een mes is ook wel handig.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:52 schreef Hoplahopla het volgende:
En echte mannen scheren zich met een kwast...
Gecorrigeerd.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:52 schreef Hoplahopla het volgende:
En echte mannen scheren zich met een kwast... niet
Hipsters verwarren met mannen.....quote:
Het zal geen hele bus van RVS geweest zijn misschien die onderkant ook niet maar in elk geval zat er een logo op met 'laat geen roestkringen achter', het was van staal en het roest niet. Misschien speciaal behandeld of zo.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:52 schreef Hoplahopla het volgende:
Dus ze moeten die bussen van RVS maken omdat er wel eens een ringetje met roest kan ontstaan omdat jij de boel niet droog kan houden?
Weet je wel wat voor vervuiling dat veroorzaakt?
Dit of de spuitbus van Vergulde Hand. Die is van aluminium en roest dus niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:53 schreef Hoplahopla het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je ook geen kringen meer...
Bazenmerk. Die bakjes kosten nog geen 3 euro en ik doe er ruim een jaar mee.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:58 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dit of de spuitbus van Vergulde Hand. Die is van aluminium en roest dus niet.
Mjah, alleen het zal wel te ouderwetsch zijn voor de niet-bejaarde man. Net zoals Old Spice (of heeft de reclame met die negert dat nu weten te repareren?)quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:00 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Bazenmerk. Die bakjes kosten nog geen 3 euro en ik doe er ruim een jaar mee.
Moderne messen werken voor mij totaal niet. Dus ik gebruik een krabber van Merkur. Daarbij hoort nou eenmaal een kwast en blok.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:01 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Mjah, alleen het zal wel te ouderwetsch zijn voor de niet-bejaarde man. Net zoals Old Spice (of heeft de reclame met die negert dat nu weten te repareren?)
Bedankt, ga ik proberen!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:58 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dit of de spuitbus van Vergulde Hand. Die is van aluminium en roest dus niet.
Ik zie op verguldehand.nl dat de 300ml-spuitbus scheerschuim wèl van staal is (dat zie je aan de felsrand aan de onderkant en aan de lasnaad verticaal). De Extra Sensitive Scheerschuim en de Scheergel zitten wèl in een aluminium bus als ik het goed zie (van de scheergel weet ik het zeker, want die heb ik zelf)quote:
Bedankt voor het nachecken, scheergel vind ik ook prima. Momenteel zet ik de bus steeds in een precies passend plastic dekseltje maar dat begint zelf nogal roestig te worden waardoor de bussen nog sneller gaan roesten. Morgen eens kijken waar ze dat klassieke merk verkopen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:14 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik zie op verguldehand.nl dat de 200ml-spuitbus wel van staal is (dat zie je aan de felsrand aan de onderkant en aan de lasnaad verticaal). De Extra Sensitive Scheerschuim en de Scheergel zitten wèl in een aluminium bus als ik het goed zie (van de scheergel weet ik het zeker, want die heb ik zelf)
Gewoon bij de appie wel volgens mij. Anders bij een drogist zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:19 schreef Broadway het volgende:
[..]
Bedankt voor het nachecken, scheergel vind ik ook prima. Momenteel zet ik de bus steeds in een precies passend plastic dekseltje maar dat begint zelf nogal roestig te worden waardoor de bussen nog sneller gaan roesten. Morgen eens kijken waar ze dat klassieke merk verkopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |