abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142168998
Hallo FOK!ers,

Zoals iedereen hier wel herkenbaar zou vinden is verbonden zijn met internet een must. Als de verbinding wegvalt zit iedereen met de handen in het haar en gaat gelijk de juiste actie ondernemen. Zo ook ik.

Op WIFI alles mooi de verbinding lekker snel en niks aan het handje (als je alles zelf maar in de hand hebt werkt het ook). Ga ik naar buiten en het internet valt weg. Met geen mogelijkheid een website kunnen openen en whatsapp deed het ook niet meer.

Gelijk naar de vodafone klantenservice gebeld en na bijna een uur in de wacht gestaan te hebben en doorverbonden te zijn van het bekende kastje naar de muur eindelijk technische dienst aan de telefoon.

Probleem uitgelegd en werd vol begrip aangehoord en kreeg ik een aantal vragen.

>Bent u over de bundel heen
<Nee
>Heeft u al op internet gekeken of er klachten zijn over het netwerk
<Nee want ik heb geen internet dus dat gaat moeilijk ;(
>Doet uw simkaart het in een andere smartfone
<Kan dat niet testen want niet iedereen heeft meerdere telefoons zo bij de hand
>Ow dan sturen we u een mail met daarin welke instellingen u met de telefoon moet veranderen
<Dat kan maar ik heb geen internet (natuurlijk heb ik dat wel bij de computer en thuis)
>Dan moet u naar de buren toe gaan of u gaat een broodje eten bij de mac en maak daar gebruik van hun WIFI instellingen
< 8)7 8)7

Krijg een mailtje wat eigenlijk bedoeld is voor de telefoon in PDF formaat wat ook niet iedereen kan openen op een telefoon.

Uiteindelijk alles getest en alles is toch het probleem van Vodafone en gaat ongeveer 7 dagen duren voor het probleem is verholpen. 5euro voor internet per maand maar krijg geen 1,25 terug en de kosten voor het bellen naar de klantenservice

Samenvatting: bedrijven gaan er maar vanuit bij storing dat je in het bezit bent van reserve telefoons internet verbindingen terwijl hun het faciliteren.

Klacht1: Vodafone verplicht mij om reservetelefoons aan te schaffen en een extra internet verbinding aan te schaffen.
Klacht2: Extra kosten voor bellen van provider terwijl het probleem duidelijk bij hun ligt.

):O ):O
  vrijdag 11 juli 2014 @ 13:31:04 #2
405338 dude232
Just random
pi_142169026
Wat een lap tekst
Dat kunnen wij FOKERS niet verwerken!
  vrijdag 11 juli 2014 @ 13:32:23 #3
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_142169073
Samenvatting? Sepo btw
  vrijdag 11 juli 2014 @ 13:32:49 #4
430080 FrankUnderwood
Democracy is so overrated.
pi_142169093
Zoveel topics.. basisschool heeft zeker vakantie sinds vandaag? :')
"A great man once said, everything is about sex. Except sex. Sex is about power."
pi_142169133
Te lange OP
pi_142169153
Vodafone weet ook wel dat jij geen internet hebt omdat je zelf iets hebt lopen verneuken in je telefoon. Ze geven nul neuks vrient. Net als de lezers van dit topic.

0 neuks gegeven by jmf.
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_142169175
Dit kan korter
  vrijdag 11 juli 2014 @ 13:34:54 #8
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_142169176
Uiteindelijk alles getest en alles is toch het probleem van Vodafone en gaat ongeveer 7 dagen duren voor het probleem is verholpen. 5euro voor internet per maand maar krijg geen 1,25 terug en de kosten voor het bellen naar de klantenservice

:') :') :') :') x1000
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_142169228
Samenvatting: ts heeft vastloper op telefoon door pron, vodafone maakt min of meer aan ts duidelijk dat hij zichzelf mag neuken.
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_142169248
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 13:36 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Samenvatting: ts heeft vastloper op telefoon door pron, vodafone maakt min of meer aan ts duidelijk dat hij zichzelf mag neuken.
Moet ie doen
pi_142169255
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 13:34 schreef mokkiemok het volgende:
Uiteindelijk alles getest en alles is toch het probleem van Vodafone en gaat ongeveer 7 dagen duren voor het probleem is verholpen. 5euro voor internet per maand maar krijg geen 1,25 terug en de kosten voor het bellen naar de klantenservice

:') :') :') :') x1000
Wat is hier het probleem van. Als ik niet betaal dan word ik afgesloten. als hun geen service verlenen verwachten ze wel geld ervoor. Ik heb de problemen toch niet veroorzaakt
  vrijdag 11 juli 2014 @ 13:37:04 #12
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_142169283
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 13:36 schreef CyberCow het volgende:

[..]

Wat is hier het probleem van. Als ik niet betaal dan word ik afgesloten. als hun geen service verlenen verwachten ze wel geld ervoor. Ik heb de problemen toch niet veroorzaakt
geen service verlenen?.... bitch please.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_142169341
Zijn er ook mensen die inhoudelijk kunnen reageren??
pi_142169554
Je had ook 1200 kunnen bellen met je telefoon...(gratis)
pi_142169580
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 13:43 schreef CamelNLD het volgende:
Je had ook 1200 kunnen bellen met je telefoon...(gratis)
Dat is gratis totdat je een medewerker aan de telefoon krijgt.
pi_142169614
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 13:38 schreef CyberCow het volgende:
Zijn er ook mensen die inhoudelijk kunnen reageren??
Nee want je bent gewoon een faalhaas.
pi_142169628
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 13:44 schreef CyberCow het volgende:

[..]

Dat is gratis totdat je een medewerker aan de telefoon krijgt.
Lol is dat sinds kort?
pi_142169630
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 13:45 schreef jatochneetoch het volgende:

[..]

Nee want je bent gewoon een faalhaas.
:W
pi_142169646
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 13:46 schreef CyberCow het volgende:

[..]

:W
:W
pi_142169650
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 13:45 schreef CamelNLD het volgende:

[..]

Lol is dat sinds kort?
Weet het niet maar toen ik vorig jaar dit abonnement afsloot stond het in de voorwaarden.
pi_142169817
Belachlijk. Kun je ook nog betalen voor de storing waar je niet verantwoordelijk voor bent.
pi_142169892
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 13:51 schreef CamelNLD het volgende:
Belachlijk. Kun je ook nog betalen voor de storing waar je niet verantwoordelijk voor bent.
Ja dat vond ik dus ook. En dat je zelf kosten moet gaan maken voor de oplossing. En hun ervanuit gaan dat jij wel ff van iemand een telefoon kan lenen of een extra telefoon heb liggen.
pi_142170377
Geen drie oude smartphones in de la hebben liggen.. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')