quote:
Ze kunnen kijken hoe Arya en het kind van de slager met elkaar spelen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, seks, geweld en drank is echt wat voor kinderen.
De boeken niet gelezen hebben maar toch hatenquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:31 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Niet weten dat de Game of Thronesboeken pure poep zijn![]()
Lees dan gewoon een paar literaire klassiekers, i.p.v. duizenden pagina's aan lezen te verspillen aan kinderliteratuur.
Dat valt in de boeken wel mee. Het zal me dan ook niks verbazen als die boekenreeks oorspronkelijk voor tieners en huisvrouwen was geschreven.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, seks, geweld en drank is echt wat voor kinderen.
Geen idee, zit pas bij pagina 200 van het eerste boek.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:38 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dat valt in de boeken wel mee. Het zal me dan ook niks verbazen als die boekenreeks oorspronkelijk voor tieners en huisvrouwen was geschreven.
De paar huisvrouwen die ik ken zijn niet echt vies van seks, geweld en drank.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:38 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dat valt in de boeken wel mee. Het zal me dan ook niks verbazen als die boekenreeks oorspronkelijk voor tieners en huisvrouwen was geschreven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |