quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:24 schreef AjaxS het volgende:
Vandaag een vrije dag met een kater lekker aan het fokken, meteen mensen die posten dat ik werk moet zoeken
Gekke mensen op FOK! hoor.quote:
Ik heb zelf 2 parttime banen: verkoopadviseur voor een telecombedrijf en in de vroege ochtend als postvoorbereider.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:25 schreef VMSDKR het volgende:
En wat voor 'werk' doe je dan wel niet vriendje?
quote:
Sarcasme, je bent gewoon vaag man tamme kanarie.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:31 schreef AjaxS het volgende:
sarcasme? en ik ben nu werkloos? geen gekke mensen alleen niet al te snugger
hoe kun je met die twee flutbaantjes een woning in de vrije sector betalen?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:31 schreef AjaxS het volgende:
[..]
Ik heb zelf 2 parttime banen: verkoopadviseur voor een telecombedrijf en in de vroege ochtend als postvoorbereider.
[..]sarcasme? en ik ben nu werkloos? geen gekke mensen alleen niet al te snugger
Voortaan meer duidelijkheidquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:32 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Sarcasme, je bent gewoon vaag man tamme kanarie.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:33 schreef Zapata het volgende:
[..]
hoe kun je met die twee flutbaantjes een woning in de vrije sector betalen?
Waar betaal je dat dan van? Je bent vast zo'n drugsdealende steel vrouwenhandelaar. OFNIETDAN?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:41 schreef AjaxS het volgende:
[..]
Voortaan meer duidelijkheid
[..]In Duivendrecht valt het mee, kale huur is 660 euro, servicekosten:47 euro en stookkosten 90 euro, verder heb ik gewoon recht op huurtoeslag.
Was het maarquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:51 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Waar betaal je dat dan van? Je bent vast zo'n drugsdealende steel vrouwenhandelaar. OFNIETDAN?
Ken je feiten:huurgrens is 699 euro, stookkosten worden niet bij gerekend en servicekosten deelsquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:53 schreef BlueMage het volgende:
Met 660 E zit je boven de grens voor huurtoeslag. Ik ga even de BD bellen.
Lezen is een kunst he? beetje meeblèren zonder een gedeelte van een topic te lezen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:41 schreef eend112 het volgende:
De grote vraag die blijft altijd, waar betaalt hij nou zijn huur van?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:45 schreef AjaxS het volgende:
[..]
Lezen is een kunst he? beetje meeblèren zonder een gedeelte van een topic te lezen.
Zou ik ook doen als ouder. Rust boven alles.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:44 schreef J-Q het volgende:
Pappie en Mammie schieten elke maand bij zodat hij niet weer thuis komt.
Dat is die opgedrongen 9-tot-5 mentaliteit, ander hoor je er niet bijquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:44 schreef eend112 het volgende:
Ik begin ook pas rond 11 uur en 's ochtends ga ik meestl wat eten halen in het winkelcentrum
Heb ook een keer gehad dat iemand zei zo lekker hoor ik zou ook wel zo'n dag als jou willen
Terwijl ik tot 6 werk en 6 dagen per week ook
Ik begin 5 dagen in de week om 12:00 en werk tot uurtje of 10. Na werktijd genoeg tijd om de kroeg nog even in te gaan en de volgende dag weer fit kunnen werkenquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:49 schreef AjaxS het volgende:
[..]
Dat is die opgedrongen 9-tot-5 mentaliteit, ander hoor je er niet bij
Een ekte bikkelquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:53 schreef J-Q het volgende:
[..]
Ik begin 5 dagen in de week om 12:00 en werk tot uurtje of 10. Na werktijd genoeg tijd om de kroeg nog even in te gaan en de volgende dag weer fit kunnen werken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |