abonnement Unibet Coolblue
pi_142318892
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 11:29 schreef blow... het volgende:

[..]

ik ben redelijk nieuw en aangezien ik de vraag stelde vraag ik het me af waarom je het nu over plat hebt. Trouwens vind je orianna ok even makkelijk als yi? Je moet je bal, alle tegendstanders en je adc in de gaten houden (voor shields). Bij yi hoef je alleen maar te qqqqq en en rechtsklikken.
Yi is qua mechanics makkelijker en als je lanes met CC hebt is het een goeie makkelijk jungler. Als je met hem laned is het echter een zwaar moeilijke champion. Dus als twee spelers met veel ervaring tegen elkaar spelen(Orianna vs Yi) dan sloopt die orianna Yi in lane, maar als twee relatief nieuwe mensen zouden spelen dan zou de yi hoogstwaarschijnlijk winnen.

Als je yi altijd zou pikken op hoog elo zou je veel vaker moeilijk af zijn dan als je orianna zou pakken omdat yi niche is, en dat maakt hem in veel games dus een moeilijker te spelen pick dan orianna.

Dus ter herhaling: Je hebt champions moeilijk que mechanics(de paarse balk bij champions) deze is relevant voor nieuwe spelers. En dan heb je champions wiens moeilijkheid bepaald wordt aan de hand van effecttieviteit in lane/jungle en teamfights, en deze is bij yi aanzienlijk hoog qua moeilijkheid.
We're slowly approaching inevitable death.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 12:26:59 #152
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_142319053
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 12:21 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Yi is qua mechanics makkelijker en als je lanes met CC hebt is het een goeie makkelijk jungler. Als je met hem laned is het echter een zwaar moeilijke champion. Dus als twee spelers met veel ervaring tegen elkaar spelen(Orianna vs Yi) dan sloopt die orianna Yi in lane, maar als twee relatief nieuwe mensen zouden spelen dan zou de yi hoogstwaarschijnlijk winnen.

Als je yi altijd zou pikken op hoog elo zou je veel vaker moeilijk af zijn dan als je orianna zou pakken omdat yi niche is, en dat maakt hem in veel games dus een moeilijker te spelen pick dan orianna.

Dus ter herhaling: Je hebt champions moeilijk que mechanics(de paarse balk bij champions) deze is relevant voor nieuwe spelers. En dan heb je champions wiens moeilijkheid bepaald worden aan de hand van effecttieviteit in lane, jungle en teamfights, en deze is bij yi aanzienlijk hoog.
Je kan ze niet vergelijken! Orianna is een ranged mid en haar powerspike ligt veel eerder in de game. Yi is een glasscanon melee ADC, hij zal lategame gewoon Orianna ownen, mits zij niet harder gefeed s.

De paarse balk bij champions is een indicatie. Yi is "niet moeilijk" om te begrijpen. Zijn spells zijn duidelijk, simplistisch en staan allemaal alleen. Orianna is "Moeilijk" omdat de spells met een ball te maken hebben die zij controlleert. Dit is echt enkel een noobie indicatie en daar moet je geen waarde aan hechten tenzij je als een level 10 speler je af vraagt welke champions gemakkelijk is.

Master Yi is geen gemakkelijke champion om te spelen. Mensen moeten accepteren dat er een status is van oneindige inbalans in de game en dat dit League zo leuk maakt.

Dat Yi slechter is in hoge elo is dus ook poep: http://www.reddit.com/r/leagueoflegends/comments/1w0vh0/i_was_diamond_1_95_lp_in_korea_with_only_master/
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_142319742
voglens mij zeggen jullie vooral beide hetzelfde hoor brammetje en dustbrain. :D
newb
  dinsdag 15 juli 2014 @ 13:16:45 #155
148823 znarch
ondertitel
pi_142320756
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 12:26 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Master Yi is geen gemakkelijke champion om te spelen. Mensen moeten accepteren dat er een status is van oneindige inbalans in de game en dat dit League zo leuk maakt.

Volgens mij haal je lol en dota door elkaar. Lol is juist de game die balanced is en dota werkt met een imbalanced systeem.

Dat Yi slechter is in hoge elo is dus ook poep: http://www.reddit.com/r/l(...)ea_with_only_master/

Een punt proberen aan te tonen door 1 voorbeeld te pakken. Hoop dat je zelf doorhebt dat dat nergens op slaat?

Yi is niet populair op hoog elo laten we het daar op houden. Winrate rond de 50% maar dat zal beinvloed zijn door mensen met Yi als main. Zijn pickrate is onder de 10%.

"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_142320870
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 13:16 schreef znarch het volgende:

[..]

Ik denk dat de pick rate zo laag is vanwege het feit dat als je ook maar een beetje CC in je teamcomp zet. Yi meestal useless is.
pi_142320948
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 12:26 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Je kan ze niet vergelijken! Orianna is een ranged mid en haar powerspike ligt veel eerder in de game. Yi is een glasscanon melee ADC, hij zal lategame gewoon Orianna ownen, mits zij niet harder gefeed s.

De paarse balk bij champions is een indicatie. Yi is "niet moeilijk" om te begrijpen. Zijn spells zijn duidelijk, simplistisch en staan allemaal alleen. Orianna is "Moeilijk" omdat de spells met een ball te maken hebben die zij controlleert. Dit is echt enkel een noobie indicatie en daar moet je geen waarde aan hechten tenzij je als een level 10 speler je af vraagt welke champions gemakkelijk is.

Master Yi is geen gemakkelijke champion om te spelen. Mensen moeten accepteren dat er een status is van oneindige inbalans in de game en dat dit League zo leuk maakt.

Dat Yi slechter is in hoge elo is dus ook poep: http://www.reddit.com/r/leagueoflegends/comments/1w0vh0/i_was_diamond_1_95_lp_in_korea_with_only_master/
Waarom parafraseer je me vaagjes?
We're slowly approaching inevitable death.
pi_142322351
Waarom is hier een Orianna vs Yi mid discussie gaande? _O-
pi_142323056
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 13:59 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Waarom is hier een Orianna vs Yi mid discussie gaande? _O-
Je bedoeld orianna vs yi jungle _O-
pi_142323249
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 14:20 schreef TheListener het volgende:

[..]

Je bedoeld orianna vs yi jungle _O-
Ik doelde meer hierop:

quote:
Yi is qua mechanics makkelijker en als je lanes met CC hebt is het een goeie makkelijk jungler. Als je met hem laned is het echter een zwaar moeilijke champion. Dus als twee spelers met veel ervaring tegen elkaar spelen(Orianna vs Yi) dan sloopt die orianna Yi in lane, maar als twee relatief nieuwe mensen zouden spelen dan zou de yi hoogstwaarschijnlijk winnen.
Ik weet niet meer wat ik moet lezen.
pi_142323420
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 14:26 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Ik doelde meer hierop:

[..]

Ik weet niet meer wat ik moet lezen.
Ik maakte ook een grapje. ;)
Veel nuttigs word er sowieso niet gezegd imo *O*
pi_142329347
quote:
0s.gifOp maandag 14 juli 2014 23:36 schreef
Achja, je als een mongooltje gedragen omdat je ongelijk hebt? waar heb ik ongelijk?

Geen mobility (zoals 90% van de andere mages) zoals ~50% als we het toch over waarheid gaan hebben, kun je beter wel met feiten komen ;)

7 bal ult afkrijgen. (Want yolo :') ) ja want het is niet alsof damage belangrijk is voor burst mages heh! oh wacht! :z

Het is altijd vet wanneer mensen in vol spanning tegenargumenten verzinnen tegen iets wat gewoonweg een feit is. Die 'difficulty' bar bij champions is gemaakt voor nieuwe spelers. Een nieuwe speler die syndra speelt verliest kankerhard van een nieuwe speler die yi speelt. Ik snap dan ook niet hoe je als plat speler zoveel down kan hebben dat je denkt dat dat op hoger elo nog steeds opgaat. Er zijn geen moeilijke champions que mechanics in lol. alleen champions met zwakheden tijdens het lanen, en syndra heeft bijna geen zwakheden voor een mage zonder mobility.
ook heel grappig dat mensen getallen gewoon uit de lucht halen, en dat de waarheid noemen, en alles wat andere mensen aan argumenten aandragen als nietig verklaren. ik ben sinterklaas, iedereen die zegt dat dat niet zo is, is mongool of down volgens jou logica.

waar baseer jij op dat die difficulty bar voor nieuwe spelers is? linkje waar riot dat zegt? anders is dat toch echt geen feit..

iedereen kan zn mening als feiten benoemen, maar dat wil nog niet zeggen dat dat waar is.

maar ik zet er maar een punt achter, flame gerust nog een stuk door, zal er niet meer op reageren, geloof niet dat dat gewaardeerd wordt op dit forum. :W
pi_142329434
dubbel
  dinsdag 15 juli 2014 @ 18:27:21 #164
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_142330851
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 12:47 schreef WvdL het volgende:
voglens mij zeggen jullie vooral beide hetzelfde hoor brammetje en dustbrain. :D
Volgens mij absoluut niet.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 18:31:46 #165
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_142330992
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 13:16 schreef znarch het volgende:
Volgens mij haal je lol en dota door elkaar. Lol is juist de game die balanced is en dota werkt met een imbalanced systeem.

Als alles gebalanceerd is dan is het spel niet leuk. Iedereen heeft sterktes en zwaktes. Hierdoor ontstaat er oneindige inbalans: Meta wordt bepaald door wat "goed" is. Hier zijn counters voor te vinden en plots worden zij de nieuwe standaard en zo gaat het onbeperkt door.

1 voorbeeld pakken is misschien niet slim, maar er zijn genoeg Master Yi's op Platinum die mensen out-playen en hard kunnen carryen. Ik heb het hier niet over de viability van Yi. Ik heb het hier over het feit dat Yi niet mechanical onwaardig is en dus onderdoet aan andere champions.

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 17:36 schreef motorrijdertje het volgende:

[..]

ook heel grappig dat mensen getallen gewoon uit de lucht halen, en dat de waarheid noemen, en alles wat andere mensen aan argumenten aandragen als nietig verklaren. ik ben sinterklaas, iedereen die zegt dat dat niet zo is, is mongool of down volgens jou logica.

waar baseer jij op dat die difficulty bar voor nieuwe spelers is? linkje waar riot dat zegt? anders is dat toch echt geen feit..

iedereen kan zn mening als feiten benoemen, maar dat wil nog niet zeggen dat dat waar is.

maar ik zet er maar een punt achter, flame gerust nog een stuk door, zal er niet meer op reageren, geloof niet dat dat gewaardeerd wordt op dit forum. :W
A.k.a. Poep praten.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 18:38:56 #166
148823 znarch
ondertitel
pi_142331167
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 18:31 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Als alles gebalanceerd is dan is het spel niet leuk. Iedereen heeft sterktes en zwaktes. Hierdoor ontstaat er oneindige inbalans: Meta wordt bepaald door wat "goed" is. Hier zijn counters voor te vinden en plots worden zij de nieuwe standaard en zo gaat het onbeperkt door.

Nee, iedereen is het er wel over eens dat lol JUIST balanced is. Dota is inbalanced.

In lol is alles verschrikkelijk balanced vergeleken met andere mobas. Dit is ook wat Riot probeert.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_142331551
Ik haat kassadin :(
Because you know i'm all about that ass
pi_142331582
Serieus wat een broken kenkerchamp. Ene keer is hij op en de andere keer up. Alleen omdat diekit zo toxic is.
Because you know i'm all about that ass
  dinsdag 15 juli 2014 @ 19:08:53 #169
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_142332335
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 18:38 schreef znarch het volgende:

[..]

Nee, iedereen is het er wel over eens dat lol JUIST balanced is. Dota is inbalanced.

In lol is alles verschrikkelijk balanced vergeleken met andere mobas. Dit is ook wat Riot probeert.
Jij hebt het over viability-balans, daar heb ik het niet over.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 19:32:46 #170
148823 znarch
ondertitel
pi_142333288
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 19:08 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Jij hebt het over viability-balans, daar heb ik het niet over.
Wat voor balans heb je het in hemelsnaam dan over?
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  dinsdag 15 juli 2014 @ 21:07:51 #171
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_142337225
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 19:32 schreef znarch het volgende:

[..]

Wat voor balans heb je het in hemelsnaam dan over?
Kijk dit:

Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_142338375
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 18:48 schreef blow... het volgende:
Serieus wat een broken kenkerchamp. Ene keer is hij op en de andere keer up. Alleen omdat diekit zo toxic is.
:')
  dinsdag 15 juli 2014 @ 21:29:03 #173
148823 znarch
ondertitel
pi_142338438
quote:
Ik snap wat dat is, ik vraag welke imbalance je het dan over hebt? Aangezien volgens mij alles in lol zon beetje vrij balanced is.

Jij zij het het niet viability was dus wat dan wel?
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  dinsdag 15 juli 2014 @ 22:00:12 #174
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_142340331
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 21:29 schreef znarch het volgende:

[..]

Ik snap wat dat is, ik vraag welke imbalance je het dan over hebt? Aangezien volgens mij alles in lol zon beetje vrij balanced is.

Jij zij het het niet viability was dus wat dan wel?
Als je dat snapt dan weet je waar ik het over heb. De hele game is "unbalanced". ADC's zijn lategame sterker, sommige champions doen totaal geen damage met de beste items op ze *supports*. Geen enkele champion is "ECHT OP", dus alle champions zijn "Viable", toch is er sprake van imbalance doordat iedere champion unieke sterktes en zwaktes heeft waardoor ze aan de hand van meta populair of onpopulair zijn. Daarom is het niet gebalanceerd, maar ongebalanceerd op zo'n wijze dat de META het balanceerd.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 22:14:54 #175
148823 znarch
ondertitel
pi_142341261
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 22:00 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Als je dat snapt dan weet je waar ik het over heb. De hele game is "unbalanced". ADC's zijn lategame sterker, sommige champions doen totaal geen damage met de beste items op ze *supports*. Geen enkele champion is "ECHT OP", dus alle champions zijn "Viable", toch is er sprake van imbalance doordat iedere champion unieke sterktes en zwaktes heeft waardoor ze aan de hand van meta populair of onpopulair zijn. Daarom is het niet gebalanceerd, maar ongebalanceerd op zo'n wijze dat de META het balanceerd.
Dat is juist wat ik bedoel. Dat is echt niet zo heel erg als in een Hon of Dota hoor. Dat valt heel erg mee. Is echt redelijk balanced.

Dat zeg je eigenlijk zelf al, geen enkele champion is echt op. Team x heeft bij wijze van altijd een kans tegen team y.

Dat is in vergelijkbare mobas wel anders.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')