abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 juli 2014 @ 00:05:24 #1
395120 spekbek
spekinjenek
pi_142192021
Ik zit met een probleem, ik ben vanmiddag een stukje gaan rijden met een vriend, we reden op een Derbi (50cc schakelbromfiets) weg bij een benzinepomp. We staan achter een grijze opel insignia en rijden rustig weg, ik had nooit door dat deze opel een politievoertuig was dus liet wat ruimte tussen de opel en mij in en maak een wheelie, een lange ook. Ik had mijn voorwiel nog niet aan de grond en zie een bordje omhoog komen. Omdat ik hier geen zin in had, meneer mijn kenteken niet had en ik alle kanten op kon ben ik er vandoor gegaan. Normaal rij ik altijd netjes en als ik een stopteken krijg wat regelmatig gebeurt voor controle als je op een schakel rijd stop ik altijd.

Maar omdat ik van mening was dat een wheelie betekent dat je je rbw mag inleveren heb ik gas bij gegeven en ben ik hem gepeert. omdat ik ze al vrij snel kwijt was ben ik op mijn werk de schuur in gereden om te wachten op mijn maat. Maar deze kwam niet en whatsappte mij dat hij gepakt was.

Later kom ik hem tegen en blijkt dat hij zich niet stil heeft kunnen houden en dat hij mijn naam door heeft moeten geven om niet op de roller te komen, wat ik overigens wel snap want met 100 op de roller is geen pretje. Hij heeft niks verkeerd gedaan dus mocht weer weg, ik daarentegen werd tegen de avond gebeld door de agent die mij een stopteken heeft gegeven.

Lang verhaal kort, aan de telefoon heb ik ontkend maar meneer wist 221%zeker dat ik het was dus word ik uitgenodigd op het bureau, ik heb aangegeven dat ik daar geen behoefte aan heb omdat ik er niks mee te maken heb. Maar dan zou er een bekeuring naar mijn huis gestuurd worden. Als ik op het bureau zou komen wou meneer een gesprek met mij aan gaan. Op de vraag of ik een bekeuring zou krijgen als meneer van mening is dat ik schuldig ben krijg ik geen antwoord. Waarop ik zeg, als ik een bekeuring krijg hoor ik dat graag van tevoren dan kan ik mij financieel voorbereiden. Waarop gezegd word dat ik mij waarschijnlijk niet financieel hoef voor te berijden.

Ik was al een tijdje van plan mijn frame te laten coaten dus dat lijkt mij nu het perfecte moment, dan kan mijn brommer iig niet langskomen voor controle (lijkt mij).

Mijn vragen,

Kan ik nog bekeuringen verwachten? Omdat het geen heterdaad is en er geen kenteken genoteerd is, deze was namelijk niet leesbaar omdat ze voor mij reden.

En is er een kans dat ik mijn brommer moet laten zien op het bureau? Hier is niks over gezegd maar het lijkt me niet vrij logisch. Helemaal als hij in onderdelen bij de coater ligt.

Dus zal ik daadwerkelijk alleen een preek krijgen over rijden op het achterwiel met een flinke waarschuwing?

Oh, en ja wheelies zijn dom ik weet het, opgevoerd rijden ook, vluchten ook, geen auto hebben ook. Maar dat is niet wat ik vraag. Ik ben mij zeer bewust van wat ik gedaan heb en weet dat dit niet kan, de consequenties zijn dan ook mijn probleem en ik ga niet zeuren over wat voor kutland Nederland is wel wil ik de kosten beperken en weten waar ik aan toe ben en wat ik moet zeggen op het bureau, eerlijk zijn lijkt mij het beste?

[ Bericht 100% gewijzigd door Five_Horizons op 12-07-2014 16:59:00 ]
pi_142192219
quote:
13s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 00:05 schreef spekbek het volgende:
Oh, en ja wheelies zijn dom ik weet het, opgevoerd rijden ook, vluchten ook
Nou mooi.

Had je maar geen wheelie moeten trekken en nu gaan huilen :')

Als je een brief krijgt, lekker voor je
pi_142192247
Naar het bureau gaan en ontkennen natuurlijk
  zaterdag 12 juli 2014 @ 00:18:19 #4
395120 spekbek
spekinjenek
pi_142192628
Ik vraag gewoon om serieus advies, niet om huilreacties van matige medepubers die gepest worden op school en op fok een persoonlijkheid proberen op te bouwen die niet dieptriest, mislukt is en gehaat word, door mislukte matige kutreacties te posten op een forum waar niemand kan zien hoe lelijk je bent.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 00:20:58 #5
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_142192747
Toppertje dit
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Moderator zaterdag 12 juli 2014 @ 00:24:54 #6
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_142192925
Denk niet dat je die brommer hoef te laten zien man
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_142193008
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 00:18 schreef spekbek het volgende:
Ik vraag gewoon om serieus advies, niet om huilreacties van matige medepubers die gepest worden op school en op fok een persoonlijkheid proberen op te bouwen die niet dieptriest, mislukt is en gehaat word, door mislukte matige kutreacties te posten op een forum waar niemand kan zien hoe lelijk je bent.
Een reactie van iemand die je moeder kon zijn (maar blij is dat ze het niet is... Ik denk dat jij ook blij bent, want ik zou je aan je oren achter me aanslepen en zelf bij de politie afleveren).... grow a pair, kleuter!
pi_142193170
Serieus advies vragen over zulke dingen is kansloos op fok.

Maar het volgende gaat gebeuren.
Je wordt op het bureau uitgenodigd. Dat is niet vrijblijvend.
Daar voer je een gesprek met de brigadier. Die geeft je alsnog een boete.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_142193296
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 00:32 schreef Queller het volgende:

[..]

Dat is zo ongeveer overal redelijk kansloos, want TS is kansloos.
Niet iedereen is zo'n non als jij.
pi_142193423
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 00:18 schreef spekbek het volgende:
Precies dit inderdaad. Trieste mensen hier.. Ik had precies hetzelfde gedaan als ik kon kiezen tussen rijbewijs inleveren of gas geven..

Jij hoeft je trouwens geen zorgen meer te maken, zeker niet als je gaat ontkennen. Ze hebben geen bewijs tegen je.. Hadden ze je maar moeten pakken.
pi_142193457
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 00:33 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

Niet iedereen is zo'n non als jij.
I know. Maar er is veel tussen 'non' en kansloze klapjosti met een deathwish...
pi_142193488
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 00:37 schreef Queller het volgende:

[..]

I know. Maar er is veel tussen 'non' en kansloze klapjosti met een deathwish...
Mijn excuses, oh heilige Maria, moeder van God.
pi_142193580
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 00:39 schreef Queller het volgende:

[..]

Je had moeten kiezen tussen je normaal gedragen in het verkeer of je niet normaal gedragen in het verkeer. En als je dan meent de stoere boy uit te moeten hangen, dan is hard wegrijden voor de consequenties van je stoerheid wel erg sneu. Vind je niet?
Als je jong bent doe je wel eens iets waar je achteraf spijt van hebt. Big deal.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 00:43:10 #14
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_142193660
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 00:26 schreef Queller het volgende:
grow a pair, kleuter!
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_142193687
Hij heeft je een overtreding ZIEN maken, hoezo geen heterdaad?
Als hij volhoudt dat jij het was en hij herkent je, dan ben jij de pineut. Woord van de agent weegt zwaarder. Daarnaast hangen er sowieso camera's bij het tankstation.
dag
pi_142193785
Hou ons op de hoogte TS, they got nothing on you

Blijven ontkennen
pi_142193987
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 00:37 schreef ibsegekw het volgende:
Ze hebben geen bewijs tegen je..
Behalve dan dat ze het gezien hebben.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 00:52:23 #18
395120 spekbek
spekinjenek
pi_142193991
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 00:43 schreef Peter het volgende:
Hij heeft je een overtreding ZIEN maken, hoezo geen heterdaad?
Als hij volhoudt dat jij het was en hij herkent je, dan ben jij de pineut. Woord van de agent weegt zwaarder. Daarnaast hangen er sowieso camera's bij het tankstation.
Daarop is mijn kenteken alsnog niet leesbaar...

Ook gebeurde dit niet in het zicht van het tankstation, maar wat zeggen de mensen die normaal kunnen reageren, blijven ontkennen of eerlijk zijn?
pi_142194027
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 00:52 schreef spekbek het volgende:

[..]

Ook gebeurde dit niet in het zicht van het tankstation, maar wat zeggen de mensen die normaal kunnen reageren, blijven ontkennen of eerlijk zijn?
Als ze zagen dat je er vandaan kwam kunnen ze alsnog je kenteken vinden. En als de agent je herkent, kan hij schrijven. Simpel.

Maar of ze echt zoveel moeite doen..
dag
pi_142194028
quote:

[..]

ontkennen. Je bent NIET verplicht mee te werken aan je eigen veroordeling. Behalve als je onder ede staat.
pi_142194057
quote:
wat zeggen de mensen die normaal kunnen reageren, blijven ontkennen of eerlijk zijn?
Maakt niet uit, je krijgt sowieso wel een boete.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_142194205
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 00:52 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Behalve dan dat ze het gezien hebben.
Ze hebben toch geen kenteken?
Ze kunnen het enkel bewijzen als ze camerabeelden gaan bekijken van het tankstation, maar of ze al die moeite gaan nemen voor een wheelie...
pi_142194271
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 00:53 schreef Zolder het volgende:

[..]

ontkennen. Je bent NIET verplicht mee te werken aan je eigen veroordeling. Behalve als je onder ede staat.
Een verdachte staat nooit onder ede..
pi_142194291
quote:
13s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 00:05 schreef spekbek het volgende:
blijkt dat hij zich niet stil heeft kunnen houden
Fijne vrienden heb je! :')
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zaterdag 12 juli 2014 @ 01:00:07 #25
395120 spekbek
spekinjenek
pi_142194318
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 00:57 schreef ibsegekw het volgende:

[..]

Ze hebben toch geen kenteken?
Ze kunnen het enkel bewijzen als ze camerabeelden gaan bekijken van het tankstation, maar of ze al die moeite gaan nemen voor een wheelie...
nogmaals, mijn kenteken is niet leesbaar op een camera, mijn kenteken zit in mijn binnenspatbord, voor een auto achter mij prima te lezen maar voor flitspalen/camera's niet. Bespaart een hoop geld. Af en toe eens 60 pleuro boete voor slechtleesbare plaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')