Ik heb een kat en werd gek van die hardnekkige haren in de vloerbekleding. Gelukkig verleden tijd tot dusverquote:
ja, daar ben ik net ook al los op gegaanquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:22 schreef jogy het volgende:
kattenharen in een fleecedeken zijn ook kut overigens, worden nu netjes meegenomen gelukkig.
Dat is wel jammer inderdaad, die van mij ook.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:24 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja, daar ben ik net ook al los op gegaankattenharen in zijn geheel zijn gewoon kut
hij laat zich wel niet groomen door dat ding, omdat hij zeven kleuren schijt voor stofzuigers
boeiend mijn zakloze stofzuiger heeft slechts een 900 watt motorquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:27 schreef Brembo het volgende:
Enige nadeel van de Dyson vind ik wel dat het ongelofelijk veel plastic bevat. Het gevolg is dat alles vrij snel kapot kan gaan, zo vind ik de stofzuigerslangophangsysteem erg fragiel. Ik zie dat Dyson DC37 slechts 1.300 Watt is terwijl een gemiddelde Nilfisk 2.000 Watt is.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:11 schreef Michielos het volgende:
Ik ben ook happy met mijn Dyson, kreeg hem vandaag binnen en meteen gezuigd. Ik schaamde me voor de inhoud van hetgeen ik gezuigd heb![]()
![]()
Qua geluid valt het ook heel erg mee vind ik.
ik vind het heel degelijk, inderdaadquote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:08 schreef Atmoz het volgende:
[..]![]()
[edit]
Hij zat goed verpakt he? Wat een "systeem" dat hele inpak gedoe![]()
En 't ding voelt toch (zeer) degelijk aan ofniet?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |