wat ik vooral cool vin is mijn loop.. de wagentjes gaan er maar NET overheen, tlijkt even alsof ze weer terug vallen maar ze halen het net
is echt een cool gezicht
ratings zijn btw allemaal high
*zal me zodra ik het wel weet nog even definitief opgeven*
quote:tis heel simpel spel kwa grafics.. draait wel bij jouw hoor! zekerste weten! want wat boeit het nou of het niet 100% vloeiend draait
Op donderdag 24 oktober 2002 22:22 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl wil ook wel meedoen, maar heeft het spel nog niet en weet ook niet of de PC hier het gaat redden (voldoet wel aan de eisen, maar moet even zien of het soepel genoeg gaat).*zal me zodra ik het wel weet nog even definitief opgeven*
Het gaat er niet om zo snel mogenlijk 10 achtbanen er neer te zetten , maar om orginaliteit, rating van je park , algemene indruk , gebruik van scenario's etc..
quote:weet ik
Op donderdag 24 oktober 2002 22:32 schreef Lord Dreamer het volgende:
Wanneer het scenario naar je zin helemaal af is dan kan je die mailen/irc/icq ergens neerzetten waar we hem kunnen downloaden, zodat we rustig op ons gemak er naar kunnen kijken.Het gaat er niet om zo snel mogenlijk 10 achtbanen er neer te zetten , maar om orginaliteit, rating van je park , algemene indruk , gebruik van scenario's etc..
quote:Ja maar deze PC is brak. En als het wel loopt, maar heel sloom draait, duurt een park maken eeuwen en er zijn grenzen aan mijn geduld. Bovendien zal deze wedstrijd wel geen maanden en maanden gaan duren.
Op donderdag 24 oktober 2002 22:23 schreef werkeend het volgende:[..]
tis heel simpel spel kwa grafics.. draait wel bij jouw hoor! zekerste weten! want wat boeit het nou of het niet 100% vloeiend draait
Maar ik ga het zeker proberen, want RCT roeleert en RCT@ nog veel meer als ik alles zo hoor en zie
quote:Dacht ik al .. Gaaf dat je er zo snel aan begonnen bent.
Op donderdag 24 oktober 2002 22:34 schreef werkeend het volgende:[..]
weet ik
maar ik wou toch ff showen
show zoveel je wilt , maar maak er links van ivm modemers onder ons, de echte RTC 2 fanaten checken toch de gelinkte plaatjes wel
quote:Neem rustig de tijd hoor .. het is geen wedstrijd die in 2 weken afgelopen is
Op donderdag 24 oktober 2002 22:35 schreef Jojogirl het volgende:[..]
Ja maar deze PC is brak. En als het wel loopt, maar heel sloom draait, duurt een park maken eeuwen en er zijn grenzen aan mijn geduld. Bovendien zal deze wedstrijd wel geen maanden en maanden gaan duren.
Maar ik ga het zeker proberen, want RCT roeleert en RCT@ nog veel meer als ik alles zo hoor en zie
Dan kan ik alvast gaan brainstormen
quote:zal ff doen voor je
Op donderdag 24 oktober 2002 22:41 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl zou trouwens wel een plaatje willen zien van het landschap dat het spel-scenario zelf heeft.Dan kan ik alvast gaan brainstormen
Tot uwe diens mevr. Jojo
quote:Phoentje ook
Op donderdag 24 oktober 2002 23:13 schreef inkie1010 het volgende:
Ik ben ook begonnen!
Ik nog niet maar heb geen haast
was ook druk met de organisatie , screenshotje plaatsen en zo
quote:Dankjewel
Op donderdag 24 oktober 2002 23:00 schreef Lord Dreamer het volgende:
het plaatje van het Fok! RCT-2 ScenarioTot uwe diens mevr. Jojo
Ziet er goed uit. * Jojogirl gaat er nu fijn over dromen
http://home.wanadoo.nl/tegelaer/SCR2.jpg
looks pretty neat huh ![]()
wat ik vooral cool vin is dat bijna alle attracties mekaar overlappen
vooral da loop di loop (dat is die rechts onderin) doet dat erg netjes
quote:die optie zit in de scenario.. dus als je de fokcompetitie scenario download kan je dat spelen zonder cash
Op vrijdag 25 oktober 2002 10:20 schreef Aneurism het volgende:
Gisteren de game gehaald, even getest maar ik kwam er niet direct achter waar de optie zit om zonder geld te spelen...
quote:Sluit de attractie en open deze vervolgens weer door te testen, te sluiten als hij niet meteen test en nogmaals testen en so on... En thnx for het antwoord.
Op vrijdag 25 oktober 2002 10:35 schreef werkeend het volgende:
hmm 1 van m'n rollercoasters is gecrashed.. maar nu heb ik hem aangepast alleen wil ie maar niet open gaan.. er staat nog steeds crashed.. iemand enig idee waarom?
Ik zal vanavond dat senario eens downen en kijken wat ik er van kan maken.
Waar staat eigenlijk het volledige regelement? Want het lijkt mij ook logisch dat achtbanen niet extreem mogen zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |