En dan zeiken via DM dat ik je zwart maak.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wat een grootste mongool is dat.
Alles wees erop dat hij achter jou aan zat, ik geloof echt niet dat hij jou heeft afgewezen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan zeiken via DM dat ik je zwart maak.Hou eens gewoon je bek, hypocriete dramanicht.
Wat is 'alles'?quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:54 schreef eend112 het volgende:
[..]
Alles wees erop dat hij achter jou aan zat, ik geloof echt niet dat hij jou heeft afgewezen.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:20 schreef FrankUnderwood het volgende:
[..]
ga het zelf ophalen dan luie hoer
Jongen, ik geef geen neuk.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:54 schreef eend112 het volgende:
[..]
Alles wees erop dat hij achter jou aan zat, ik geloof echt niet dat hij jou heeft afgewezen.
Mooie edit.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, ik geef geen neuk.Alleen moet hij niet zo hypocriet doen. Ik negeer hem, hij negeert mij, opgelost, slotje. Duhhhhhh.
I don't give a fuck. Negeer me nou maar gewoon, negeer ik jou (wat ik al deed), dag.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mooie edit.
Alleen klopt het voor de helft.
Kusje.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
I don't give a fuck. Negeer me nou maar gewoon, negeer ik jou (wat ik al deed), dag.
Ik ben jou niet.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
je verveelt je wel he. Misschien een leuke summer course doen
Ik haal tenminste bijna alles.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:13 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik zit dan ook niet zoveel te rellen op fok
Ik kom toch eerder aan de bak met m'n notariaatdiploma dan jij met je 30 onvoldoendes voor strafrecht1....quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je bent toch voor steuntrekker aan het leren
Al met al heeft mijn diploma meer nut dan een cum laude diploma aktes stempelen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kom toch eerder aan de bak met m'n notariaatdiploma dan jij met je 30 onvoldoendes voor strafrecht1....
Nut? Huh? Zei je dat nou? Nutquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:16 schreef Yreal het volgende:
[..]
Al met al heeft mijn diploma meer nut dan een cum laude diploma aktes stempelen.
De hele studie notarieel recht kunnen ze beter een mbo 2 opleiding maken. En dan noemen ze het "akte assistent".quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nut? Huh? Zei je dat nou? NutMet die 60 onvoldoendes van je en dat je na 4 jaar nog steeds je P niet hebt?
Ik bespeur jaloezie.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
De hele studie notarieel recht kunnen ze beter een mbo 2 opleiding maken. En dan noemen ze het "akte assistent".
Ook met die nieuwe regeltjes?quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik kan hem er volgend jaar nog gewoon even bij doen. Gewoon, omdat het kan...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |