Dat kende ik al.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:23 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
http://theflatearthsociety.org/cms/
Hier jongen hier is het goed vertoeven alle cole gasten zitten er.
Klinkt goed.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:24 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Natuurlijk. Allemaal aan de speed. Dat is de oplossing!
Ja, mooie kleur.quote:
Het is kenkergeniaal! Blijf lezen. Het kwartje valt wel(eens)quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het is wel interessant om te lezen en er achter proberen te komen waar de fuck die gast allemaal over lult.
Ik moet zeggen dat ik niet onder de indruk ben van de time cube theorie hij kan het niet eens fatsoenlijk uitleggen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:25 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Het is kenkergeniaal! Blijf lezen. Het kwartje valt wel(eens)
Of juist wel.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:25 schreef Spongeboss het volgende:
hij kan het niet eens fatsoenlijk uitleggen.
Jij bent in deze materie niet bevoegd. In welke wel anyway?quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jammer alleen dat je allang gevallen bent in de waanzin.
Boeit me geen fuck, nee.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:26 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Jij bent in deze materie niet bevoegd. In welke wel anyway?
Een deel van het probleem dat je ervaart ligt minstens ook aan jou, SBoss. Niet zo snel oordelen. Beter nog: helemaal niet oordelen. "Oordeel niet opdat gij niet beoordeeld worde"quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:25 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik niet onder de indruk ben van de time cube theorie hij kan het niet eens fatsoenlijk uitleggen.
Het is waar: "het geluk is met de dommen".quote:
Ik kan oordelen over een theorie, ik sta best open voor dingen maar zijn teksten zijn een lange klaagzang. Hij legt het niet goed uit, het is niet 'Yo kerel heb je hier al eens over nagedacht, denk eens na?' Nee het is 'ZE LIEGEN VIER VIER VIER VIER QUEERS!! OUDEREN ETEN JONGEREN!'quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:29 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Een deel van het probleem dat je ervaart ligt minstens ook aan jou, SBoss. Niet zo snel oordelen. Beter nog: helemaal niet oordelen. "Oordeel niet opdat gij niet beoordeeld worde"
Gauw naar de dealer! Mijne geeft 1.5gr. voor een tientje. En nog goeie ook. Ben al vanaf Di.morgen wakker en ga als een speer! Hoewel ik wel eens harder gegaan ben dan dit. Ben relatief mellow.quote:
Ik weet alleen wat ik ermee moet. Kan je niet verder helpen hier. Zoek het zelf maar uit. Of niet, wat jij wil. Inzicht laat zich niet dwingen..quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:30 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik kan oordelen over een theorie, ik sta best open voor dingen maar zijn teksten zijn een lange klaagzang. Hij legt het niet goed uit, het is niet 'Yo kerel heb je hier al eens over nagedacht, denk eens na?' Nee het is 'ZE LIEGEN VIER VIER VIER VIER QUEERS!! OUDEREN ETEN JONGEREN!'
Wat moet ik daarmee?
Beetje duur, 1.5 gram voor een tientje.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:33 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Gauw naar de dealer! Mijne geeft 1.5gr. voor een tientje. En nog goeie ook. Ben al vanaf Di.morgen wakker en ga als een speer! Hoewel ik wel eens harder gegaan ben dan dit. Ben relatief mellow.
Dan heb jij dus mazzel. Hier in Alkmaar is geen beter alternatief. Weinig kraakpanden enzo.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beetje duur, 1.5 gram voor een tientje.
Zelfs als het bestaat het is niet iets dat ik tastbaar kan merken, dus wat heb ik eraan?quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:35 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ik weet alleen wat ik ermee moet. Kan je niet verder helpen hier. Zoek het zelf maar uit. Of niet, wat jij wil. Inzicht laat zich niet dwingen..
Ook geen mocros in VWs op het station?quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:36 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Dan heb jij dus mazzel. Hier in Alkmaar is geen beter alternatief. Weinig kraakpanden enzo.
Die verkopen over het algemeen geen pep. En dan nog kun je het beter bij een fatsoenlijke thuisdealer halen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ook geen mocros in VWs op het station?
Ik beun altijd bij matties.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die verkopen over het algemeen geen pep. En dan nog kun je het beter bij een fatsoenlijke thuisdealer halen.
Is een hoekje alles wat je me gunt mijn vorst? De Simpsons zijn btw niet op CC. Dacht dat jij alwetend was?quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, kruip dus maar weer lekker in je hoekje. Er is vast nog een leuke Simpsons op CC voor je.
Ik ook. Die weten wel waar Abraham de mosterd haalt. En scheelt geld. Had vandaag een tientje over dus v.d.v. zelf maar wat gehaald. Heb 1 flink bommetje gemaakt(0.4.gr.) en daar teer ik al de hele dag op. Spul werkt bij mij lang. Niet de standaard 6-8u. anyway. De rest is allang droog maar wacht nog FF. Kak nog lang niet in.quote:
Slik jij ook als je niet uitgaat dan?quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:45 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ik ook. Die weten wel waar Abraham de mosterd haalt. En scheelt geld. Had vandaag een tientje over dus v.d.v. zelf maar wat gehaald. Heb 1 flink bommetje gemaakt(0.4.gr.) en daar teer ik al de hele dag op. Spul werkt bij mij lang. Niet de standaard 6-8u. anyway.
Ik slik of snuif als er is.Kan het goed hebben. Nooit een kater o.i.d. FF pitten en ben weer als nieuw.quote:Op donderdag 10 juli 2014 19:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Slik jij ook als je niet uitgaat dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |