Neologismequote:Op donderdag 10 juli 2014 10:27 schreef GhpH het volgende:
Euhm wat maakt het uit. Het is een neoligisme. Alsof jij er nooit een gebruikt hebt
Misschien is neoligisme wel een neologisme van neologisme.quote:
wil je nu wel een kind?quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
Misschien is neoligisme wel een neologisme van neologisme.
Ehm.....nee..toch maar niet.quote:
Is al goed. Ik ben er al overheen. Als je nu archaïsme getypt had terwijl je neologisme bedoelt had, was het anders geweest natuurlijk.quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:59 schreef GhpH het volgende:
[..]
Sorry voor de spelfout. De o staat naast de i op het toetsenbord...
quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:25 schreef mokkiemok het volgende:
9 jaar![]()
dat is de beste leeftijd
Hoe dichter bij de 0 hoe strakker om de lul!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:42 schreef voederbietel het volgende:
Je bent hier al verbaasd om? Ik stond laatst raar te kijken toen ze om een facial vroeg.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:22 schreef bierdrinker93 het volgende:
[..]
Hoe dichter bij de 0 hoe strakker om de lul!
quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:42 schreef voederbietel het volgende:
Je bent hier al verbaasd om? Ik stond laatst raar te kijken toen ze om een facial vroeg.
Heb je wel straf gegeven?quote:
Dit is niet op de man spelen, de dochter van snakelady is jong, en jij begint dat ze jou om een facial vraagt.quote:
Het is totaal niet relevant. Jij koppelt er iets seksueels aan, ik heb slechts een witte crème over haar gezicht verspreid en twee schijfjes komkommer op d'r ogen gedaan.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:51 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dit is niet op de man spelen, de dochter van snakelady is jong, en jij begint dat ze jou om een facial vraagt.
Dat is twee feiten die ik heb samenvoegen en dan een conclusie trekken. Op de man spelen is als ik iets zou roepen wat totaal niet relevant aan jou of het topic is. Maar in deze heb ik slechts twee stukken informatie gecombineerd tot een geheel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |