ga een baan zoeken kuttekopquote:Op donderdag 10 juli 2014 11:59 schreef AjaxS het volgende:
Supernacht met teveel drank op, is nu een nachtmerrie, heb een kater en diarree![]()
Iemand tips, gewoon lui zijn of juist actief?
ga werk zoeken nutteloos stuk strontquote:
Ga een baan zoeken dan, dan kun je betaald krijgen voor een zere kop hebben en aan de schijt zijn.quote:
Ik heb toch werk trut, het heet een dagje vrij nemen, want voetbal en zuipen is heilig.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:03 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ga werk zoeken nutteloos stuk stront
Voetbal boven allesquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:06 schreef AjaxS het volgende:
Ik heb toch werk trut, het heet een dagje vrij nemen, want voetbal boven alles.
[..]
Ik heb toch werk trut, het heet een dagje vrij nemen, want voetbal en zuipen is heilig.
vrij nemen want is voetbal geweestquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:06 schreef AjaxS het volgende:
Ik heb toch werk trut, het heet een dagje vrij nemen, want voetbal boven alles.
[..]
Ik heb toch werk trut, het heet een dagje vrij nemen, want voetbal en zuipen is heilig.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:59 schreef AjaxS het volgende:
Supernacht met teveel ranja op, is nu een nachtmerrie, heb een kater en diarree![]()
Iemand tips, schone luier of spelen met m'n locomotief?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:10 schreef Deetch het volgende:
zwemmen, fietsen. Beter om lichte activiteiten te doen dan lam op de bank hangen.
Ik moet leren reageren op mensen met niveauquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:29 schreef Discombobulate het volgende:
Ga zwemmen, help ontzettend tegen een kater
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |