Jij bent hier de flikkerquote:
Discutabelquote:
Van Gaal.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:03 schreef BabeWatcher het volgende:
Poll: Het is allemaal de schuld van
• van Gaal
• van Persie
• Cilessen
• Snijder
• de scheidsrechter
• de Rabobank
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:05 schreef eend112 het volgende:
[..]ga ballet kijken met je domme opmerkingen
En dan nu gaan huilen? ik begon gewoon met een fatsoenlijke opmerking.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:06 schreef Etsu het volgende:
[..]ga van FOK! af, des beter voor iedereen met je misselijkmakende opmerkingen
In de tijd dat je op FOK! post, heb je nog nul komma nul fatsoenlijke opmerkingen geplaatst. Dus. Nee.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:07 schreef eend112 het volgende:
[..]
En dan nu gaan huilen? ik begon gewoon met een fatsoenlijke opmerking.
Goede argumentatie manquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
In de tijd dat je op FOK! post, heb je nog nul komma nul fatsoenlijke opmerkingen geplaatst. Dus. Nee.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:59 schreef Etsu het volgende:
[..]!!! Zonder hem hadden we na 20 minuten al 10-0 achterstand, kneus.
Mijn UI-genoot geeft hier een goed antwoord.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:01 schreef eend112 het volgende:
[..]
Als er niemand in het doel dan staat ja, met Krul in het doel weet je niet.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is geen argument en ook niet zo bedoeld.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
In de tijd dat je op FOK! post, heb je nog nul komma nul fatsoenlijke opmerkingen geplaatst. Dus. Nee.
Nee.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[..]
Mijn UI-genoot geeft hier een goed antwoord.
Jezus, ben je nou werkelijk zo dom?quote:
Ja je hebt gelijk manquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Jezus, ben je nou werkelijk zo dom?Die 'Dus' was om duidelijk te maken dat mijn conclusie zo moet zijn en dat mijn eindconclusie 'nee' is.
Wie heeft het over argumenten?
Op het idee dat hij gelijk heeft gaat hij vanavond eens goed zijn vuist ''ervan langs geven'', me dunkt.quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:20 schreef eend112 het volgende:
[..]
Op het idee dat hij gelijk heeft gaat hij vanavond eens goed zijn vuist ''ervan langs geven'', me dunkt.
En een mooie bankrekening hebben.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:12 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Precies als die tokkies nou zelf wat harder getraind hadden in hun jeugd hadden zelf die ballen er in kunnen knallen.
Zijn verstand is m.i.a. Vandaar.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |