quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dan zal ik ff ophouden met sporten, anders gaat dat niet werken he!
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik sport in de lunchpauze, heb ik de hele avond vrij om te fokken sociaal te zijn
nopequote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:18 schreef Peter het volgende:
Gaan we nu eindelijk naar GC of een ander forum?
Kinderachtig kortzichtig kleuter gedragquote:
Mensen met 'humor'.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kinderachtig kortzichtig kleuter gedrag
Neuh dat had er volgens mij nog niet eens mee te makenquote:
Wat dan?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Neuh dat had er volgens mij nog niet eens mee te maken
D'r wordt een, wellicht wel humoristisch bedoeld, topic geopend door Yvonne met de vraag welke SC's er dicht kunnen. Vervolgens zijn er enkele zielige kleutertjes die zich zelf enorm bijzonder vinden die allerlei topics of complete 'groepen' opperen en uiteindelijk komt [HOMO] ter sprake, want homo's zijn toch maar raar en zo .quote:
Oh en dit is overigens de enige post die het benoemen verder waard is...quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh en dit is overigens de enige post die het benoemen verder waard is...
Niks hoor, er is gewoon alvast een nieuw topic geopend.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:51 schreef Peter het volgende:
Het is nacht, het is onzin, het topic lag stil, wat is het probleem?
Er is een trend gaande... goed zeg. En ja, hopelijk is ie nu van zijn depressie af.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:09 schreef TheVulture het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)at-hij-homo-is.dhtml
Eindelijk durft hij uit de kast te komen... hopelijk krijgt hij nu rust in zijn hoofd
Je bent wel een zielig mannetje als je pas op die leeftijd uit de kast durft te komen...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:09 schreef TheVulture het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)at-hij-homo-is.dhtml
Eindelijk durft hij uit de kast te komen... hopelijk krijgt hij nu rust in zijn hoofd
Waarom is dat zielig? Het is eerder zielig dat hij zelf dacht dat niemand hem zo zou accepteren en dat hij daardoor helemaal aan de grond is komen te zittenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je bent wel een zielig mannetje als je pas op die leeftijd uit de kast durft te komen...
De tering he.
Ook dat is triest, maar een volwassen man zou toch wel het zelfrespect moeten hebben om te durven zijn wie hij is.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom is dat zielig? Het is eerder zielig dat hij zelf dacht dat niemand hem zo zou accepteren en dat hij daardoor helemaal aan de grond is komen te zitten
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je bent wel een zielig mannetje als je pas op die leeftijd uit de kast durft te komen...
De tering he.
Nja niet voor niets onder, actieve, topsporters nog zo'n issue...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom is dat zielig? Het is eerder zielig dat hij zelf dacht dat niemand hem zo zou accepteren en dat hij daardoor helemaal aan de grond is komen te zitten
Niet? Ik had altijd de indruk dat ze daar juist enorm laid back zijn in heel veel van dat soort zaken?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:31 schreef wonderer het volgende:
Verder is Australie volgens mij ook niet bepaald homovriendelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |