quote:Ik vind het altijd wel mooi als dat soort dingen de zelfde kleur hebben.
Op maandag 28 oktober 2002 14:39 schreef Mister_Orange het volgende:
nog een kleine tip.... Oranje is natuurlijk ook een mooie kleur voor ballonen enzo![]()
![]()
quote:Voor zover ik weet kan dat alleen met sommige.
Op maandag 28 oktober 2002 14:45 schreef werkeend het volgende:
kan dat met alleen zommige achtbanen? of ook over een pad? want dat had ik geprobeert en dat wou niet echt
quote:ja of zeer stoer een zo'n ophaalhek boven een pad hangen..
Op maandag 28 oktober 2002 14:54 schreef Heintje het volgende:[..]
Voor zover ik weet kan dat alleen met sommige.
De wilde muis achtbanen, en een aantal van die "kinder" ritjes.
maar het is idd wel jammer dat je niet op paadjes hekjes kan zetten. Zo'n grote moeite is het toch niet voor de ventjes om ff een hekje open te maken?
quote:Dit topic ... contest. uitwisselen van screenshots en de achtergronden die daarbij horen. ('kiekt us wha knu heb' ... 'whao, heje meui gedaan mien jong').
Op maandag 28 oktober 2002 14:54 schreef DaafAzuil het volgende:
wie stemt er voor om als dit topic vol zit om gewoon in Het Grote Rollercoaster Tycoon 2 Topic (Deel 2) door te gaan?
wel zo overzichtelijk om in 1 topic te praten toch? uiteindelijk gaat 't over 't zelfde
En in dat andere alle het algemene ...
Dus ... alles wat niet met de contest te maken heeft ... Hubs, naar 't algemene topic.
quote:helemaal mee eens ..
Op maandag 28 oktober 2002 15:05 schreef Young_David het volgende:[..]
Dit topic ... contest. uitwisselen van screenshots en de achtergronden die daarbij horen. ('kiekt us wha knu heb' ... 'whao, heje meui gedaan mien jong').
En in dat andere alle het algemene ...
Dus ... alles wat niet met de contest te maken heeft ... Hubs, naar 't algemene topic.
Dit is het contest topic ..voor screeens etc van je park en vragen opmerkingen over de contest parken ..
de andere zaken gaan naar het algemene topic .
Dit topic is bijna vol, dus als jullie aub wachten met een nieuwe openen, of als LD dat nou doet, dan kunnen we mooi daar als topic start alles mooi op een rijtje zetten.
thnx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |