Gisterquote:Op donderdag 10 juli 2014 10:30 schreef Mirel het volgende:
Toen ik gister naar huis liep zag ik iemand op een oranje sjaal pissen
Weet niet maar bij kunst kom je vaak de meest kansloze figuren tegen, Ik kan ook "kunst" maken steek een paar autobanden in de fik en laat een olifant eroverheen zijken en je kan het kunst noemen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:35 schreef roodborst het volgende:
Sport is voor tokkies. Kunst en wetenschap voor de elite.
Zie maar dat je het gefinanciert krijgt. Dát is Kunst. En voetbal..Zo 2014. Daar word m.i. al genoeg over geluld. Moeten we dat hier ook nog gaan doen? Nee toch hé? Laat me raden, toch wel.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:24 schreef lurch01 het volgende:
[..]
Weet niet maar bij kunst kom je vaak de meest kansloze figuren tegen, Ik kan ook "kunst" maken steek een paar autobanden in de fik en laat een olifant eroverheen zijken en je kan het kunst noemen.
Mensen die zich elite (laten) noemen zijn daar te stom voor imho. Kunnen beter gaan sporten. Gezonder voor iedereen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:35 schreef roodborst het volgende:
Sport is voor tokkies. Kunst en wetenschap voor de elite.
Elk ander willekeurig middel kan daar ook voor dienen. Het volk is dom.(IQ van 100)quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:56 schreef Noriega het volgende:
Voetbal is inderdaad het middel om het volk dom te houden
quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:56 schreef Noriega het volgende:
Voetbal is inderdaad het middel om het volk dom te houden
Voor de regerende elite is het een ideaal middel om de aandacht af te leiden. Als Jan met de Pet zich druk maakt om welke spelers er volgend jaar bij Ajax spelen dan heeft hij geen tijd na te denken over de werkelijke staat van de samenleving.quote:
En religies hebben we al genoeg nietwaar?quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:58 schreef JimmyDean het volgende:
Ben niet echte een voetbalfan maar vind het wel leuk om te kijken. Maar ik erger me ook wel aan hoe die voetbalkenners erover praten, alsof het een religie is.
Te veel, zou ik durven bewerenquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:24 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
En religies hebben we al genoeg nietwaar?
John Lennon (Imagine) had gelijk. God heeft mij niet nodig, en visa versa. Maar is helaas een utopie. Mensen hebben God nodig. Why? Beats me..quote:
Heb het zelf niet zo op z'n pacifistisch-libertijnse ideeën maar zonder god zou het inderdaad een stuk prettiger leven zijn. Al zou de mensheid dan waarschijnlijk wel weer wat anders verzinnen om elkaar af te maken.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:30 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
John Lennon (Imagine) had gelijk. God heeft mij niet nodig, en visa versa. Maar is helaas een utopie. Mensen hebben God nodig. Why? Beats me..
Waarom?quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb het zelf niet zo op z'n pacifistisch-libertijnse ideeën maar zonder god zou het inderdaad een stuk prettiger leven zijn. Al zou de mensheid dan waarschijnlijk wel weer wat anders verzinnen om elkaar af te maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |