SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paar jaar geleden kreeg je meer geld voor je iPhone, toen was het ook meer een telefoon voor de "few" nu heeft iedereen die 't wil wel een iPhone.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:45 schreef Watchanders159 het volgende:
Voor de anderen; met een bod van 180¤ is hij wat mij betreft al voor jou. Heb even wat telefoonzaken gebeld en marktplaats gecheckt. Ik kan ze bij verschillende telefoonzaken slechts 120 voor krijgen, natuurlijk moeten ze wel wat winst maken uiteindelijk. Zij verkopen hem echter niet eens voor 200¤.
Ik had de waarde van dit toestel hoger ingeschat.
True.. Jammer voor mijquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:17 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Paar jaar geleden kreeg je meer geld voor je iPhone, toen was het ook meer een telefoon voor de "few" nu heeft iedereen die 't wil wel een iPhone.
voor mij ook, ik heb hetzelfde. Ik kocht een jaar of twee geleden ook een iPhone 4S. Op dat moment nog steeds één van de beste telefoons. Ik dacht ik wel rond 300 euro zou krijgen als ik hem in goede staat hield. Maar helaas, waarde is flink gedaald.quote:
Ik ben al blij als ik er nu 170/180 voor kan vangen. Kan het geld goed gebruikenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:21 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
voor mij ook, ik heb hetzelfde. Ik kocht een jaar of twee geleden ook een iPhone 4S. Op dat moment nog steeds één van de beste telefoons. Ik dacht ik wel rond 300 euro zou krijgen als ik hem in goede staat hield. Maar helaas, waarde is flink gedaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |