abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 juli 2014 @ 11:59:31 #51
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142201361
zie hier de nederlandse mentaliteit van de thuisbankzitters, er moet gekankerd worden en er moet een hoofdschuldige worden aangewezen want hoe ontzettend heeft nederland wel niet gefaald op die WK... echt nog nooit zo'n slecht WK gezien

;')
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_142201483
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 05:28 schreef Broodjebitterbal het volgende:
http://nos.nl/wk2014/vide(...)-niet-op-robben.html
http://www.spitsnieuws.nl(...)-oranje-naar-huis-is

Oordeel zelf :P Feit is, over een paar maanden zijn we weer aan het bazen in de EK kwalificatie _O_ w/
Mmm, lekker hoor, hoe Van Persie aan zijn penis zit en het liefkozend aait. :9. :~!
pi_142201754
quote:
3s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 11:59 schreef Re het volgende:
zie hier de nederlandse mentaliteit van de thuisbankzitters, er moet gekankerd worden en er moet een hoofdschuldige worden aangewezen want hoe ontzettend heeft nederland wel niet gefaald op die WK... echt nog nooit zo'n slecht WK gezien

;')
Dit is niet alleen de mentaliteit van thuisbankzitters... Het is de mentaliteit van de Nederlander.

Wat ergerde ik me eraan zeg... Voordat het WK begon was er al geen enkele overtuiging te bespeuren, geen enkele vertrouwen in het team, geen geloof in Oranje. Nederlanders zijn (te) nuchter en (te) realistisch, ze durven niet te dromen. Alsof het echt zoveel pijn doet om teleurgesteld te worden achteraf als ergens enorm in gelooft en niet verder kan met leven. Bij Nederlanders moet het altijd groeien; pas als men ergens in de kwartfinale staat, wordt men één. En achteraf maar meteen een zondebok vinden, want het kan niet zo zijn dat ze allemaal 'schuldig' zijn en dat ze met z'n allen falen. Nee, wanneer het slecht afloopt (grote kans...) begint het grote kankeren. :{.

Ik snap dat echt niet. Wellicht omdat ik van Turkse komaf ben en dat ik bij elke wedstrijd van Turkije wéét dat we winnen. Als het dan niet lukt: jammer, op naar de volgende. En ik baal ook dat Turkije er dit keer niet bij was, maar ik leg me erbij neer. Verschil is wel dat Turken er voor durven te gaan, juichen vanaf het moment dat we meedoen. Maar ja, dat zal wel komen doordat Turken meer gevoelsmensen zijn en Nederlanders vooral verstandsmensen. Speelt natuurlijk ook bij dat Oranje moet presteren en dat het Turkse elftal dat veel en veel minder heeft, waardoor Turken beter kunnen omgaan met de teleurstelling.

Ik wilde er eigenlijk een topic over openen, maar dan maar op deze manier. :'). Ik snap serieus niet waarom Nederlanders zich niet durven te geven aan een droom en gewoon eens voor een maand volop achter Oranje staan zonder te denken aan 'wat als' en de mogelijke gevolgen ervan. Gewoon genieten, weet je. Het is echt irritant om dat Oranje-gevoel pas na een paar wedstrijden te krijgen. Het leukste aan het WK vind ik de saamhorigheid, en ik vind het enorm zonde dat het zo snel teniet wordt gedaan na een slecht potje.
pi_142202855
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 03:19 schreef Tweek het volgende:

[..]

Nee maar goed dat je het meldt, vorige keer lag het ook aan van Persie, die voelde zich samen met Afellay te goed voor de rest van het team. Ondanks dat Van Persie de enige was die tegen Duitsland scoorde, wederom Robben en Sneijder waren nergens.

2010 was er niets aan de hand, net als in 2008. Toen kreeg Boulahrouz alleen een miskraam voor ze kiezen.

Dat heeft Van Der Vaart, oud lid van de grote vier, heel goed opgelost door diens ex vrouw in te ruilen voor zijn ex vrouw.

Maar goed ook 4 jaar geleden verloren we door de ego van Sneijder en het niet kunnen presteren van Robben op het moment als het erop aan komt.

Sneijder probeerde zelfs van de middellijn te scoren, zodat hij de held kon worden.
Haha, mooi gesproken. Zo kan je het inderdaad ook benaderen, wat misschien zelfs meer gegrond is dan het zwart maken van rvp. Om nog even je "betoog" te bekrachtigen is het altijd leuk met wat beelden :)

Weer voor die dit nog niet gezien hebben!!
pi_142205287
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 08:58 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]

Hij zit juist heel graag bij het eten _O- :')

[ afbeelding ]
Ah, ik zie dat de kabel weer in ere is hersteld
  zaterdag 12 juli 2014 @ 16:02:05 #56
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_142207048
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 12:15 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dit is niet alleen de mentaliteit van thuisbankzitters... Het is de mentaliteit van de Nederlander.

Wat ergerde ik me eraan zeg... Voordat het WK begon was er al geen enkele overtuiging te bespeuren, geen enkele vertrouwen in het team, geen geloof in Oranje. Nederlanders zijn (te) nuchter en (te) realistisch, ze durven niet te dromen. Alsof het echt zoveel pijn doet om teleurgesteld te worden achteraf als ergens enorm in gelooft en niet verder kan met leven. Bij Nederlanders moet het altijd groeien; pas als men ergens in de kwartfinale staat, wordt men één. En achteraf maar meteen een zondebok vinden, want het kan niet zo zijn dat ze allemaal 'schuldig' zijn en dat ze met z'n allen falen. Nee, wanneer het slecht afloopt (grote kans...) begint het grote kankeren. :{.

Ik snap dat echt niet. Wellicht omdat ik van Turkse komaf ben en dat ik bij elke wedstrijd van Turkije wéét dat we winnen. Als het dan niet lukt: jammer, op naar de volgende. En ik baal ook dat Turkije er dit keer niet bij was, maar ik leg me erbij neer. Verschil is wel dat Turken er voor durven te gaan, juichen vanaf het moment dat we meedoen. Maar ja, dat zal wel komen doordat Turken meer gevoelsmensen zijn en Nederlanders vooral verstandsmensen. Speelt natuurlijk ook bij dat Oranje moet presteren en dat het Turkse elftal dat veel en veel minder heeft, waardoor Turken beter kunnen omgaan met de teleurstelling.

Ik wilde er eigenlijk een topic over openen, maar dan maar op deze manier. :'). Ik snap serieus niet waarom Nederlanders zich niet durven te geven aan een droom en gewoon eens voor een maand volop achter Oranje staan zonder te denken aan 'wat als' en de mogelijke gevolgen ervan. Gewoon genieten, weet je. Het is echt irritant om dat Oranje-gevoel pas na een paar wedstrijden te krijgen. Het leukste aan het WK vind ik de saamhorigheid, en ik vind het enorm zonde dat het zo snel teniet wordt gedaan na een slecht potje.
Nee hoor.
In de tijd van het NL elftal met Johan Cruyff, jaren '70, wisten we dat we elke wedstrijd zouden winnen.
Als we achter stonden was dat nog geen probleem: we wonnen evengoed wel.
Dat elftal was zoo ontzettend sterk dat iedereen altijd 100% er achter stond. ^O^ _O_ _O_

Het probleem tegenwoordig is 1) de zwakkere verdediging 2) de eeuwige relletjes en onmin tussen spelers/coach.

Dus Nederlanders uiten zich heel voorzichtig en zijn gewoon nuchterder dan bijv. Turken. :Y
  Redactie Frontpage zaterdag 12 juli 2014 @ 17:30:02 #57
145738 superworm
is erbij
pi_142209959
Pas wanneer men verliest komen dit soort verhalen telkenmale boven.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  zaterdag 12 juli 2014 @ 17:38:11 #58
414204 WoordenShuffelaar
Wereldkampioen shuffelaar
pi_142210220
Uit zijn tweets blijkt helemaal niet dat hij zich aan het af zonderen was.

Hij post ook foto's van hem samen met robben.

En hoe de vaak plaats je op fok tweets zonder eerst een screenshot van te maken en vervolgen uploaden op een imagehosting website?

[ Bericht 29% gewijzigd door WoordenShuffelaar op 12-07-2014 17:50:16 ]
Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.
pi_142210985
quote:

[..]

dromen zijn bedrog. ~:)
pi_142211971
quote:

[..]

Mooi staaltje generalisatie. :')
Dit is net zoiets als zeggen dat Turkse fans al 6 jaar met hun hand op de claxon wachten op klein beetje succes.

Dan maar een realist.
-
pi_142212017
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 17:38 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Uit zijn tweets blijkt helemaal niet dat hij zich aan het af zonderen was.

[ afbeelding ]

Hij post ook foto's van hem samen met robben.
[ afbeelding ]

En hoe de vaak plaats je op fok tweets zonder eerst een screenshot van te maken en vervolgen uploaden op een imagehosting website?
Persie_Official twitterde op zondag 06-07-2014 om 18:57:59 So proud of this team!! Game by game FOCUS #Oranje http://t.co/3D8c6DqR7E reageer retweet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')