SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kluivert weer 1,4 mil
Had ik hem pas maar voor 1.070.000 gekocht. Nu maar hopen op 500k packs en TOTT![]()
![]()
![]()
hahaha mij er van beschuldigen dat ik wel een stelletje lijk met POTS en dan dit
![]()
ze hebben allemaal zand in hun vaginaPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik wil die IF Armero. 80k, dat valt me nog niet mee.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:22 schreef ThadCastle het volgende:
Kluivert weer 1,4 mil
Had ik hem pas maar voor 1.070.000 gekocht. Nu maar hopen op 500k packs en TOTTNAC Breda
Rèsbaarge![]()
500k packs is dat nieuw?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:22 schreef ThadCastle het volgende:
Kluivert weer 1,4 mil
Had ik hem pas maar voor 1.070.000 gekocht. Nu maar hopen op 500k packs en TOTTRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Trio, Zhano hoort er ook bij viel me opquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:22 schreef FCsuarez het volgende:
hahaha mij er van beschuldigen dat ik wel een stelletje lijk met POTS en dan dit
![]()
ze hebben allemaal zand in hun vagina![]()
Mijn opa heeft zijn hele leven gerookt. Toen ik tien jaar oud was zei mijn moeder tegen hem, ''Als je zo doorgaat met roken, dan zul je je kleinkinderen nooit zien opgroeien.''. Toen hij zich realiseerde wat er op het spel stond, stopte hij direct met roken. Drie jaar later ging hij dood aan longkanker. Ik was er kapot van. Mijn moeder zei tegen me dat ik nooit moet gaan roken zodat mijn familie dit niet hoeft mee te maken. Op mijn 23e heb ik nog nooit een sigaret aangeraakt. Ik moet zeggen dat ik er achteraf wel spijt van heb dat ik nooit gerookt heb, aangezien ik van jouw posts alsnog kanker heb gekregen.quote:![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:24 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Mijn opa heeft zijn hele leven gerookt. Toen ik tien jaar oud was zei mijn moeder tegen hem, ''Als je zo doorgaat met roken, dan zul je je kleinkinderen nooit zien opgroeien.''. Toen hij zich realiseerde wat er op het spel stond, stopte hij direct met roken. Drie jaar later ging hij dood aan longkanker. Ik was er kapot van. Mijn moeder zei tegen me dat ik nooit moet gaan roken zodat mijn familie dit niet hoeft mee te maken. Op mijn 23e heb ik nog nooit een sigaret aangeraakt. Ik moet zeggen dat ik er achteraf wel spijt van heb dat ik nooit gerookt heb, aangezien ik van jouw posts alsnog kanker heb gekregen.![]()
![]()
Wel een beetje nou nou.jpg trouwens
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jullie hebben er ook nog wel een paarquote:![]()
en Trapz doet toch alles als hij maar kan trollen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Alleen dit stukje gelezen en dat beviel me eigenlijk welquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:24 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Mijn opa heeft zijn hele leven gerookt. Toen ik tien jaar oud was zei mijn moeder tegen hem, ''Als je zo doorgaat met roken, dan zul je je kleinkinderen nooit zien opgroeien.''. Toen hij zich realiseerde wat er op het spel stond, stopte hij direct met roken. Drie jaar later ging hij dood aan longkanker. Ik was er kapot van. Mijn moeder zei tegen me dat ik nooit moet gaan roken zodat mijn familie dit niet hoeft mee te maken. Op mijn 23e heb ik nog nooit een sigaret aangeraakt. Ik moet zeggen dat ik er achteraf wel spijt van heb dat ik nooit gerookt heb, aangezien ik van jouw posts alsnog kanker heb gekregen. Ook uitgezaaid?
![]()
de fuckquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:24 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Mijn opa heeft zijn hele leven gerookt. Toen ik tien jaar oud was zei mijn moeder tegen hem, ''Als je zo doorgaat met roken, dan zul je je kleinkinderen nooit zien opgroeien.''. Toen hij zich realiseerde wat er op het spel stond, stopte hij direct met roken. Drie jaar later ging hij dood aan longkanker. Ik was er kapot van. Mijn moeder zei tegen me dat ik nooit moet gaan roken zodat mijn familie dit niet hoeft mee te maken. Op mijn 23e heb ik nog nooit een sigaret aangeraakt. Ik moet zeggen dat ik er achteraf wel spijt van heb dat ik nooit gerookt heb, aangezien ik van jouw posts alsnog kanker heb gekregen.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Bohhhhquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:24 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Mijn opa heeft zijn hele leven gerookt. Toen ik tien jaar oud was zei mijn moeder tegen hem, ''Als je zo doorgaat met roken, dan zul je je kleinkinderen nooit zien opgroeien.''. Toen hij zich realiseerde wat er op het spel stond, stopte hij direct met roken. Drie jaar later ging hij dood aan longkanker. Ik was er kapot van. Mijn moeder zei tegen me dat ik nooit moet gaan roken zodat mijn familie dit niet hoeft mee te maken. Op mijn 23e heb ik nog nooit een sigaret aangeraakt. Ik moet zeggen dat ik er achteraf wel spijt van heb dat ik nooit gerookt heb, aangezien ik van jouw posts alsnog kanker heb gekregen.Mag ik jouw PS4?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Idd.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Wij liggen elkaar totaal niet![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:27 schreef ThadCastle het volgende:
Door Kiid hoop ik echt dat Feyenoord degradeert![]()
Gezellig met Patjequote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:27 schreef ThadCastle het volgende:
Door Kiid hoop ik echt dat Feyenoord degradeert
zonder "il meastro" "il capitano" en andere il's die ze bedacht hebben gaat dat ook nog wel gebeuren.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:27 schreef ThadCastle het volgende:
Door Kiid hoop ik echt dat Feyenoord degradeertPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
SHITquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel een punt. Gerben is wel een beetje een homonaam.jij heb een excuus kind.... geniaal
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:24 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Mijn opa heeft zijn hele leven gerookt. Toen ik tien jaar oud was zei mijn moeder tegen hem, ''Als je zo doorgaat met roken, dan zul je je kleinkinderen nooit zien opgroeien.''. Toen hij zich realiseerde wat er op het spel stond, stopte hij direct met roken. Drie jaar later ging hij dood aan longkanker. Ik was er kapot van. Mijn moeder zei tegen me dat ik nooit moet gaan roken zodat mijn familie dit niet hoeft mee te maken. Op mijn 23e heb ik nog nooit een sigaret aangeraakt. Ik moet zeggen dat ik er achteraf wel spijt van heb dat ik nooit gerookt heb, aangezien ik van jouw posts alsnog kanker heb gekregen.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Altijd nog beter dan dat je je kind Peter noemt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel een punt. Gerben is wel een beetje een homonaam.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Of Joranquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan dat je je kind Peter noemt.![]()
![]()
Peterquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan dat je je kind Peter noemt.![]()
deze kan ik niet volgen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
TR ge- oh nee. Ik ben geen NSB-er.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan dat je je kind Peter noemt.En ik ben er godver trots opquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
SHITjij heb een excuus kind.... geniaal
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:31 schreef Zhano het volgende:
Je bent pas echt gay als je mensen pics van je reet gaat sturen.![]()
Of in je juichpak. Of je wolventrui
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee dat wist ik eigenlijk wel.quote:
Geen idee wie peter dan is.
vroeger heel lang geleden hadden ze nog bazen namen als Klaas enzoPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik vind Mootje wel een bazennaam.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nee dat wist ik eigenlijk wel.
Geen idee wie peter dan is.
vroeger heel lang geleden hadden ze nog bazen namen als Klaas enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
tussen hun kutquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:36 schreef Alovenac het volgende:
Er hebben hier een paar mensen zand tussen hun kut zitten he...
interessant![]()
Ja ik wacht tot het een parel wordt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:36 schreef Alovenac het volgende:
Er hebben hier een paar mensen zand tussen hun kut zitten he...![]()
Dit gaat toch echt te ver.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Alleen dit stukje gelezen en dat beviel me eigenlijk wel. Ook uitgezaaid?
![]()
Zou me niks verbazen als Zhano in het echt een chromosoom teveel heeftquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:36 schreef Zhano het volgende:
Zou me niks verbazen als kiid in het echt Mietje heet.![]()
Ik vind Bullit soms wel lekker maar ik vind dat nummer met die naam irritant. En niemand weet wie de artiest eigenlijk is.![]()
Oh je gaat schelden dus je argumenten zijn op, gr grquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als Zhano in het echt een chromosoom teveel heeft![]()
![]()
Ik scheld toch niet? Het zou me alleen niets verbazen, maar dat betekent nog niet dat het zo is. Zo kom je alleen wel overquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh je gaat schelden dus je argumenten zijn op, gr gr![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik scheld toch niet? Het zou me alleen niets verbazen, maar dat betekent nog niet dat het zo is. Zo kom je alleen wel over![]()
![]()
[..]
Ik scheld toch niet? Het zou me alleen niets verbazen, maar dat betekent nog niet dat het zo is. Zo kom je alleen wel over![]()
Goed bezig jongens![]()
Baasquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind Bullit soms wel lekker maar ik vind dat nummer met die naam irritant. En niemand weet wie de artiest eigenlijk is.![]()
Hoi man met een chromosoom te veelquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh je gaat schelden dus je argumenten zijn op, gr gr![]()
gr gr de autist
#FreeTrapz![]()
Heet jij Lars?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bazennaam. Als ik zelf niet zo had geheten, had ik mijn zoontje zo genoemd
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat vind ik maar een beetje een rare naam eigenlijk
[..]
![]()
zelfs getrouwdquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:55 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Dat je gewoon internet hebt in die Peruaanse cel van je'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Mensen die hun plaats kennen. Dan was het achteraf gezien toch geen verspilde ochtendquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hoi man met een chromosoom te veel![]()
gr gr de autist![]()
![]()
Wat doe jij hier eigenlijk nog?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mensen die hun plaats kennen. Dan was het achteraf gezien toch geen verspilde ochtend![]()
![]()
Mooi om te zien dat ik een van de weinigen ben die hier geen fittie heeft met een ander. Ik zal dat olieworstelen met Trapz maar niet mee rekenen.![]()
Kan zo geregeld worden als je dat graag hebtquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:04 schreef WezepAFCA het volgende:
Mooi om te zien dat ik een van de weinigen ben die hier geen fittie heeft met een ander. Ik zal dat olieworstelen met Trapz maar niet mee rekenen.![]()
Wanneer gaan we dat eigenlijk doen?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:04 schreef WezepAFCA het volgende:
Mooi om te zien dat ik een van de weinigen ben die hier geen fittie heeft met een ander. Ik zal dat olieworstelen met Trapz maar niet mee rekenen.
de meeste hebben het opgegeven denk ikquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:04 schreef WezepAFCA het volgende:
Mooi om te zien dat ik een van de weinigen ben die hier geen fittie heeft met een ander. Ik zal dat olieworstelen met Trapz maar niet mee rekenen.
#FreeTrapz![]()
Heeft iemand tussen het ruziemaken door toevallig zin om een 433 (5) voor me te maken met iig Imotm Samaras op LW en een 4* Skiller op CF? Budget is 200K
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Geen tijd druk met andere dingen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:05 schreef el-blanchito het volgende:
Heeft iemand tussen het ruziemaken door toevallig zin om een 433 (5) voor me te maken met iig Imotm Samaras op LW en een 4* Skiller op CF? Budget is 200KPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Heb Argentinie kampioen nog steeds staan (had ik geplaatst voordat het wk begon).
Als ze winnen toch weer 55 euro
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Als Argentinie en Brazilie winnen heb ik elke wedstrijd vanaf de groepsfase goedquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:08 schreef The_Yakuza het volgende:
Heb Argentinie kampioen nog steeds staan (had ik geplaatst voordat het wk begon).
Als ze winnen toch weer 55 euro![]()
![]()
ik win ongeveer alle poules waar ik in mee doe als argentinie win. je zou het ze bijna gunnen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:08 schreef The_Yakuza het volgende:
Als ze winnen toch weer 55 euroPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
IF Stokes op CF, iMotM Samaras LW, de rest moet ik nog bedenken.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:05 schreef el-blanchito het volgende:
Heeft iemand tussen het ruziemaken door toevallig zin om een 433 (5) voor me te maken met iig Imotm Samaras op LW en een 4* Skiller op CF? Budget is 200K![]()
Beetje net als dat jij nu inhaakt bij je andere holmaatjes wil je zeggen?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:03 schreef Kamikazie het volgende:
Wel lief dat Trapz het meteen voor zijn Feyenoord homo maatje Kiid moet opnemen trouwens.![]()
![]()
Netjesquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik win ongeveer alle poules waar ik in mee doe als argentinie win. je zou het ze bijna gunnen.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Wie dan? Namen en rugnummers aub.!!1!!!!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Beetje net als dat jij nu inhaakt bij je andere holmaatjes wil je zeggen?![]()
Wie niet?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wie dan? Namen en rugnummers aub.!!1!!!!![]()
Kamiquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wie dan? Namen en rugnummers aub.!!1!!!!![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wees blij dat ik weer terug ben na jarenlange afwezigheid man![]()
Ga gewoon wegquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wees blij dat ik weer terug ben na jarenlange afwezigheid man![]()
ook hier verschillen we weer van mening merk ik.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wees blij dat ik weer terug ben na jarenlange afwezigheid manPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Is er al een nieuwe George uit eigenlijk? Ik ben blijven hangen bij aflevering 2.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
yesyesyesyesyesyesyes buddy pal son
Gelukkig leven we in een vrij land waar dat gewoon mogelijk isquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ook hier verschillen we weer van mening merk ik.![]()
alleen een packopeningquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Is er al een nieuwe George uit eigenlijk? Ik ben blijven hangen bij aflevering 2.morgen zou er weer een komen geloof ik
![]()
Hoop het voor hem.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
alleen een packopeningmorgen zou er weer een komen geloof ik
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:05 schreef el-blanchito het volgende:
Heeft iemand tussen het ruziemaken door toevallig zin om een 433 (5) voor me te maken met iig Imotm Samaras op LW en een 4* Skiller op CF? Budget is 200K
Thiago ipv Muller
En overal de NIFs etc als je geen centen hebt
Gewoon celtic en rechts doen wat je zelf wil, dit leek mij wel leuk![]()
Ik zou zelf met Piszcek spelen ipv Lahmquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Thiago ipv Muller
En overal de NIFs etc als je geen centen hebt
Gewoon celtic en rechts doen wat je zelf wil, dit leek mij wel leuk![]()
quote:quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vlaar had hem in zijn kontzak.Allemaal waar, maar ik ben helaas gewoon fanquote:![]()
Kan er niks aan doen.![]()
Je hebt smaak daar hoef je je niet voor te schamenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Allemaal waar, maar ik ben helaas gewoon fan![]()
Kan er niks aan doen.![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Allemaal waar, maar ik ben helaas gewoon fan![]()
Kan er niks aan doen.de oude topspeler die op zijn retour is en jij bent nu fan geworden, that sucks man... bad timing
#FreeTrapz![]()
Bedabkt DS en Thad, zien er goed uit! Ik ga voor thads variant denk ik
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Mwauh was ik al wel langer, maar dat is dan succes supporter hequote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]de oude topspeler die op zijn retour is en jij bent nu fan geworden, that sucks man... bad timing
En dat is not dun in de voetballerij.
![]()
Hopelijk kan Argentinie wat tegenstand bieden zodat het nog een finale wordt. Het beste zou zijn dat Argentinie wint![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:34 schreef Grandesco het volgende:
Volgend jaar Feyenoord degradatievoetbal spelen zonder Pelle![]()
![]()
Weer een nutteloze profetie dit. Kan iedereen in de eredivisie degradatie voetbal spelen, want de 17 andere clubs spelen ook zonder Pelle.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:34 schreef Grandesco het volgende:
Volgend jaar Feyenoord degradatievoetbal spelen zonder Pelle![]()
in dat geval goed moment om er voor uit te komenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mwauh was ik al wel langer, maar dat is dan succes supporter heEn dat is not dun in de voetballerij.
zo mooi als die man kan wandelen
#FreeTrapz![]()
http://www.fifplay.com/fifa15-leagues-vote/
Hebben jullie hier al gestemd?
Tussenstand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Tussenstand:welke klaphark stemt er nou weer op IranSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dit. Te Vredequote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Weer een nutteloze profetie dit. Kan iedereen in de eredivisie degradatie voetbal spelen, want de 17 andere clubs spelen ook zonder Pelle.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
De Maleisische leaguequote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
welke klaphark stemt er nou weer op Iran
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Tussenstand:Bots natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien wel een begin van een leuke carriere voor haar door de plee.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Alsof zij dat geld mist. Die vader is iets van 50 mil waardRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat is waar.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Misschien wel een begin van een leuke carriere voor haar door de plee.
Brb even fappen op die pics.
#DS2STIJL![]()
Dan maar een WA-jong aanvragenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Misschien wel een begin van een leuke carriere voor haar door de plee.![]()
Ik ken haar niet persoonlijk, maar ik zie Axelle inderdaad niet voor 1000 euri aan FUT-packs openen.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
WIE doet dat nou?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ken haar niet persoonlijk, maar ik zie Axelle inderdaad niet voor 1000 euri aan FUT-packs openen.![]()
Wie weet POTS, wie weet.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ken haar niet persoonlijk, maar ik zie Axelle inderdaad niet voor 1000 euri aan FUT-packs openen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:57 schreef Rijst het volgende:
blijkt straks dat die vriendin fucking lekker te zijn weetjewel![]()
En ik dacht eigenlijk dat jij voor innerlijk ging
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
welke vriendinquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:57 schreef Rijst het volgende:
blijkt straks dat die vriendin fucking lekker te zijn weetjewelPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Die lijkt me ook het best aangezien die van mij niet compleet was.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:28 schreef el-blanchito het volgende:
Bedabkt DS en Thad, zien er goed uit! Ik ga voor thads variant denk ik![]()
Waar? Anders kom ik ook wel even afpilsenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:30 schreef Kamikazie het volgende:
Vanavond een feestje, maar eigenlijk echt geen zin![]()
In Azie lijken ze allemaal op elkaar dus hij heeft geen keuzequote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]![]()
En ik dacht eigenlijk dat jij voor innerlijk ging![]()
hahahahahhahahahaquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dit ben jij he?
[ afbeelding ]
dikke relnicht![]()
Suarez heeft sws 4 maanden vakantie toch ? ( ondanks de transfer )Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Zijn weer in beroep gegaan.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:05 schreef BDIL het volgende:
Suarez heeft sws 4 maanden vakantie toch ? ( ondanks de transfer )
Dat hij 4 maanden niet mag trainen is natuurlijk wel belachelijk![]()
Is het dan ook niet voor hem mogelijk om thuis te trainen met een personal trainer van Barca oid?GRAAG VERWIJDEREN![]()
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:09 schreef The_Yakuza het volgende:
Is het dan ook niet voor hem mogelijk om thuis te trainen met een personal trainer van Barca oid?
Zegt ie gewoon dat dat een vriend van vroeger is.![]()
Is dat zo?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:06 schreef wieisboos het volgende:
Dat hij 4 maanden niet mag trainen is natuurlijk wel belachelijk
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Het is wel logisch dat hij buiten voetbal niks mag doen met het team als het gaat om jeugd. Incident heeft zich niet zo lang geleden plaatsgevonden en hij is niet het beste voorbeeld neem ik aan voor de jongerenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:11 schreef wieisboos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij mag gelukkig nog wel FUT spelen
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Mooi toch !quote:
Hala Madrid !
Nu nog een Pepsi spot met Uncle Drewquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Fucking geniaal jaDat zie je ze in het voetbal niet doen
![]()
Hala Madrid !
M'Vila waarschijnlijk naar Inter. Biedt wel wat hybridopties
edit: is zelfs al rond
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Eindelijk een club waar hij beter tot zijn recht komt ipv Rubinquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:51 schreef Tim86 het volgende:
M'Vila waarschijnlijk naar Inter. Biedt wel wat hybridopties
edit: is zelfs al rond
Hala Madrid !
Bij Rubin had hij vaak ruzie met de trainer omdat hij totaal niet voor de sport leefde en geen fuck uitvoerde op de training..ben benieuwd hoe het gaat lopen. Was zo'n talent, maar ja..quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
Eindelijk een club waar hij beter tot zijn recht komt ipv RubinAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
![]()
Hoe zouden jullie dit afmaken?had al een ideetje met sif cabaye op cm maar twijfel een beetje of hij daar geschikt voor is, het mag ook in 433(2)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Smookzquote:
Hala Madrid !
Leeft Thorb nog ?Hala Madrid !
![]()
Zo deze 3 moves maar even geleerd voor van het weekend.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Voor niks?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:29 schreef Lastpost het volgende:
Yeah, m´n PS4 controllers kunnen omruilen net. Vielen echt van ellende uit elkaar die dingen.
Wattan?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:29 schreef Lastpost het volgende:
Yeah, m´n PS4 controllers kunnen omruilen net. Vielen echt van ellende uit elkaar die dingen.![]()
Die analoge sticks hadden totaal geen grip meer, dat rubber scheurde (hehe) en die knoppen achterop bleven hangen en kraken. Gewoon zonder probleem kunnen omruilen, was hun bekend en die zouden het verder wel regelen.quote:
Zo meteen ook maar even de switches in huis vervangen van 100mbit naar gigabit want ze voldoen niet meer. M'n internetsnelheid haalt m'n hardware in hier.![]()
![]()
Wel netjes dat je zonder gezeik kon ruilen. Ik heb wat van die analog caps gekocht om dat probleem tegen te gaanquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:35 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Die analoge sticks hadden totaal geen grip meer, dat rubber scheurde (hehe) en die knoppen achterop bleven hangen en kraken. Gewoon zonder probleem kunnen omruilen, was hun bekend en die zouden het verder wel regelen.
Zo meteen ook maar even de switches in huis vervangen van 100mbit naar gigabit want ze voldoen niet meer. M'n internetsnelheid haalt m'n hardware in hier.![]()
![]()
Zeker. Eerste miep aan die kasse zei nog dat het niet kon. Alleen als het binnen een maand al zo zou zijn. Toen kwam er een gozer aan en ik verteld dat hun Twitter-figuur aangaf dat ik ze om kon ruilen in de winkel als het controllers uit de eerste lading waren omdat die problemen hadden (leugentje om bestwil) en die gaf ze zonder moeite mee.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wel netjes dat je zonder gezeik kon ruilen. Ik heb wat van die analog caps gekocht om dat probleem tegen te gaan![]()
Switch doet 't ook prima, 320mbit download snelheid nu tenminste ook beneden op de PC en op de PS4.![]()
![]()
heel belangrijk.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:20 schreef Alovenac het volgende:
Iemand die misschien weet hoe belangrijk is een CPU bij het spelen van een spel op een laptop?![]()
Videokaart is belangrijker en daar zit vaak het probleem bij laptops. CPU is ook van belang hoor, daar niet van. Maar met die crappy onboard-videokaarten in de meeste laptops vind je daar je bottleneck.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:20 schreef Alovenac het volgende:
Iemand die misschien weet hoe belangrijk is een CPU bij het spelen van een spel op een laptop?![]()
Mehh, zat eraan te denken om PCM aan te schaffen. Maar dit zijn mijn processor specificaties:quote:
Name: AMD E1-2100 APU with Radeon(TM) HD Graphics
Manufacturer: AMD
Speed: 1.0 GHz
Category: Mainstream
Generation: 11th
Brand: AMD E-Series
Cores: 2
Laats hals over kop een nieuwe laptop gehaald omdat de andere niet meer opstarten. Toch maar eens laten maken denk ik.
![]()
Wat lastpost zegt kan je beter naar kijken..quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:25 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Mehh, zat eraan te denken om PCM aan te schaffen. Maar dit zijn mijn processor specificaties:
Name: AMD E1-2100 APU with Radeon(TM) HD Graphics
Manufacturer: AMD
Category: Mainstream
Generation: 11th
Brand: AMD E-Series
Laats hals over kop een nieuwe laptop gehaald omdat de andere niet meer opstarten. Toch maar eens laten maken denk ik.
Videokaart en RAM hebben bijna het dubbelen dan nodig, alleen mijn CPU komt niet door de test van canyourunit heenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:25 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Videokaart is belangrijker en daar zit vaak het probleem bij laptops. CPU is ook van belang hoor, daar niet van. Maar met die crappy onboard-videokaarten in de meeste laptops vind je daar je bottleneck..
![]()
Ben echt een leek in dit soort dingen, dit zegt hij over mijn videokaart.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat lastpost zegt kan je beter naar kijken..![]()
![]()
Wat wil je gaan spelen dan?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:30 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Ben echt een leek in dit soort dingen, dit zegt hij over mijn videokaart.
[ afbeelding ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Oke thanks! Zag alleen dat de GPU speed 1.0ghz was en dat 2.x nodig was.. Maar het moet verder geen problemen opleveren dus?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ohhhh dat moet makkelijk kunnen dan..
[ afbeelding ]![]()
Dat lukt wel. Dat is visueel van het niveau basisschooltekeningen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:32 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Pro Cycling Manager 2014 en eventueel FM14![]()
Maar verwacht ook niet veel meer dan dat, de videokaart die erin zit kan al niet veel meer aan dan dat zonder dat je allerlei settings op low moet gooien.
Bij FM is vooral de CPU en het geheugen belangrijk, hoe meer/sneller des te beter want het enige wat je eigenlijk doet is continu een database in de lucht houden.
Edit: Jesus zie nu die CPU pas, die gaat echt voor ergernissen zorgen man. Wijzigen dat apparaat!![]()
![]()
Nee joh anders zet je de graphics even op mediumquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:36 schreef Alovenac het volgende:
Oke thanks! Zag alleen dat de GPU speed 1.0ghz was en dat 2.x nodig was.. Maar het moet verder geen problemen opleveren dus?
Oke, dus PCM moet makkelijk lukken, alleen grafisch minder? Terwijl ik bij een FM niet teveel qua snelheid moet verwachten? Beide spellen kunnen dus wel?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:36 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat lukt wel. Dat is visueel van het niveau basisschooltekeningen.![]()
Maar verwacht ook niet veel meer dan dat, de videokaart die erin zit kan al niet veel meer aan dan dat zonder dat je allerlei settings op low moet gooien.
Bij FM is vooral de CPU en het geheugen belangrijk, hoe meer/sneller des te beter want het enige wat je eigenlijk doet is continu een database in de lucht houden.![]()
Ga het eens proberen, thanks voor je hulpquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee joh anders zet je de graphics even op medium!
![]()
Zie edit, je CPU gaat echt voor serieuze problemen zorgen dunkt me. Ik moet nu af en toe al langer wachten dan wenselijk met m'n I5 @3.4ghz laat staan met een 2 core 1 ghz.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:39 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Oke, dus PCM moet makkelijk lukken, alleen grafisch minder? Terwijl ik bij een FM niet teveel qua snelheid moet verwachten? Beide spellen kunnen dus wel?![]()
![]()
2 core 1ghz?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:41 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Zie edit, je CPU gaat echt voor serieuze problemen zorgen dunkt me. Ik moet nu af en toe al langer wachten dan wenselijk met m'n I5 @3.4ghz laat staan met een 2 core 1 ghz.Dat had ik nergens gezien... dat gaat zeker voor problemen zorgen ja.
Name: AMD E1-2100 APU with Radeon(TM) HD Graphicsquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
2 core 1ghz?Dat had ik nergens gezien... dat gaat zeker voor problemen zorgen ja.
Nee, dat kan echt niet meer.![]()
Kun je nog beter voor 300 euro ergens een tweedehands PC-tje scoren.
* Geen heel eerlijke vergelijking.![]()
Heb hem op steam gekocht, mocht het niks zijn neemt een maatje hem helemaal open.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:41 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Zie edit, je CPU gaat echt voor serieuze problemen zorgen dunkt me. Ik moet nu af en toe al langer wachten dan wenselijk met m'n I5 @3.4ghz laat staan met een 2 core 1 ghz.
Hehe, ja heb toen ook gezegd dat het maar snel een laptop moest zijn voor de standaard dingen.
Of toch maar eens mijn laptop of desktop laten maken, staan hier allebei stof te happen.
![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:57 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe zouden jullie dit afmaken?had al een ideetje met sif cabaye op cm maar twijfel een beetje of hij daar geschikt voor is, het mag ook in 433(2)
NogmaalsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
bakkes.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Waarschijnlijk ook een wajong + packs verslaving.quote:
Broertje van Maver24.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Nee en neequote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:39 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook een wajong + packs verslaving.
Broertje van Maver24.![]()
Dus nu bakkes![]()
Origineel zeg.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Neeuh tuurlijk nietquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar heb je echt 2 uur gewacht op hulp?ben gewoon benieuwd of jullie iets anders kunnen maken
heb zelf weinig inspiratie meer en kom telkens op dezelfde spelers uit
![]()
Ok.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
11 miljoen pond is best veel voor een speler die van de ene club uit de Championship naar de andere gaat (McCormack)Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Die zien we niet meer terugtwitter:FKRotterdam twitterde op vrijdag 11-07-2014 om 22:20:18Fred Rutten heeft bevestigd dat Graziano Pelle in Engeland is om te onderhandelen. (Via @iKevinBouman) #Southampton #Feyenoord reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Dat denken wij ook altijd van een user hier, maar hij blijft maar komen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:30 schreef Maver24 het volgende:
Die zien we niet meer terugtwitter:FKRotterdam twitterde op vrijdag 11-07-2014 om 22:20:18Fred Rutten heeft bevestigd dat Graziano Pelle in Engeland is om te onderhandelen. (Via @iKevinBouman) #Southampton #Feyenoord reageer retweet
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:33 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dat denken wij ook altijd van een user hier, maar hij blijft maar komen.![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
[..]
Dat denken wij ook altijd van een user hier, maar hij blijft maar komen.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Broeders.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
![]()
Goddomme hahaquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:33 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
quote:
Bohhhh Dirkquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://www.twitch.tv/mrvantrapz
Ozz & Trapz TUR-NL Tour
[ afbeelding ]
Il Maestro als captain.
Geen commentary? beetje jammer ditquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ozz & Trapz TUR-NL Tour
[ afbeelding ]
Il Maestro als captain.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Best mogelijke opstelling zie ikquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ozz & Trapz TUR-NL Tour
[ afbeelding ]
Il Maestro als captain.![]()
![]()
![]()
Clasie heeft de band overgedragen aan zijn idool Dirk Kuyt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ragequit veroorzaakt met Clasie en Kuyt in de spits.
Met Feyenoord tegen Ajax nu. Serero uit de wedstrijd trappen.
![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:17 schreef Ozz-03 het volgende:
Met Feyenoord tegen Ajax nu. Serero uit de wedstrijd trappen.![]()
![]()
Klaassen is er al uitgetrapt.quote:
Anders is het niet eerlijk 10 van Feyenoord is gelijk aan 11 van Ajax.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
CLAAASIEE!!
Ja paar posts terug, streampje van Trapz.quote:
PCM draait nog best redelijk trouwens, net even geprobeerd. Enige probleem is het laden van een rit, maar als dat alles is.
![]()
3-0!!!!!!!!!!!!!!!! sssssssssssssssssssssssstRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bazenspelquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:31 schreef Alovenac het volgende:
PCM draait nog best redelijk trouwens, net even geprobeerd. Enige probleem is het laden van een rit, maar als dat alles is.
Welke versie speel je?
![]()
Het is aan het begin even wennen, maar ik vind het een van de leukere gamemodes van Fifaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Echt een chaos met 2 tegen 2 coop doen.![]()
![]()
Ik heb 2008 t/m 2012 echt veel gespeeldquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:32 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Heb vanavond de 14 versie op steam gekocht, doe het samen met een maatje dus 20eu de man.
![]()
Mijn computer kon het daarna niet meer aan![]()
![]()
Ik moest hier even navraag doen of mijn laptop het aan kon, maar dat is nu dus het geval. Kriebelt vooral tijdens de grotere rondesquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:34 schreef Freire het volgende:
[..]
Ik heb 2008 t/m 2012 echt veel gespeeld![]()
Mijn computer kon het daarna niet meer aan.
![]()
#DareToBoetius
#LexGod
#Baasie
#PeleeOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:
Ik was officieel beta tester van 2005, dat was ook gelijk de laatste versie dat ik speelde want het was aids en die gasten van Cyanide irriteerden me met hun attitudequote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:35 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Ik moest hier even navraag doen of mijn laptop het aan kon, maar dat is nu dus het geval. Kriebelt vooral tijdens de grotere rondes.
Fransen
2011 ofzo nog wel een keer gedownload, maar die crashte steeds![]()
![]()
Vooral online was echt dikke aidsquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik was officieel beta tester van 2005, dat was ook gelijk de laatste versie dat ik speelde want het was aids en die gasten van Cyanide irriteerden me met hun attitudeFransen
2011 ofzo nog wel een keer gedownload, maar die crashte steeds![]()
![]()
![]()
''nee AH had niks nieuws'quote:
'ja doritos meegenomen'
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Campos?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Een keeper in de spits en die scoort gewoon 3x. FIFA![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:45 schreef Dudeweiser het volgende:
heb ik serieus een uur naar ozz en trapz zitten kijken
baasquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:45 schreef Dudeweiser het volgende:
heb ik serieus een uur naar ozz en trapz zitten kijken'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:45 schreef Dudeweiser het volgende:
heb ik serieus een uur naar ozz en trapz zitten kijkenGRAAG VERWIJDEREN![]()
lekkahquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:45 schreef Dudeweiser het volgende:
heb ik serieus een uur naar ozz en trapz zitten kijken
Maar niet zo lekker als van -18 naar 27,5 graden in een half uur![]()
![]()
quote:
ben je dan niet binnen een seconde verkoudenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
lekkah
Maar niet zo lekker als van -18 naar 27,5 graden in een half uur
Alhoewel je bent wel een Noorderling dus je moet wel tegen een beetje kou kunnen![]()
Ik ben altijd de hele zomer verkoudenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ben je dan niet binnen een seconde verkouden
Alhoewel je bent wel een Noorderling dus je moet wel tegen een beetje kou kunnen![]()
![]()
Beter dan van 27.5 naar -18 lijkt mequote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
lekkah
Maar niet zo lekker als van -18 naar 27,5 graden in een half uur![]()
![]()
Mwah, was vanmiddag wel blij met de afkoelingquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Beter dan van 27.5 naar -18 lijkt meToen was het ook best warm.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: