SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kluivert weer 1,4 mil
Had ik hem pas maar voor 1.070.000 gekocht. Nu maar hopen op 500k packs en TOTT![]()
![]()
![]()
hahaha mij er van beschuldigen dat ik wel een stelletje lijk met POTS en dan dit
![]()
ze hebben allemaal zand in hun vaginaPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik wil die IF Armero. 80k, dat valt me nog niet mee.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:22 schreef ThadCastle het volgende:
Kluivert weer 1,4 mil
Had ik hem pas maar voor 1.070.000 gekocht. Nu maar hopen op 500k packs en TOTTNAC Breda
Rèsbaarge![]()
500k packs is dat nieuw?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:22 schreef ThadCastle het volgende:
Kluivert weer 1,4 mil
Had ik hem pas maar voor 1.070.000 gekocht. Nu maar hopen op 500k packs en TOTTRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Trio, Zhano hoort er ook bij viel me opquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:22 schreef FCsuarez het volgende:
hahaha mij er van beschuldigen dat ik wel een stelletje lijk met POTS en dan dit
![]()
ze hebben allemaal zand in hun vagina![]()
Mijn opa heeft zijn hele leven gerookt. Toen ik tien jaar oud was zei mijn moeder tegen hem, ''Als je zo doorgaat met roken, dan zul je je kleinkinderen nooit zien opgroeien.''. Toen hij zich realiseerde wat er op het spel stond, stopte hij direct met roken. Drie jaar later ging hij dood aan longkanker. Ik was er kapot van. Mijn moeder zei tegen me dat ik nooit moet gaan roken zodat mijn familie dit niet hoeft mee te maken. Op mijn 23e heb ik nog nooit een sigaret aangeraakt. Ik moet zeggen dat ik er achteraf wel spijt van heb dat ik nooit gerookt heb, aangezien ik van jouw posts alsnog kanker heb gekregen.quote:![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:24 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Mijn opa heeft zijn hele leven gerookt. Toen ik tien jaar oud was zei mijn moeder tegen hem, ''Als je zo doorgaat met roken, dan zul je je kleinkinderen nooit zien opgroeien.''. Toen hij zich realiseerde wat er op het spel stond, stopte hij direct met roken. Drie jaar later ging hij dood aan longkanker. Ik was er kapot van. Mijn moeder zei tegen me dat ik nooit moet gaan roken zodat mijn familie dit niet hoeft mee te maken. Op mijn 23e heb ik nog nooit een sigaret aangeraakt. Ik moet zeggen dat ik er achteraf wel spijt van heb dat ik nooit gerookt heb, aangezien ik van jouw posts alsnog kanker heb gekregen.![]()
![]()
Wel een beetje nou nou.jpg trouwens
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jullie hebben er ook nog wel een paarquote:![]()
en Trapz doet toch alles als hij maar kan trollen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Alleen dit stukje gelezen en dat beviel me eigenlijk welquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:24 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Mijn opa heeft zijn hele leven gerookt. Toen ik tien jaar oud was zei mijn moeder tegen hem, ''Als je zo doorgaat met roken, dan zul je je kleinkinderen nooit zien opgroeien.''. Toen hij zich realiseerde wat er op het spel stond, stopte hij direct met roken. Drie jaar later ging hij dood aan longkanker. Ik was er kapot van. Mijn moeder zei tegen me dat ik nooit moet gaan roken zodat mijn familie dit niet hoeft mee te maken. Op mijn 23e heb ik nog nooit een sigaret aangeraakt. Ik moet zeggen dat ik er achteraf wel spijt van heb dat ik nooit gerookt heb, aangezien ik van jouw posts alsnog kanker heb gekregen. Ook uitgezaaid?
![]()
de fuckquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:24 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Mijn opa heeft zijn hele leven gerookt. Toen ik tien jaar oud was zei mijn moeder tegen hem, ''Als je zo doorgaat met roken, dan zul je je kleinkinderen nooit zien opgroeien.''. Toen hij zich realiseerde wat er op het spel stond, stopte hij direct met roken. Drie jaar later ging hij dood aan longkanker. Ik was er kapot van. Mijn moeder zei tegen me dat ik nooit moet gaan roken zodat mijn familie dit niet hoeft mee te maken. Op mijn 23e heb ik nog nooit een sigaret aangeraakt. Ik moet zeggen dat ik er achteraf wel spijt van heb dat ik nooit gerookt heb, aangezien ik van jouw posts alsnog kanker heb gekregen.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Bohhhhquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:24 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Mijn opa heeft zijn hele leven gerookt. Toen ik tien jaar oud was zei mijn moeder tegen hem, ''Als je zo doorgaat met roken, dan zul je je kleinkinderen nooit zien opgroeien.''. Toen hij zich realiseerde wat er op het spel stond, stopte hij direct met roken. Drie jaar later ging hij dood aan longkanker. Ik was er kapot van. Mijn moeder zei tegen me dat ik nooit moet gaan roken zodat mijn familie dit niet hoeft mee te maken. Op mijn 23e heb ik nog nooit een sigaret aangeraakt. Ik moet zeggen dat ik er achteraf wel spijt van heb dat ik nooit gerookt heb, aangezien ik van jouw posts alsnog kanker heb gekregen.Mag ik jouw PS4?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Idd.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Wij liggen elkaar totaal niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |