Ik zal het wel vragen aan hem.quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:45 schreef isax het volgende:
als joezi komt vraag even of die zijn nummer naar mij stuurt
quote:Op donderdag 10 juli 2014 01:48 schreef Parlay het volgende:
Moet ik je anders ff bellen, het wordt een beetje triestig
geef je nummer maarquote:Op donderdag 10 juli 2014 01:48 schreef Parlay het volgende:
Moet ik je anders ff bellen, het wordt een beetje triestig
666-sleepwellquote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 02:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Misschien heeft die hond wel z'n poten gebroken. Beetje respect graag.
Zoek op danquote:Op donderdag 10 juli 2014 02:06 schreef Braindead2000 het volgende:
Oh ja ik had nog een leuk kattenfilmpje ergens.
Ik heb nergens last van en zelfs op mijn phone gaat het goed.quote:Op donderdag 10 juli 2014 02:08 schreef Deisyy het volgende:
Schattig al die gifs, maar ze zijn niet om aan te zien omdat ze amper laden met zijn allen.
Oh jee. Tja je moet iets de schuld geven.quote:Op donderdag 10 juli 2014 02:09 schreef Parlay het volgende:
Het lag trouwens gewoon aan het weerHeel die tent in de tuin vloog over de schutting, tent weggehaald. Dag WK
Jaquote:Op donderdag 10 juli 2014 02:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh jee. Tja je moet iets de schuld geven.
Heb je die laatste ook gezien? Het is niet wat het lijkt hoor. De katten zijn de baas.quote:Op donderdag 10 juli 2014 02:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh jee. Tja je moet iets de schuld geven.
Ik herken het.quote:Op donderdag 10 juli 2014 02:11 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ja![]()
En ik zei nog zo laat die tent staan, halen die sukkels hem weg. Beetje wind en alles gaat in de stress hier.
Bijna klaar en natuurlijk zijn katten de baas.quote:Op donderdag 10 juli 2014 02:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Heb je die laatste ook gezien? Het is niet wat het lijkt hoor. De katten zijn de baas.
Ik was vergeten hoe ik mijn pet op had, klep voor of achter, zal je net zien dat ik hem precies verkeerd om had natuurlijk.quote:Op donderdag 10 juli 2014 02:12 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat het de schuld was van mijn oranje gebakjes, die had ik de vorige wedstrijden namelijk niet
Hij dacht dat die moeder wat gedaan had tegen dat kind.quote:Op donderdag 10 juli 2014 02:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sommige katten kunnen echt doorslaan.
Klopt en dan gaan ze de bescherming in. Wel mooi dat ze dan het kind beschermen maar ik snap dat die moeder flipte.quote:Op donderdag 10 juli 2014 02:19 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hij dacht dat die moeder wat gedaan had tegen dat kind.
Dat is zielig daar ga ik niet naar kijken.quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 02:33 schreef ChocoFan het volgende:
Zitten er veel tussen die ik al kon maar ook bij die ik nog niet kan.![]()
Hufterquote:Op donderdag 10 juli 2014 02:12 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat het de schuld was van mijn oranje gebakjes, die had ik de vorige wedstrijden namelijk niet
Nee, sorry, maar ik wil wel even weg gaan als dat gewenst isquote:
Ook leuk ja, katten zijn echt wel tof.quote:Op donderdag 10 juli 2014 02:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Hufter![]()
Is deze al gepost hier, zo leuk
quote:Op donderdag 10 juli 2014 02:44 schreef Parlay het volgende:
[..]
Nee, sorry, maar ik wil wel even weg gaan als dat gewenst is
Hoeft niet hoor. Ik sta open voor een trio.quote:Op donderdag 10 juli 2014 02:44 schreef Parlay het volgende:
[..]
Nee, sorry, maar ik wil wel even weg gaan als dat gewenst is
Ik alleen met 2 mannen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 02:46 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor. Ik sta open voor een trio.
Ik zag al die katten voorbij komen. Net als in Utopiaquote:Op donderdag 10 juli 2014 02:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Dan blijft het zo rustig en komen er alleen maar gifjes of youtubjes voorbij.
Mwahquote:Op donderdag 10 juli 2014 02:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Dan blijft het zo rustig en komen er alleen maar gifjes of youtubjes voorbij.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 02:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zag al die katten voorbij komen. Net als in Utopia
En Soury danquote:
Jip, jaren 80 muziek blijft toch mijn favoriet.quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 02:53 schreef Braindead2000 het volgende:
Fuck het voetbal. Morgen 25 graden.
En Zaterdag tegen Brasil, bbq op de middenstipquote:Op donderdag 10 juli 2014 02:53 schreef Braindead2000 het volgende:
Fuck het voetbal. Morgen 25 graden.
Daar ga ik nog geeneens naar kijken.quote:Op donderdag 10 juli 2014 02:54 schreef Parlay het volgende:
[..]
En Zaterdag tegen Brasil, bbq op de middenstip
Ja, echt wel, 10-0quote:Op donderdag 10 juli 2014 02:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Daar ga ik nog geeneens naar kijken.
Ik heb toch niets beters te doen dus waarschijnlijk kijk ik het wel. Gewoon, omdat het kan.quote:Op donderdag 10 juli 2014 02:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Daar ga ik nog geeneens naar kijken.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 02:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb toch niets beters te doen dus waarschijnlijk kijk ik het wel. Gewoon, omdat het kan.
Natuurlijk wordt dat leuk, 4e worden na dat falende Brazilie is ze toch zeker wel de eer te na.quote:Op donderdag 10 juli 2014 02:59 schreef Braindead2000 het volgende:
Misschien kijk ik de eerste 10 minuten of ze er een leuke wedstrijd van maken. Als het saai is gooi ik hem uit.
Mooi nummerquote:
Lood om oud ijzer, derde of vierde op een WK.quote:Op donderdag 10 juli 2014 03:02 schreef Parlay het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt dat leuk, 4e worden na dat falende Brazilie is ze toch zeker wel de eer te na.
Derde is toch echt wel beter dan vierde hoor.quote:Op donderdag 10 juli 2014 03:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Lood om oud ijzer, derde of vierde op een WK.
Weet jij nog wie er derde was 4 jaar geleden?quote:Op donderdag 10 juli 2014 03:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Derde is toch echt wel beter dan vierde hoor.
Nee maar ook niet wie 1e was.quote:Op donderdag 10 juli 2014 03:08 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Weet jij nog wie er derde was 4 jaar geleden?
Normaal zou ik het ook niet meer weten maar omdat Nederland in de finale stond weet ik dat het Spanje was.quote:
Klopt, maar het boeit me helemaal niks, ze hebben een mooi toernooi gespeeld. Zijn verder gekomen dan ik dacht en ik heb genoten van Robben, v Persie, Cilessen, Krul en eigenlijk allemaalquote:Op donderdag 10 juli 2014 03:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Lood om oud ijzer, derde of vierde op een WK.
Jaquote:Op donderdag 10 juli 2014 03:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oud en nieuw, ik vind eigenlijk alles wel goed.![]()
Haat je hem echtquote:Op donderdag 10 juli 2014 03:26 schreef Parlay het volgende:
[..]
JaIk haat George Michael
Maar...........
![]()
Nee joh, je zit mijn oude quote te dingenquote:Op donderdag 10 juli 2014 03:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Haat je hem echtHij is mijn nr.1
![]()
Zelfs uit de begin tijd is het geweldig en ik kan het bijna allemaal meezingen.![]()
![]()
Ja goed hèquote:Op donderdag 10 juli 2014 03:29 schreef Parlay het volgende:
[..]
Nee joh, je zit mijn oude quote te dingen
Have funquote:
Ik had de verkeerde onder mijn dinges staan, ga jij als een ninja mij quoten. Ik krijg de kans niet eens bij jou.quote:Op donderdag 10 juli 2014 03:30 schreef ChocoFan het volgende:
En het is helemaal geen extra maar dezelfde zie ik nu.![]()
Hersens gaan weer sterk achteruit hier.
Ik ga soms te snel voor mijn eigen bestwilquote:Op donderdag 10 juli 2014 03:31 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik had de verkeerde onder mijn dinges staan, ga jij als een ninja mij quoten. Ik krijg de kans niet eens bij jou.
Ik ook, die boven je ook, herinneringenquote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 03:49 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik ook, die boven je ook, herinneringen![]()
En deze heeft een speciale betekenis voor mij:
Mooi ookquote:
Doekje?quote:Op donderdag 10 juli 2014 03:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Door die van jou, deze weer gevonden![]()
Ik krijg bijna een muziek orgasme van jou nu.![]()
![]()
Vangelis heb ik in Rotterdam gezien. Dat was een gratis openluchtspektakel op de maas.quote:Op donderdag 10 juli 2014 03:49 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik ook, die boven je ook, herinneringen![]()
En deze heeft een speciale betekenis voor mij:
Volgens mij heb ik die lp, die had mijn moeder toen gekocht.quote:
Die melodie zat in mijn hoofd en een enkel woord van de lyrics maar het duurde 5 minuten voordat ik erop kwam.quote:
Gaafquote:Op donderdag 10 juli 2014 03:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Vangelis heb ik in Rotterdam gezien. Dat was een gratis openluchtspektakel op de maas.
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
quote:Op donderdag 10 juli 2014 03:56 schreef Parlay het volgende:
Dit nummer heb ik Mr Parlay ten huwelijk gevraagd![]()
En 25 jaar later is het:quote:Op donderdag 10 juli 2014 03:56 schreef Parlay het volgende:
Dit nummer heb ik Mr Parlay ten huwelijk gevraagd![]()
Nou nou nou, dat hoort er ook een beetje bij hoor als je zolang samen bent.quote:
Thanx, ik ben best wel romantischquote:Op donderdag 10 juli 2014 03:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ook zo mooi.
![]()
En romantisch van je.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 04:00 schreef Parlay het volgende:
[..]
Thanx, ik ben best wel romantischIs dit topic al bijna dicht
Nee, dat is na een jaar of 7quote:
God, nondejeduquote:
Nee joh, voor je het weet heb je een naamquote:Op donderdag 10 juli 2014 04:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mensen mogen best weten dat je romantisch bent.![]()
Oh ok, Parlay is een gemeen vals kreng en heeft haar man onder de duimquote:Op donderdag 10 juli 2014 04:06 schreef Parlay het volgende:
[..]
Nee joh, voor je het weet heb je een naam
Wat dat een nummer waar je 1 man heel de videoclip op een gitaar of piano ziet spelen?quote:Op donderdag 10 juli 2014 04:03 schreef ChocoFan het volgende:
Ok, ik heb hulp nodig.
Was volgens mij in de jaren 90. Was een nederlandse man of band die waren geproduceerd door boland en boland volgens mij, heel romantisch liedje en iets van gaya in de tekst maar op google krijg ik allemaal indische dingen. Weet 1 van jullie waar ik het over heb.
Ondertussen ga ik verder met zoeken. Zal het vinden.
Ja, heel geloofwaardigquote:Op donderdag 10 juli 2014 04:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ok, Parlay is een gemeen vals kreng en heeft haar man onder de duim
Gevonden kijk hierboven.quote:Op donderdag 10 juli 2014 04:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wat dat een nummer waar je 1 man heel de videoclip op een gitaar of piano ziet spelen?
Ik ben erg geloofwaardigquote:
Geen wonder dat ik die niet wistquote:
Omg, zoveel liedjes erbij op mijn pc.quote:
Sla je die serieus allemaal opquote:Op donderdag 10 juli 2014 04:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omg, zoveel liedjes erbij op mijn pc.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 04:19 schreef Parlay het volgende:
[..]
Sla je die serieus allemaal opIk doe gewoon maar wat
Me too, maar ik zet gewoon YT op en kijk waar ik zin in heb en wat jullie luisterenquote:Op donderdag 10 juli 2014 04:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik ben gek op muziek.
![]()
Goed hè dat ik ze aanklik.
Vroeger was alles beter.....not.quote:
quote:
quote:
Slaap lekker romantische Parlayquote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 04:30 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ga ook mijn bedje opzoeken.
Slaap lekker Brain.![]()
En andere die nog wakker zijn.
![]()
LOL!quote:Op donderdag 10 juli 2014 06:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Laat me jeinzepen enzo en de rest je weet
Daar bof je maar mee, beter dan wakker worden naast een katerig stuk vreten met een ochtendhumeur.quote:
liefde spat er van afquote:Op donderdag 10 juli 2014 09:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar bof je maar mee, beter dan wakker worden naast een katerig stuk vreten met een ochtendhumeur.
Ik kijk 's ochtends liever in een gele dan een bruine ster.quote:
wat?quote:Op donderdag 10 juli 2014 09:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kijk 's ochtends liever in een gele dan een bruine ster.
ik denk dat ik hem wel snap hoorquote:Op donderdag 10 juli 2014 09:56 schreef Gert het volgende:
[..]Laat maar. Geniet lekker van het zonnetje, een ontbijtje, de eerste stonede toeristen, die mooie boot in de gracht..
![]()
[ afbeelding ]
Nu weer even werken!![]()
[ afbeelding ]
Fijne dag Bientjequote:Op donderdag 10 juli 2014 10:00 schreef -sabine- het volgende:
Ik zit in de trein, veel oranje vlaggetjes zijn opgeruimd.
Ik ga zondag op vakantie, dat was maandag geworden als we de finale gespeeld hadden. Maar, ze hebben verloren.
Fijne dag allemaal.
ja jammer is dat, geeft vrolijkheid vind ikquote:
ja en het volleybal toernooi voor mensen met een handicap begint.quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:23 schreef Pavement het volgende:
[..]
ja jammer is dat, geeft vrolijkheid vind ik
is het een belangrijke afspraak ?quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:27 schreef isax het volgende:
[..]
kom ik te laat denk ik.
dubbelen reistijd
gewoon bellen, anders geef ik je wel een sessiequote:
heb jij ook al een boek geschreven?quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:29 schreef Pavement het volgende:
[..]
gewoon bellen, anders geef ik je wel een sessie
nee geen boek, wel eens een werkstuk over konijntjes.quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:30 schreef isax het volgende:
[..]
heb jij ook al een boek geschreven?![]()
nee moet wel gaan heb al keer afgezegt. en ze gaat op vakantie.
nee daar doen ze niet aan. ik moet gewoon komen. sjok zometeen wel richting zuidquote:Op donderdag 10 juli 2014 10:32 schreef Pavement het volgende:
[..]
nee geen boek, wel eens een werkstuk over konijntjes.
maaruh je kan toch ook telefonisch een sessie houden. Soms neemt de telefoon barrières weg waardoor het soepeler gaat.
nou veel plezier, doe jezelf een lol en koop onderweg gewoon een stukkie kaas voor vanavondquote:Op donderdag 10 juli 2014 10:33 schreef isax het volgende:
[..]
nee daar doen ze niet aan. ik moet gewoon komen. sjok zometeen wel richting zuid![]()
die vrouw moet ook der centjes verdienen.
zal ik doenquote:Op donderdag 10 juli 2014 10:34 schreef Pavement het volgende:
[..]
nou veel plezier, doe jezelf een lol en koop onderweg gewoon een stukkie kaas voor vanavond
Het is nu al zwetenquote:Op donderdag 10 juli 2014 11:07 schreef Jian het volgende:
Temperatuur gaat snel omhoog nu zeg en door die vochtigheid lijkt het wel tropisch, dat wordt zweten
Mijn record is een uur toen ben ik zelf gaan aankloppen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Paar weken geleden zat ik er 3 kwartier.![]()
Ze was me vergeten.
Mijn record dus 3 kwartier. Niet aangeklopt wel tegen receptioniste gezegd dat ik wegging en of ze me wilde bellen voor een nieuwe afspraak.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:59 schreef isax het volgende:
[..]
Mijn record is een uur toen ben ik zelf gaan aankloppen.
Ik ben best pissig want moet nu ook half uur met de tram
Kakelkutquote:
Sterkte met wat je ook moet doenquote:Op donderdag 10 juli 2014 11:59 schreef isax het volgende:
[..]
Mijn record is een uur toen ben ik zelf gaan aankloppen.
Ik ben best pissig want moet nu ook half uur met de tram
Maf kind dat je bent.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ga ik serieus naar mijn streams kijken.
Ik snapte hem 2 tellen later.![]()
![]()
mja ja jaquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:02 schreef isax het volgende:
[..]
Psychiater is beetje privé vind je ook niet?
Ja geen grap. Ik zit altijd bij de deur en daar kwam ze als een lichtflits om in de hoek te gaan zittenquote:
Ja ik las gister dat je het zei maar zat toen nog vol spanning de wedstrijd te kijken maar hij is dus weg? Komt vast wel weer terug joh.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:14 schreef sararaats het volgende:
ondanks een Frasier die foetsie is, wil ik genieten van de zomer en m'n vakantie
Lachuh!quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:18 schreef isax het volgende:
[..]
Ja geen grap. Ik zit altijd bij de deur en daar kwam ze als een lichtflits om in de hoek te gaan zitten
ik heb in elk geval de sociale media ingelicht en de plaats waar ie het laatst gezien is.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik las gister dat je het zei maar zat toen nog vol spanning de wedstrijd te kijken maar hij is dus weg? Komt vast wel weer terug joh.
vraag 'r eens wat ze "van die niéuwe zweefkut vindt"quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:18 schreef isax het volgende:
[..]
Ja geen grap. Ik zit altijd bij de deur en daar kwam ze als een lichtflits om in de hoek te gaan zitten
Ze zag er beroerd uit dus denk dat ik het niet hoef te vragen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:31 schreef Gert het volgende:
[..]
vraag 'r eens wat ze "van die niéuwe zweefkut vindt"
Misschien is ze pas depressief geworden tijdens of na Utopia, zou me niets verbazenquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:56 schreef isax het volgende:
[..]
Ze zag er beroerd uit dus denk dat ik het niet hoef te vragen.
Is eigenlijk best triest dat ze gecast is als ze naar mijn locatie gaat want volgens mij kom je daar niet voor een lichte depressie.
ik zal even kijken wat er op mijn lokatie allemaal zit.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Misschien is ze pas depressief geworden tijdens of na Utopia, zou me niets verbazen
op straat lopen er allemaal buitenlanders met oranje shirtjesquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:48 schreef Baconbus het volgende:
Nu dat Oranje van die namen weg is mag die banner bovenin ook wel weg.
Waarom al die opgeklopte emoties, word je er echt slechter van nu ze eruit zijn of had je er zoveel wijzer van geworden als ze naar de finale waren gegaan. Het is maar voetbal, 11 miljonairs die van 11 andere miljonairs proberen te winnen met een spelletje. Ik bedoel ik had het ook leuk gevonden als ze het gered hadden hoor, maar nu dat niet zo is is jammer maar helaas, echt genoegquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:50 schreef isax het volgende:
[..]
op straat lopen er allemaal buitenlanders met oranje shirtjes
en de helft is weg, andere helft gemold en de grote dingen hangen er nog
maakt me verdrietiger dan vannacht.
Vrouwen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom al die opgeklopte emoties, word je er echt slechter van nu ze eruit zijn of had je er zoveel wijzer van geworden als ze naar de finale waren gegaan. Het is maar voetbal, 11 miljonairs die van 11 andere miljonairs proberen te winnen met een spelletje. Ik bedoel ik had het ook leuk gevonden als ze het gered hadden hoor, maar nu dat niet zo is is jammer maar helaas, echt genoeg
ik las op nu.nl dat vrouwen sport intenser beleven.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom al die opgeklopte emoties, word je er echt slechter van nu ze eruit zijn of had je er zoveel wijzer van geworden als ze naar de finale waren gegaan. Het is maar voetbal, 11 miljonairs die van 11 andere miljonairs proberen te winnen met een spelletje. Ik bedoel ik had het ook leuk gevonden als ze het gered hadden hoor, maar nu dat niet zo is is jammer maar helaas, echt genoeg
Als je iets minder goed begrijpt wordt het automatisch intenser.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:59 schreef isax het volgende:
[..]
ik las op nu.nl dat vrouwen sport intenser beleven.
ik begrijp het redelijkquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als je iets minder goed begrijpt wordt het automatisch spannender.
Maak maar een grapje. Maar ik heb geen voetbalkater.quote:
ik ook niet maar al die versiering is zo vrolijk.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:02 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maak maar een grapje. Maar ik heb geen voetbalkater.
Scoorde net nog de winnende in de finale tegen Portugal in m'n droom.
Wel jammer dat Figo geen hand wilde geven omdat ze te druk waren met huilen.
De wereld kan het hele jaar versierd en vrolijk zijn.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:03 schreef isax het volgende:
[..]
ik ook niet maar al die versiering is zo vrolijk.
Zou best kunnen, maar ik denk dat het met Oranje meer om chauvinisme en identificatie gaat dan om de sport. Geeft natuurlijk niets, maar ik heb nu eenmaal niet zoveel met die collectieve "gekte" waaraan veel mensen zich denken te moeten overgeven. Ik vind voetbal gewoon leuk en ik heb ook nog voorkeur en moedig aan en scheld tijdens de wedstrijd desnoods op de "tegenpartij" en de scheids. Maar je moet het niet te serieus gaan nemen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:59 schreef isax het volgende:
[..]
ik las op nu.nl dat vrouwen sport intenser beleven.
laten we deze wereld dan verranderen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
De wereld kan het hele jaar versierd en vrolijk zijn.
Maar dat is niet de wereld waarin wij leven.
Bullshit verhaal, je kan dreads gewoon wassen hoor, dat sommigen dat totaal niet doen, tsja, ik wil jou wel eens zien als je je haar een half jaartje niet meer wast, met of zonder dreadsquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:06 schreef isax het volgende:
iedere keer als ik dreadlocks zie moet ik nu aan maden denken
ik was mijn haar zonder shampooquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Bullshit verhaal, je kan dreads gewoon wassen hoor, dat sommigen dat totaal niet doen, tsja, ik wil jou wel eens zien als je je haar een half jaartje niet meer wast, met of zonder dreads
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik weet niet of het louise of martine is maar die vrouwen zijn zo lief![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:14 schreef isax het volgende:
Zo, lopen die 2 nog steeds rondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik weet niet of het louise of martine is maar die vrouwen zijn zo lief![]()
ik weet nog steeds niet of het nou echt grappig was of gewoon heel triest.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:37 schreef Ygritte het volgende:
Feeling hot hot hot!
[ afbeelding ]
Heb me helemaal doodgelachen om Isax, Andrea tegenkomen! Ik was denk ik van de stoel in de wachtkamer gevallen!![]()
Mwah, jij kan ook overdrijven hoor. Het was een gezellig feestje en nu heeft iedereen rustig geaccepteerd dat Nederland niet meer mee doet.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar ik denk dat het met Oranje meer om chauvinisme en identificatie gaat dan om de sport. Geeft natuurlijk niets, maar ik heb nu eenmaal niet zoveel met die collectieve "gekte" waaraan veel mensen zich denken te moeten overgeven. Ik vind voetbal gewoon leuk en ik heb ook nog voorkeur en moedig aan en scheld tijdens de wedstrijd desnoods op de "tegenpartij" en de scheids. Maar je moet het niet te serieus gaan nemen.
Er lopen er daar wel meer rond die 'mental meds' slikken.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:43 schreef isax het volgende:
[..]
ik weet nog steeds niet of het nou echt grappig was of gewoon heel triest.
ze zijn toch van te vore allemaal getest?
ik dacht dus dat het gespeeld was allemaal.
Het is diep en diep triest dat ze haar tijdens al rondes en testen er niet uit hebben kunnen filteren. Denk oprecht dat ze op den duur ook niet meer wisten wat ze met haar aan moesten en haar voor de 'veiligheid' een maand hebben laten zitten. Daarom moest Robin Jimmy eruit stemmen. Maar goed, het was al heel snel duidelijk dat er bij haar meer aan de hand was dan 'een beetje zweverig en lekker gek'.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:43 schreef isax het volgende:
[..]
ik weet nog steeds niet of het nou echt grappig was of gewoon heel triest.
ze zijn toch van te vore allemaal getest?
ik dacht dus dat het gespeeld was allemaal.
Dat dus, tijdens alle testen kun je ook gewoon de sociaal wenselijke antwoorden geven. Ik kan op elke test wel goed of juist niet goed scoren als ik weet waar de test voor dient.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Er lopen er daar wel meer rond die 'mental meds' slikken.
Kan best zijn dat ze júist geselecteerd worden omdat ze wat anders in hun hoofd zijn.
En het kan ook zijn dat ze wel getest worden maar dat er uit die tests niet blijkt dat iemand zo krankjorum is dat het onverantwoord is om hem/haar mee te laten doen.
Een test geeft weinig garantie. Bepaalde geestelijke aandoeningen zullen er uit naar voren komen. Maar veel psychopaten zijn uitstekend in staat om alles en iedereen om de tuin te leiden bijvoorbeeld.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het is diep en diep triest dat ze haar tijdens al rondes en testen er niet uit hebben kunnen filteren. Denk oprecht dat ze op den duur ook niet meer wisten wat ze met haar aan moesten en haar voor de 'veiligheid' een maand hebben laten zitten. Daarom moest Robin Jimmy eruit stemmen. Maar goed, het was al heel snel duidelijk dat er bij haar meer aan de hand was dan 'een beetje zweverig en lekker gek'.
dat is ook wel zo. want waarneer is iemand gewoon een aandachts junkie en waarneer theatraal?quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Er lopen er daar wel meer rond die 'mental meds' slikken.
Kan best zijn dat ze júist geselecteerd worden omdat ze wat anders in hun hoofd zijn.
En het kan ook zijn dat ze wel getest worden maar dat er uit die tests niet blijkt dat iemand zo krankjorum is dat het onverantwoord is om hem/haar mee te laten doen.
Een test geeft weinig garantie. Bepaalde geestelijke aandoeningen zullen er uit naar voren komen. Maar veel psychopaten zijn uitstekend in staat om alles en iedereen om de tuin te leiden bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |