Waar zit je ook alweer? Ik vraag het voor een vriendin, die is wel Amsterdam based. Moet even checken of ophalen een optie is.quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:49 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ze gaan allebei weg
Ik heb deze (foto's even van internet gejat):
Yepp mini, vorig jaar gekochtdenk een keer of 4 hooguit gebruikt.
[ link | afbeelding ]
Yepp is wegquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:49 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ze gaan allebei weg
Ik heb deze (foto's even van internet gejat):
Yepp mini, vorig jaar gekochtdenk een keer of 4 hooguit gebruikt.
[ link | afbeelding ]
En deze (ook internet plaatje):
Bobike mini, 3 jaar oud, wel wat vaker gebruikt
[ link | afbeelding ]
Zal morgen wel even foto's maken. En nadenken over de prijs, hoewel je uiteraard ook een bod mag doen. Daar komen we wel uit.
Ik heb er geen windschermen bij. Wij zijn vooral mooi weer fietsers
Als er nog F-kleding bij zit hoor ik het graagquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:21 schreef Mevr_Mus het volgende:
Is er hier interesse in jongenskleding maat 56-62-68? Heb vooral veel basics die weg mogen.
Van F heb ik volgens mij alleen een gestreept Kidscase broekje. Als T daar uit is zal ik het je laten wetenquote:Op zondag 3 augustus 2014 15:24 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Als er nog F-kleding bij zit hoor ik het graag
Oh nee, daar was ik niet zo aan gehecht. Toch bedanktquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:07 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Van F heb ik volgens mij alleen een gestreept Kidscase broekje. Als T daar uit is zal ik het je laten weten
Waar op te halen?quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:49 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik heb nog 'n duo-kinderwagen staan, veel gebruikerssporen maar voor mensen met wat minder budget misschien nog iets? Zitten wat extra spullen bij. Zelf 2 maanden geleden 140,- voor betaald, maar we gebruiken 'm toch niet en zouden er nog 100,- voor willen ontvangen.
[ afbeelding ]
Mocht je interesse hebben, dan stuur me maar 'n PM/DM
Ik wil best verzendenquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:22 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ah. Dan heeft het voor mij al geen zin om te pm'en
Toch maar even 'n topic aangemaakt: V&A / [TK] Duo kinderwagenquote:Op zondag 3 augustus 2014 18:49 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik heb nog 'n duo-kinderwagen staan, veel gebruikerssporen maar voor mensen met wat minder budget misschien nog iets? Zitten wat extra spullen bij. Zelf 2 maanden geleden 140,- voor betaald, maar we gebruiken 'm toch niet en zouden er nog 100,- voor willen ontvangen.
[ afbeelding ]
Mocht je interesse hebben, dan stuur me maar 'n PM/DM
Mag ik die 2 jurkjes van JNY design ?quote:
Wil je even een PB sturen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Mag ik die 2 jurkjes van J design ?
oepsquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:21 schreef Fannetje het volgende:
[..]
En dan moet je je inbox nog even legen, zodat ik je een berichtje terug kan sturen
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Mag ik die 2 jurkjes van JNY design ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het moest aan !!!!!
[ Bericht 5% gewijzigd door kleinzusje op 10-08-2014 22:47:11 ]All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Ik zou die lekker bij het vuil zettenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:03 schreef Nirak het volgende:
Omdat we gaan verhuizen wat spullen uit aan het zoeken.
Kwam een baby Björn active tegen. Wat meer ondersteuning voor je rug dus dan de normale versie. Iemand interesse? Pb me even je mail voor fotokes
Zit een fleece cape bij, lekker warm als het wat kouder is.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]Erg leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het moest aan !!!!!
[ Bericht 4% gewijzigd door Kyara op 11-08-2014 10:07:25 ]
Ga weg met je LL kaartje!quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:14 schreef Suikertante het volgende:
Voor alle vaders en moeders die er nodig even tussenuit moeten heb ik een hardcopy Lowlandskaartje voor slechts ¤ 150,-![]()
Of nouja, eigenlijk heb ik er maar eentje.
Jij klinkt alsof je wel een leuk festival kunt gebruiken! Ik wacht op je PM.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Ga weg met je LL kaartje!*infoetushoudingrolt*
Heb je er ook een blik vrienden bij?quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:14 schreef Suikertante het volgende:
Voor alle vaders en moeders die er nodig even tussenuit moeten heb ik een hardcopy Lowlandskaartje voor slechts ¤ 150,-![]()
Of nouja, eigenlijk heb ik er maar eentje.
Er lopen 54.999 vrienden rond ja!quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Heb je er ook een blik vrienden bij?
Gewoon niet naar bed gaanquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik zou meteen gaan als ik er momenteel niet 13 keer per nacht uit moest om te pissen
Nee, zonde. Mijn Beco verkoop ik niet. Maar voor mensen die af en toe een keer willen dragen bij een incidentele boswandeling is een baby Björn prima.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik zou die lekker bij het vuil zetten.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:39 schreef Fannetje het volgende:
In de aanbieding: Herfst/winterkleertjes meisje maat 98/104.
http://www.mijnalbum.nl/Album=ZEMPDYUX
Met o.a.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pakketje heeft de voorkeur en graag PM sturen bij interesse!
Bij mij doet de link het nog gewoon?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:49 schreef ohnee het volgende:
Hoi,
Ik zoek meidenspul in maat 98 voor herfst, maar je link laat geen foto's zien? Heb je nog kleding toevallig?
[..]
Dat witte truitje met dat hartje en dat grijze en gele broekje en maillot heb je die nog?quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:37 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bijna alles is van Zara 6-9 mnd en een enkele 9-12 mnd
en een dunspakkie
17,50 +verzenden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door LadyTagliatelle op 10-08-2014 19:53:34 ]Born to Lose, but Built to Win.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:30 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Rijstebuiltje; mag ik jouw leggingpakketje? ( als ze voor de winter zijn? )Dat mag jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn alleen niet echt voor de winter, want ik heb een lente/zomer meisje
Ik heb wel een pakketje met broekjes met voetjes eraan, die zijn heerlijk warm en ze hebben mijn meisje ook heel warm gehouden de eerste weekjes (zij hield haar temp moeilijk vast door ondergewicht)! Geloof me, ga voor warm en praktisch ook al zijn ze misschien niet helemaal je smaak
Wir müssen leben, bis wir sterben!
ahquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:54 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Dat mag jij
Ze zijn alleen niet echt voor de winter, want ik heb een lente/zomer meisje
Zie mijn editquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:56 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
ahmevrouw wordt geboren eind nov begin dec, dan zal ik er bar weinig aan hebben
Er zijn maar weinig echte winter leggings hoor. H&M heeft wel eens wat fleece achtige leggings gehad maar verder... als je kindje nog heel klein is ligt het toch grotendeels ook nog in een extra wikkeldoek bijv. Katoenen broekjes/leggings zijn dan ook fijn!quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:56 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
ahmevrouw wordt geboren eind nov begin dec, dan zal ik er bar weinig aan hebben
bedoelde meer dat deze eruit zien als 3kwart, en dan wil ik liever lange.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:01 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig echte winter leggings hoor. H&M heeft wel eens wat fleece achtige leggings gehad maar verder... als je kindje nog heel klein is ligt het toch grotendeels ook nog in een extra wikkeldoek bijv. Katoenen broekjes/leggings zijn dan ook fijn!
ah okequote:
Zie boven de leggings, linker rijtje.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:08 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
bedoelde meer dat deze eruit zien als 3kwart, en dan wil ik liever lange.
[..]
ah okeheb je daar een foto van? Ik ben pas sinds vandaag aan het kijken.. geen idee wat er allemaal te krijgen is, ben eerlijk gezegd (nog) wel aan het kijken wat ik ook leuk vind tegelijk met warm en praktisch natuurlijk
ah oke thnxquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:39 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Zie boven de leggings, linker rijtje.
Betere foto op verzoek.
3 witte met voetjes maat 56
1 crème wat dikkere maat 62
Vindt je dat aan 2 kanten te dragen vestje niets? Die is heerlijk warm hoor!
Thx !quote:
Als je het op een plek opslaat waar je zelf de foto weg kan halen, photobucket bijvoorbeeld, dan hoef je niet bang te zijn dat iemand quote en hoef je zelfs de foto link hier op fok niet te verwijderen omdat je hem gewoon bij photobucket verwijdert en de foto daardoor ook op fok niet meer zichtbaar is.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:53 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Thx !![]()
Wil je ajb de foto even deleten ?![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:08 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
[..]
ah okeheb je daar een foto van? Ik ben pas sinds vandaag aan het kijken.. geen idee wat er allemaal te krijgen is, ben eerlijk gezegd (nog) wel aan het kijken wat ik ook leuk vind tegelijk met warm en praktisch natuurlijk
Als je voor warm en praktisch gaat, neem dan maillots ipv leggingsquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:08 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
[..]
Enf die voedingsbeha's, zijn dat die met dat kleine beetje kant eraan?quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:35 schreef Enfermera het volgende:
Iemand nog behoefte aan positiekleding maat S en broeken iets groter? En heb ook nog 2 simpele katoenen voedingsbh's liggen van de hunkemoller, vond ze zelf enorm fijn. Wit en zwart, 75E(niet voorgevormd). Laat het me weten dan plaats ik foto's!
Yup! Waren 20 of 30 euro? Ik weet 't niet meer. Ik vond ze echt heel fijn.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:22 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Enf die voedingsbeha's, zijn dat die met dat kleine beetje kant eraan?
Kyara tipte me dit ook ! Thx !!!quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:38 schreef laziness het volgende:
[..]
Als je het op een plek opslaat waar je zelf de foto weg kan halen, photobucket bijvoorbeeld, dan hoef je niet bang te zijn dat iemand quote en hoef je zelfs de foto link hier op fok niet te verwijderen omdat je hem gewoon bij photobucket verwijdert en de foto daardoor ook op fok niet meer zichtbaar is.
Ja hoorquote:Op maandag 11 augustus 2014 20:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kyara tipte me dit ook ! Thx !!!
Is "mijn Album" ook ok dan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |