klopt. ik heb al 3 halve liters op.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:53 schreef Druppelss het volgende:
Vanaf 12 uur (dus in de middag) vind ik dat je rustig mag beginnen met drinken, als je toch geen werk hebt.. Doe ik ook.
En als ik goed aangeschoten begin te worden loop ik eens richting de stad (10 minuten). Ook probeer ik altijd zo min mogelijk te eten, ik merk dat ik dan sneller zat wordow, en de eetlust verdwijnt ook als je er genoeg op hebt. Soms is de honger zelfs na de tweede halve liter al weg!
Thanks! Ben nu aan mijn tweede fles whiskeyquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:53 schreef Druppelss het volgende:
Vanaf 12 uur (dus in de middag) vind ik dat je rustig mag beginnen met drinken, als je toch geen werk hebt.. Doe ik ook.
En als ik goed aangeschoten begin te worden loop ik eens richting de stad (10 minuten). Ook probeer ik altijd zo min mogelijk te eten, ik merk dat ik dan sneller zat wordow, en de eetlust verdwijnt ook als je er genoeg op hebt. Soms is de honger zelfs na de tweede halve liter al weg!
Ja precies, al ben ik aan het denken een kapsalon te nemen, wou ik gisteren al doen maar te lui geweestquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:56 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
klopt. ik heb al 3 halve liters op.
de honger komt straks rond een uur of 8. Gewoon ff frituurpan aanzetten.
Bestel pizza en doe in je onderbroek de deur openquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:59 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Ja precies, al ben ik aan het denken een kapsalon te nemen, wou ik gisteren al doen maar te lui geweest
Proost!
Hoe neem je een kapsalon?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:59 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Ja precies, al ben ik aan het denken een kapsalon te nemen, wou ik gisteren al doen maar te lui geweest
Proost!
Niet overdrijven he.. Of van die kleine tankstation flesjes? Dan kan het wel. Of de vorige fles was nog maar een bodempje.. Of je bent gewoon de hele nacht al bezig, dan kan het wel ja.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Thanks! Ben nu aan mijn tweede fles whiskey
Was halfvol, ben net m'n bed uit.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:01 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Niet overdrijven he.. Of van die kleine tankstation flesjes? Dan kan het wel. Of de vorige fles was nog maar een bodempje.. Of je bent gewoon de hele nacht al bezig, dan kan het wel ja.
Coke is idd lekker in combinatie met alcohol ja, maar je bent dan weer zo snel 'nuchter'
Ik combineer graag. Paar teugen sterk - biertjequote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:04 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Met sterke drank word ik altijd anders zat lijkt het, vind bier wat beter/gelijkmatiger gaan
Jezus man.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Elk weekend extreem lam, door de week een kratje en een paar flessen whiskey.
Weet ik, vandaar ook deze topic. Ik denk dat ik ga beginnen met geen whiskey meer drinken door de week.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |