Joh.. miep zelf niet zo.. het gaat niet over jou... en de desbetreffende mod weet zelf prima waar het over gaat...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:55 schreef sp3c het volgende:
gewoon niet zo miepen
beantwoord het nog een keer of beantwoord het niet ... kinderachtig gedoe hier
Onzin... als je gearresteerd word word je ook afgevoerd...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:56 schreef Specularium het volgende:
Dit is een oproep tot deportatie, hoe je het ook wendt of keert.
ik geef gewoon goed adviesquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:57 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Joh.. miep zelf niet zo.. het gaat niet over jou... en de desbetreffende mod weet zelf prima waar het over gaat...
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 15:51 schreef Disana het volgende:
Ik vind die neutrale OP in het Israël - Palestinatopic erg fijn. Als je daarin meningen gaat toelaten, krijg je nog meer strijd.
Ik zou even dimmen met je woordkeuze.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:40 schreef Toofastforyou21 het volgende:
Die censuur in het Palestina Israël topic begint echt kanker vervelend te worden, niet meten met 2 maten please.
dat maak ik zelf nog wel uitquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:40 schreef Toofastforyou21 het volgende:
Die censuur in het Palestina Israël topic begint echt kanker vervelend te worden, niet meten met 2 maten please.
Let op je taal gebruik mafkeesquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:40 schreef Toofastforyou21 het volgende:
Het begint zo wel een trieste vertoning te worden (waar ik uiteraard ook aan bijdraag), vindt je dat zelf ook niet ?quote:
Duidelijk, het woord kanker is misplaatst, maar het selectieve gedrag van mods ook...quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
De toon waarop jij vraag stelt is nogal bepalend in hoe wij ermee omgaan.
inderdaad, net als misplaatste topictietenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:43 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Duidelijk, het woord kanker is misplaatst, maar het selectieve gedrag van mods ook...
een enorm trieste vertoning ja, daarom zijn we weer wat strenger aan het 'censureren'quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:42 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Het begint zo wel een trieste vertoning te worden (waar ik uiteraard ook aan bijdraag), vindt je dat zelf ook niet ?
Selectief.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:43 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Duidelijk, het woord kanker is misplaatst, maar het selectieve gedrag van mods ook...
Aldus een MOD die iemand de tyfus toewenst.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou even dimmen met je woordkeuze.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:29 schreef Specularium het volgende:
Je snapt natuurlijk zelf wel dat je met deze toon wat mij betreft lekker de tyfus kan krijgen en hier niet meer hoeft aan te kloppen als je serieus een keer hulp nodig hebt bij iets.
Komop,quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:06 schreef superniger het volgende:
[..]
Aldus een MOD die iemand de tyfus toewenst.
[..]
Kutkloontje niet op lettenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:50 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Selectief.De mods zijn tot dusver allesbehalve partijdig of iets geweest.
Mag ik Spec dan ook een ziekte toewensen?quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Komop,
je kunt er zelf ook wat van. Actie-reactie.
Ik vind dat crew zich de afgelopen dagen geweldig heeft ingezet, en users hebben zich in heel veel gevallen ook geweldig gedragen.
dat mag ook weleens gezegd worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |