Ik weet in ieder geval wel dat zijn moeder echt gruwelijk nat was vannacht.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:48 schreef LompeHork het volgende:
Nee, ik begrijp niet de ernst van het probleem.
Is je moeder een beetje lekker?
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:48 schreef LompeHork het volgende:
Nee, ik begrijp niet de ernst van het probleem.
Is je moeder een beetje lekker?
We moeten duidelijk minder telefonisch contact hebben met zijn moeder, het heeft wateroverlast veroorzaakt zag ik op het nieuws.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:49 schreef .sfinx het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval wel dat zijn moeder echt gruwelijk nat was vannacht.
haha je moeder is een travestietquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:50 schreef bagrid6 het volgende:
Haha heel grappig maar jullie neuken mijn moeder niet. Integendeel. Ze neukt jullie
Dat klopt, ik krijg nog wisselgeld van haar.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:50 schreef bagrid6 het volgende:
Haha heel grappig maar jullie neuken mijn moeder niet. Integendeel. Ze neukt jullie
Dus ze heeft een lul?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:50 schreef bagrid6 het volgende:
In het zuiden van het land stond het behoorlijk blank vanochtend, weten we ook gelijk weer wat het heeft veroorzaakt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
We moeten duidelijk minder telefonisch contact hebben met zijn moeder, het heeft wateroverlast veroorzaakt zag ik op het nieuws.
ik bevestig dit bericht. Heb je enig idee waar ik een betere pompinstallatie kan kopen??quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
We moeten duidelijk minder telefonisch contact hebben met zijn moeder, het heeft wateroverlast veroorzaakt zag ik op het nieuws.
Geert zal trots zijn.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:52 schreef .sfinx het volgende:
[..]
In het zuiden van het land stond het behoorlijk blank vanochtend, weten we ook gelijk weer wat het heeft veroorzaakt.
Nee, maar wellicht kun je het aan je moeder vragen?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:52 schreef bagrid6 het volgende:
[..]
ik bevestig dit bericht. Heb je enig idee waar ik een betere pompinstallatie kan kopen??
Nee. Graag in begrijpbaar Nederlands. Zonder dat manische geneuzel.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:47 schreef bagrid6 het volgende:
BEGRIJP JE DE ERNST VAN HET PROBLEEM?!?!?!?!!?
Zou je dan wel kunnen doorgeven wat je moeder de beste pompinstallatie vindt? Ik ben daar oprecht benieuwd naar.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:54 schreef bagrid6 het volgende:
Door dit soort comments heb ik gewoon mijn verstand de deur uitgedaan
Dingen die je nooit hebt gehad kun je ook niet weggooien.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:54 schreef bagrid6 het volgende:
Dat jij je verstand de deur uit hebt gedaan verbloem jij maar weinig.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:54 schreef bagrid6 het volgende:
Tja, wie heeft dat wel.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:53 schreef LompeHork het volgende:
Tevens is Roy Donders wel een terechte klacht, maar ik had geen zin om daar over te praten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |