Dat moet dan maar de extra service zijn die thuisbezorgd verleent.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:12 schreef deadprez het volgende:
Je snapt toch zelf ook wel dat ze voor zo'n klein bedrag niet helemaal naar je huis gaan rijden hè?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:12 schreef deadprez het volgende:
Je snapt toch zelf ook wel dat ze voor zo'n klein bedrag niet helemaal naar je huis gaan rijden hè?
Dit dusquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:12 schreef deadprez het volgende:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:12 schreef deadprez het volgende:
Vraag PCD voor je te koken.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:17 schreef -supergirl- het volgende:
Naja ik wilde dus gewoon wat baklava bestellen bij de Griek 😠 maar die rijdt pas voor 12 euro. Doeeeeeeei
Weet je alles van he?quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hoef je alleen maar met je benen wijd, maar dat doe je toch iedere avond al, dus ja.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hoef je alleen maar met je benen wijd, maar dat doe je toch iedere avond al, dus ja.
Bak lava? Oquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:17 schreef -supergirl- het volgende:
Naja ik wilde dus gewoon wat baklava bestellen bij de Griek 😠 maar die rijdt pas voor 12 euro. Doeeeeeeei
ga het zelf ophalen dan luie hoerquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:17 schreef -supergirl- het volgende:
Ik heb over jou en Eend.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Haar kut > jouw anus
Meer wil ik er niet over kwijt.
Je kan het natuurlijk ook gewoon zelf even halen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:17 schreef -supergirl- het volgende:
Hou je kankerbek joh, Jij bent overduidelijk zo'n zielige klootzak die net house of cards heeft gekeken en met z'n kleine pikkie achter de laptop stoer zit te doen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:20 schreef FrankUnderwood het volgende:
[..]
ga het zelf ophalen dan luie hoer
Wat is deze.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hou je kankerbek joh, Jij bent overduidelijk zo'n zielige klootzak die net house of cards heeft gekeken en met z'n kleine pikkie achter de laptop stoer zit te doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |