krijgen bij een hond vind ik knap.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:08 schreef isax het volgende:
[..]
sokjes vind hij echt niet goedmag niet eens zijn oortjes schoonmaken.
vandaag zat ik op de bank een pizza te eten. hij likte zo over een stuk heen
Aha, ok.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja nee voor de KNV
[..]
Voor de KNVB
Spelers premie staat daa los van ..
Ik vind het knap van je dan.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:12 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Ja om 7 uur of zo , maar echt ik doe niets speciaals , maar toch dubbel
Jemig meisjes die over voetbal praten .. Leukquote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:11 schreef isax het volgende:
wk/ek is ook meer een soort van laten zien hoe goed je bent.
transfers enzo.
toch?
hoe beter je het doet op het wk hoe meer iemand voor je wil betalen.
en neem nog een biertje ouwe lquote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Jemig meisjes die over voetbal praten .. Leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |