Nu gaat de aap uit de mouw komen.quote:
Ik had haar gedm'd omdat ik dit had gehoord, maar viel toch tegen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hoef je alleen maar met je benen wijd, maar dat doe je toch iedere avond al, dus ja.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:12 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ik had haar gedm'd omdat ik dit had gehoord, maar viel toch tegen.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:58 schreef eend112 het volgende:
[..]
[..]
Is het echt waar dat je bent afgewezen door Etsu?
Wel als het SG's poesje is.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:15 schreef bamibij het volgende:
[..]
Even een makkelijk poesje volblaffen is toch nooit vervelend, Guus?
wanne hommoquote:
Dan moet ie wel hier komen posten verdomme. Zag hem net nog in een ander topic dus hij moet het gezien hebben.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:21 schreef Etsu het volgende:
Zo, mocht Rez alsnog met een leugen komen aanproppen, heb ik m'n verweermiddelen al klaarstaan.
Ik neem ook even popcorn.
Of hij loopt weg omdat hij weet dat ik gelijk heb.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan moet ie wel hier komen posten verdomme. Zag hem net nog in een ander topic dus hij moet het gezien hebben.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan moet ie wel hier komen posten verdomme. Zag hem net nog in een ander topic dus hij moet het gezien hebben.
quote:
Jammer wel, hoopte op een leuke rel.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Of hij loopt weg omdat hij weet dat ik gelijk heb.
Zo is die wel, pussy en weglopen voor de feiten en vervolgens niet mans genoeg zijn.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jammer wel, hoopte op een leuke rel.
Dankzij mij? Ik vind het wel zo netjes om Rezania even te attenderen dat jij hem hier met de grond gelijk probeert te maken.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee hoor, nu gaat er een rel komen. Dankzij jou.
Stoken dus.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:32 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dankzij mij? Ik vind het wel zo netjes om Rezania even te attenderen dat jij hem hier met de grond gelijk probeert te maken.
Kom niet aan eend, vriend. K schuif die frikandel in je oor! Zonder vaseline.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Om Eend de Vetklep? Laat me niet lachen.
Kom maar op.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:38 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Kom niet aan eend, vriend. K schuif die frikandel in je oor! Zonder vaseline.
Dat vindt hij alleen maar lekkerquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:38 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Kom niet aan eend, vriend. K schuif die frikandel in je oor! Zonder vaseline.
quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Hoef je alleen maar met je benen wijd, maar dat doe je toch iedere avond al, dus ja.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |