Huh?quote:
he?quote:
quote:
Heb je daar misschien een template voor, zodat ik die meermaals kan gebruiken?quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:28 schreef Kiid het volgende:
Zou het wel schriftelijk laten vastleggen anders kom je misschien in de problemen
the best kindquote:
Gewoon op papier zetten:quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb je daar misschien een template voor, zodat ik die meermaals kan gebruiken?
Haha, misschien deze zomer eens voor de grap uitprinten en meenemen in de clubquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gewoon op papier zetten:
'Ik, [insert name] verklaar hierbij dat [insert name] gerechtigd is tot het hebben van coïtus met onder getekende;
[handtekening]''
Zo doe ik het meestal
Wat voor clubs ga jij waar je 16 jarigen tegen gaat komen?quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, misschien deze zomer eens voor de grap uitprinten en meenemen in de club![]()
.
Clubs waar ze Fristi en Kindercola serveren.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:39 schreef J-Q het volgende:
[..]
Wat voor clubs ga jij waar je 16 jarigen tegen gaat komen?
Macdonalds kinderfeestjesquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Clubs waar ze Fristi en Kindercola serveren.
Ik heb dat altijd standaard mee ook al ga ik boodschappen doen. Heb wel eens de fout gemaakt bij een 17-jarige chick die maar al te graag mijn anaconda wilde verorberen, maar toen ik haar negeerde op whatsapp ging ze me aangeven bij het politiebureau. En omdat ik het niet schriftelijk heb laten vastleggen resulteerde het in jilla + dikke geldboetequote:Op donderdag 10 juli 2014 16:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, misschien deze zomer eens voor de grap uitprinten en meenemen in de club![]()
.
Hoelang zat je in de jari en hoeveel flus had je gepayed?quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd standaard mee ook al ga ik boodschappen doen. Heb wel eens de fout gemaakt bij een 17-jarige chick die maar al te graag mijn anaconda wilde verorberen, maar toen ik haar negeerde op whatsapp ging ze me aangeven bij het politiebureau. En omdat ik het niet schriftelijk heb laten vastleggen resulteerde het in jilla + dikke geldboete
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |