Een beetje zoals, je moet het eerst gegeten hebben voor je weet of je het niet lust....quote:Op zondag 20 juli 2014 16:22 schreef MrBadass het volgende:
Ik heb nog nooit meer gedaan dan een meid zoenen.. Maar ik wil het wel eens uitproberen miss.. niet omdat het me geil lijkt.. Maar dan kan ik zeggen: Wat je niet uit hebt geprobeerd kun je niet weten.. Tegen hetero boys
Ja zoiets, Hetero mannen zeggen ook altijd: Heb je het wel eens met een meisje gedaan? En dan antwoord ik: Nee. En dan zeggen zij: Hoe weet je dan dat je homo bent? Kun je dat terug doen hehe ;dquote:Op zondag 20 juli 2014 16:24 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Een beetje zoals, je moet het eerst gegeten hebben voor je weet of je het niet lust....
Ha ha ha ik zeg altijd ja dat heb ik en daarom weet ik nu zeker dat ik homo ben.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:54 schreef MrBadass het volgende:
[..]
Ja zoiets, Hetero mannen zeggen ook altijd: Heb je het wel eens met een meisje gedaan? En dan antwoord ik: Nee. En dan zeggen zij: Hoe weet je dan dat je homo bent? Kun je dat terug doen hehe ;d
Jonge vrouwen (14-18 jaar) kijken veel meer naar andere vrouwen en meten/vergelijken zich ook meer met andere vrouwen. Dus als het ''normaal'' is om een vriendje te hebben gaan sommige vrouwen daarin mee. Pas later komen ze erachter dat ze eigenlijk gevoelens hebben voor andere vrouwen.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:19 schreef Arriens het volgende:
Wat mij opvalt bij de homo mannen dat ze het (meestal) nooit met een vrouw hebben gedaan. Daarentegen hoor ik van (in mijn ervaring) dames dat ze vroeger wel wat met een man deden alvorens lesbienne te worden.
Iemand die wat meer thuis is in de 'scene' hiervoor een verklaring?
Het ligt er aan wat je onder 'het' verstaat. Een beetje zoenen en zo hebben we allemaal wel gedaan, maar echt de complete daad niet altijd.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:19 schreef Arriens het volgende:
Wat mij opvalt bij de homo mannen dat ze het (meestal) nooit met een vrouw hebben gedaan. Daarentegen hoor ik van (in mijn ervaring) dames dat ze vroeger wel wat met een man deden alvorens lesbienne te worden.
Niet zozeer een verklaring van "scenes", denk ik. Vrouwen van welke seksualiteit dan ook zijn veel sneller geneigd om ook iets te experimenteren met sekses "buiten" hun eigen 'hokje'. Hetero-vrouwen proberen vaker iets met vrouwen. Lesbische vrouwen proberen vaker iets met mannen.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:19 schreef Arriens het volgende:
Allemaal?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:36 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Het ligt er aan wat je onder 'het' verstaat. Een beetje zoenen en zo hebben we allemaal wel gedaan, maar echt de complete daad niet altijd.
Nou oke, bijna allemaal dan. Ik sprak in dit geval voor mezelf.quote:
Zoek professionele hulp, dan. Sowieso klinken dat soort heftige gevoelens niet helemaal gezond. Beetje neurotisch, dwanggedachten.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:51 schreef willem16 het volgende:
Wanneer we nu een luidruchtige rus op onze vakantie tegenkomen, hoe moeilijk is het dan om de associatie naar hun huidige imago niet te maken en met weerzin tegen dit luidruchtige en zich internationaal zeer populair voelende medemens zo snel mogelijk weg te gaan.
Oké, nu niet gaan vallen over de vergelijking want die gaat in morele zin niet op. Maar het geeft wel helder weer hoe we allemaal associëren met imago's.
Ik heb absoluut geen hekel aan de homo's die ik ook ken en ontmoet heb zolang zij hun drive niet zo opdringen alsof iedereen een zot is om geen homo gevoelens te hebben. Dan brandt op mijn tong de behoefte om uit te roepen dat het een kwestie van smaak is en dat hun overal en altijd zo geëtaleerde leventje mij in de oren klinkt als Vlaamse frites met diarree van een nijlpaard eroverheen. Die demonstratieve onzin om de homofoben op andere gedachten en gevoelens te brengen werkt als een rode lap op een stier.
Hoe kan ik bijvoorbeeld dominant lellebellende, jellende en demo homo's, die ik totaal niet ken gaan zien als ook maar gewoon mensen zoals ik? Dat zou ik graag willen maar u heeft mij met uw reactie niet geholpen. Heeft u geen betere suggestie? Ik wil van mijn opkomende en door zeer vele mannen zo gevoelde agressie jegens dat fenomeen in onze samenleving af! Help mij want ik ben van goede wil!
Dat inderdaad. Niemand probeert wie dan ook op andere gedachten te brengen. Als we elkaar gewoon respecteren en een ieder in zijn waarde laten dan is er niets aan de hand.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zoek professionele hulp, dan. Sowieso klinken dat soort heftige gevoelens niet helemaal gezond. Beetje neurotisch, dwanggedachten.
Nee, nou wordt ie goed! Ik tracht iets te doen aan mijn afkeer en afschuw van wat een homo een homo juist maakt (en dat is volgens de gay pride niet een 'gewoon ' medemens........) en ik word uitgemaakt voor onnatuurlijke neurotische dwanggedachten?!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zoek professionele hulp, dan. Sowieso klinken dat soort heftige gevoelens niet helemaal gezond. Beetje neurotisch, dwanggedachten.
Je hebt daar gelijk in. Geen slecht idee ware het niet dat ik al een traumaverwerkingstherapie bij een academische psychologe krijg. Maar zij luistert, begrijpt maar heeft het blijkbaar zich eigen gemaakt om nooit een duidelijk advies te geven. Als gevolg daarvan ben ik in de 2 jaar geen stap verder gekomen. Ik vrees, dat iedere psycholoog ongeveer dezelfde stijl heeft. De stijl van alleen maar luisteren en begrijpen en dat is nou juist waar ik helemaal niet voor kom! Heb ik haar al zo gezegd maar dat schijnt niet tot haar door te dringen want ze blijft gewoon in haar vastgeroeste manier zitten zonder uitstraling.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 13:52 schreef wonderer het volgende:
Hoe is professionele hulp zoeken in jouw geval in vredesnaam een slecht idee? Je hebt er last van, behoorlijk wat, en op een forum ga je geen oplossing vinden, zeker niet nu je afkeer geworteld lijkt te zijn in een jeugdtrauma. Je moet iemand hebben die weet wat hij doet. Een professional.
Overigens lijkt me dat door de gebeurtenissen in je verleden je overgevoelig bent geworden voor bepaalde signalen (heel normaal, maar wel subjectief), waardoor het lijkt alsof homo's alleen maar schreeuwen en opdringen, terwijl dat in werkelijkheid niet zo is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |