Zag ooit eens een aflevering van CSI geloof ik, waar een vrouw een partijtje had geregeld voor haar kind met een clown. Clown werd op zijn bek getimmerd en toen moest die man van haar al die kinderen naar huis brengen.. toen ging die vrouw en die clown neuken en werd die clown vermoord.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:21 schreef Etsu het volgende:
ClownsIk zou met ze een voor een naar bed willen.
En toen?quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:23 schreef paardenliefhebber1998 het volgende:
[..]
Zag ooit eens een aflevering van CSI geloof ik, waar een vrouw een partijtje had geregeld voor haar kind met een clown. Clown werd op zijn bek getimmerd en toen moest die man van haar al die kinderen naar huis brengen.. toen ging die vrouw en die clown neuken en werd die clown vermoord.
Weet niet precies meer helemaal, is alweer een flink aantal jaar terug. Maar ik dacht dat die echtgenoot zijn vrouw betrapte met die clown in bed en toen werd die clown gewurgd. Uiteindelijk werd die man opgepakt. Dus Dexter Morgan hoefde niet achter hem aan te gaan.quote:
Werd de clown toen begraven of gecremeerd?quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:25 schreef paardenliefhebber1998 het volgende:
[..]
Weet niet precies meer helemaal, is alweer een flink aantal jaar terug. Maar ik dacht dat die echtgenoot zijn vrouw betrapte met die clown in bed en toen werd die clown gewurgd. Uiteindelijk werd die man opgepakt. Dus Dexter Morgan hoefde niet achter hem aan te gaan.
Dat weet ik niet, maar misschien kwamen Walter White en Jesse Pinkman zijn lichaam wel oplossen in een badkuip vol zuurquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Werd de clown toen begraven of gecremeerd?
Breaking Badquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:27 schreef paardenliefhebber1998 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar misschien kwamen Walter White en Jesse Pinkman zijn lichaam wel oplossen in een badkuip vol zuur
Dat klopt. Prachtige scene.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:29 schreef paardenliefhebber1998 het volgende:
[..]
Badkuip zakte vervolgens wel een paar verdiepingen naar beneden is wat ik me nog herinner...
Op donderdag 10 juli 2014 19:26 schreef Etsu het volgende:
Klopt, helemaal Fernando Martínez.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:29 schreef Remqo het volgende:
Clowns die ballonnen uitdelen zijn doorgaans enger.
Die werd de ruimte in geschoten.Heb die film ook gezien.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:30 schreef Karig_Hutje het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 10 juli 2014 19:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Werd de clown toen begraven of gecremeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |