Opkomen voor supergirlquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hou je kankerbek joh, Jij bent overduidelijk zo'n zielige klootzak die net house of cards heeft gekeken en met z'n kleine pikkie achter de laptop stoer zit te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A great man once said, everything is about sex. Except sex. Sex is about power."
nee hij heeft wel een puntquote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:23 schreef FrankUnderwood het volgende:
[..]
Opkomen voor supergirl
supergirl staat wel boven jou op de sociale ladderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
Zoiets dacht ik ook toen ik Eends posts las.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hou je kankerbek joh, Jij bent overduidelijk zo'n zielige klootzak die net house of cards heeft gekeken en met z'n kleine pikkie achter de laptop stoer zit te doen.
Hij probeert ons te breken maar we trekken ons niets aan van de hatersquote:
Bietje triest white knighten wel.quote:
Ja man, Mapima ook zekerquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:23 schreef eend112 het volgende:
[..]
supergirl staat wel boven jou op de sociale ladder
Misschien ook wel maar het kan ook los staan daarvanquote:
Dat kan.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:26 schreef eend112 het volgende:
[..]
Misschien ook wel maar het kan ook los staan daarvan
quote:
waarom hebben jullie dezelfde userfoto? zwemmen jullie in dezelfde vijver ofzo?quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar dan moet je naar... buiten
Blijkt uit dat je er in een ander topic nog over door gaat en er naar mijn idee nog steeds mee zit:quote:
quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik ook toen ik Eends posts las.
Wil dat zeggen dat ik boos ben?quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:29 schreef eend112 het volgende:
[..]
Blijkt uit dat je er in een ander topic nog over door gaat en er naar mijn idee nog steeds mee zit:
[..]
[..]
[..]
Guus is mijn kloon vandaarquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:29 schreef madeliefff het volgende:
[..]
[..]
waarom hebben jullie dezelfde userfoto? zwemmen jullie in dezelfde vijver ofzo?
Ja.quote:
Ja.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:29 schreef madeliefff het volgende:
[..]
[..]
waarom hebben jullie dezelfde userfoto? zwemmen jullie in dezelfde vijver ofzo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |