Lees de OPquote:
Dat het niet meer origineel is bevestigt de klacht temeerquote:
Die zijn er niet waar ik heen ga.quote:
Ja, dan is de auto inderdaad beter. Maar stel nou dat je in Zoetermeer woont en met z'n tweeën een dag naar Amsterdam wil? Dan ben je waarschijnlijk wel goedkoper uit met de trein.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:16 schreef very het volgende:
[..]
Die zijn er niet waar ik heen ga.
En als die er waren dan waren ze maximaal 2,20 per uur. Dus dan zouden we met drie man nog 31 uur kunnen parkeren om op dezelfde prijs uit te komen dan wanneer we met de trein zouden gaan.
Dat ligt er aan waar je in Amsterdam parkeert. Als je in het centrum parkeert dan zou je nog goedkoper uit zijn wanneer je via Eindhoven met het vliegtuig ging.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dan is de auto inderdaad beter. Maar stel nou dat je in Zoetermeer woont en met z'n tweeën een dag naar Amsterdam wil? Dan ben je waarschijnlijk wel goedkoper uit met de trein.
Zie, dat is mijn punt. De trein is niet belachelijk duur, het is afhankelijk van de situatie.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:18 schreef very het volgende:
[..]
Dat ligt er aan waar je in Amsterdam parkeert. Als je in het centrum parkeert dan zou je nog goedkoper uit zijn wanneer je via Eindhoven met het vliegtuig ging.
De trein is wel degelijk belachelijk duur, ook al zijn er situaties denkbaar waarbij het misschien het goedkopere alternatief is.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zie, dat is mijn punt. De trein is niet belachelijk duur, het is afhankelijk van de situatie.
Vlaamse meisjesquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:24 schreef ikeahotdog het volgende:
terechte klacht TS
retourtje amsterdam maastricht: 50 euro.
in belgie: retourtje waar de neuk je ook maar heen wilt ; 7,50 euro
daarom: belgie
ik zweer vlaamse vrouwen 100x> hollandse bitchesquote:
I know. En ze klinken altijd zo lief en beleefd op het moment dat je ze keihard in hun reet poep neukt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:26 schreef ikeahotdog het volgende:
[..]
ik zweer vlaamse vrouwen 100x> hollandse bitches
vlaamse vrouwen zijn gewoon aardig en netjes, en doen normaal.
hebben ze in NL nog nooit van gehoord; arrogante bitches
Ik ga hier een topic over openen, maar waar? KLB lijkt me niet geschiktquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:28 schreef very het volgende:
[..]
I know. En ze klinken altijd zo lief en beleefd op het moment dat je ze keihard in hun reet neukt.
True story...
quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:14 schreef very het volgende:
[..]
Dat het niet meer origineel is bevestigt de klacht temeer
Het studeren is daar goedkoperquote:
Amsterdam - Maastricht: Elke 15 minuten tot half 2 's nachts.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:24 schreef ikeahotdog het volgende:
terechte klacht TS
retourtje amsterdam maastricht: 50 euro.
in belgie: retourtje waar de neuk je ook maar heen wilt ; 7,50 euro
daarom: belgie
Vlieglessen waren inderdaad 40% goedkoper dan in NL.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:13 schreef FrankUnderwood het volgende:
[..]
Het studeren is daar goedkoper
dan pak ik liever de belgische manier. puur voor de kostenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:14 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Amsterdam - Maastricht: Elke 15 minuten tot half 2 's nachts.
Brussel - Waar de neuk dan ook: Met een beetje geluk 1x per uur. In het weekend 8 keer per dag. Vanaf een uur of 10 's avonds zoek je het zelf maar uit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |