Lui mensquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:40 schreef Geralt het volgende:
Ow dat is niet waar, ik heb 4 jaar lang 33,6 uur per week gewerkt in ploegendienst.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:48 schreef LompeHork het volgende:
50 uur per week hier, vraag me af waar dat gemiddelde vandaan komt.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:48 schreef LompeHork het volgende:
50 uur per week hier, vraag me af waar dat gemiddelde vandaan komt.
Dan tel je zowiezo met 40 uur aan studie mee. Bijbaantjes er nog extra bij.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:50 schreef Morrigan het volgende:
Is dat inclusief jongeren met een bijbaan? Dat zou wel kunnen verklaren waarom het zo laag is.
Nouja, Nederland niet, maar het bedrijf waar ik voor werk wel. En dat is ook belangrijk.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:52 schreef NieuweNier het volgende:
[..]deze man weet.
Nederland draait op mensen als wij![]()
![]()
Ik denk eerder dat het incluis Henk en Ingrid is die nog een tweede kind erbij nemen want dat komt hun klote huwelijk vast ten goede en dan vervolgens allebei parttime gaan werken om voor dat kutkind te zorgen, maar dat is passen en meten en ze kunnen niet allebei stoppen met werken want ze hebben een hypotheek van heb ik jou daar en die kunnen ze eigenlijk al niet meer betalen, maargoed ze gaaan toch maar parttime werken want dan hoeven ze geen oppas te regelen en omdat er altijd iemand thuis moet zijn zien ze elkaar alleen maar in het weekend waardoor hun toch al kutte huwelijk met die klotehond en die hoerehypotheek en alles op de pof bij de wehkamp en die station voor de deur en alles wel betaald moet worden en toen werd het nog kutter en vervolgens gingen ze maar scheiden want dat was beter waardoor ze nu allebei met een schuld van 40K de man zitten en nog steeds parttime werken want iemand moet voor die klote rotkinderen zorgen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:50 schreef Morrigan het volgende:
Is dat inclusief jongeren met een bijbaan? Dat zou wel kunnen verklaren waarom het zo laag is.
Punten en komma's heb je in je woede al niet meer gebruikt.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het incluis Henk en Ingrid is die nog een tweede kind erbij nemen want dat komt hun klote huwelijk vast ten goede en dan vervolgens allebei parttime gaan werken om voor dat kutkind te zorgen, maar dat is passen en meten en ze kunnen niet allebei stoppen met werken want ze hebben een hypotheek van heb ik jou daar en die kunnen ze eigenlijk al niet meer betalen, maargoed ze gaaan toch maar parttime werken want dan hoeven ze geen oppas te regelen en omdat er altijd iemand thuis moet zijn zien ze elkaar alleen maar in het weekend waardoor hun toch al kutte huwelijk met die klotehond en die hoerehypotheek en alles op de pof bij de wehkamp en die station voor de deur en alles wel betaald moet worden en toen werd het nog kutter en vervolgens gingen ze maar scheiden want dat was beter waardoor ze nu allebei met een schuld van 40K de man zitten en nog steeds parttime werken want iemand moet voor die klote rotkinderen zorgen.
Ik denk dat het incluis die mensen is dus. En daar zijn er veel van en dat haalt het gemiddelde behoorlijk onderuit.
op een hond na redelijk correct ... wij hebben trouwens ook 2 stations en 2 kinderen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het incluis Henk en Ingrid is die nog een tweede kind erbij nemen want dat komt hun klote huwelijk vast ten goede en dan vervolgens allebei parttime gaan werken om voor dat kutkind te zorgen, maar dat is passen en meten en ze kunnen niet allebei stoppen met werken want ze hebben een hypotheek van heb ik jou daar en die kunnen ze eigenlijk al niet meer betalen, maargoed ze gaaan toch maar parttime werken want dan hoeven ze geen oppas te regelen en omdat er altijd iemand thuis moet zijn zien ze elkaar alleen maar in het weekend waardoor hun toch al kutte huwelijk met die klotehond en die hoerehypotheek en alles op de pof bij de wehkamp en die station voor de deur en alles wel betaald moet worden en toen werd het nog kutter en vervolgens gingen ze maar scheiden want dat was beter waardoor ze nu allebei met een schuld van 40K de man zitten en nog steeds parttime werken want iemand moet voor die klote rotkinderen zorgen.
Ik denk dat het incluis die mensen is dus. En daar zijn er veel van en dat haalt het gemiddelde behoorlijk onderuit.
Ik heet geen Henkquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:52 schreef NieuweNier het volgende:
[..]deze man weet.
Nederland draait op mensen als wij![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |