Ik zit helemaal naakt met mijn sokken aan. Mijn piemel heb ik in een bierflesje gestoken en uit mijn anus steekt een wortel.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Dit.
In mijn hoofd zitten jullie nu allemaal gekleed achter de computer. En dat vind ik wel een fijn idee.
Mijn gedachten werken anders.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Dit.
In mijn hoofd zitten jullie nu allemaal gekleed achter de computer. En dat vind ik wel een fijn idee.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:19 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik zit helemaal naakt met mijn sokken aan. Mijn piemel heb ik in een bierflesje gestoken en uit mijn anus steekt een wortel.
Ik blijf wel staan want ik ben een meisje.quote:
ik draag je welquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik blijf wel staan want ik ben een meisje.
Ja, lekker hè, ik zit me heel erg in te houden om niet om Pics te roepenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:25 schreef isax het volgende:
zie ik nou dat we nudisten in de sc hebben?
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, lekker hè, ik zit me heel erg in te houden om niet om Pics te roepen
Waarom heb je een kvk nummer nodig voor nagellak, dat kan je overal vinden.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:26 schreef isax het volgende:
anyway heel vrouwelijk.
ik heb voor het eerst in 4 jaar zin om nagellak te kopen.
nu weet ik niet meer of die die winkel waar ik altijd heen ging kvk nummer nodig had![]()
dilemma
Het zou me niets verbazen als ze allergisch is voor gewone nagellak.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waarom heb je een kvk nummer nodig voor nagellak, dat kan je overal vinden.
Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als ze allergisch is voor gewone nagellak.Isa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |