Gewoon niet naar bed gaanquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik zou meteen gaan als ik er momenteel niet 13 keer per nacht uit moest om te pissen
Nee, zonde. Mijn Beco verkoop ik niet. Maar voor mensen die af en toe een keer willen dragen bij een incidentele boswandeling is een baby Björn prima.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik zou die lekker bij het vuil zetten.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 20:39 schreef Fannetje het volgende:
In de aanbieding: Herfst/winterkleertjes meisje maat 98/104.
http://www.mijnalbum.nl/Album=ZEMPDYUX
Met o.a.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pakketje heeft de voorkeur en graag PM sturen bij interesse!
Bij mij doet de link het nog gewoon?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:49 schreef ohnee het volgende:
Hoi,
Ik zoek meidenspul in maat 98 voor herfst, maar je link laat geen foto's zien? Heb je nog kleding toevallig?
[..]
Dat witte truitje met dat hartje en dat grijze en gele broekje en maillot heb je die nog?quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:37 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bijna alles is van Zara 6-9 mnd en een enkele 9-12 mnd
en een dunspakkie
17,50 +verzenden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door LadyTagliatelle op 10-08-2014 19:53:34 ]Born to Lose, but Built to Win.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:30 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Rijstebuiltje; mag ik jouw leggingpakketje? ( als ze voor de winter zijn? )Dat mag jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn alleen niet echt voor de winter, want ik heb een lente/zomer meisje
Ik heb wel een pakketje met broekjes met voetjes eraan, die zijn heerlijk warm en ze hebben mijn meisje ook heel warm gehouden de eerste weekjes (zij hield haar temp moeilijk vast door ondergewicht)! Geloof me, ga voor warm en praktisch ook al zijn ze misschien niet helemaal je smaak
Wir müssen leben, bis wir sterben!
ahquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:54 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Dat mag jij
Ze zijn alleen niet echt voor de winter, want ik heb een lente/zomer meisje
Zie mijn editquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:56 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
ahmevrouw wordt geboren eind nov begin dec, dan zal ik er bar weinig aan hebben
Er zijn maar weinig echte winter leggings hoor. H&M heeft wel eens wat fleece achtige leggings gehad maar verder... als je kindje nog heel klein is ligt het toch grotendeels ook nog in een extra wikkeldoek bijv. Katoenen broekjes/leggings zijn dan ook fijn!quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:56 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
ahmevrouw wordt geboren eind nov begin dec, dan zal ik er bar weinig aan hebben
bedoelde meer dat deze eruit zien als 3kwart, en dan wil ik liever lange.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:01 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig echte winter leggings hoor. H&M heeft wel eens wat fleece achtige leggings gehad maar verder... als je kindje nog heel klein is ligt het toch grotendeels ook nog in een extra wikkeldoek bijv. Katoenen broekjes/leggings zijn dan ook fijn!
ah okequote:
Zie boven de leggings, linker rijtje.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:08 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
bedoelde meer dat deze eruit zien als 3kwart, en dan wil ik liever lange.
[..]
ah okeheb je daar een foto van? Ik ben pas sinds vandaag aan het kijken.. geen idee wat er allemaal te krijgen is, ben eerlijk gezegd (nog) wel aan het kijken wat ik ook leuk vind tegelijk met warm en praktisch natuurlijk
ah oke thnxquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:39 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Zie boven de leggings, linker rijtje.
Betere foto op verzoek.
3 witte met voetjes maat 56
1 crème wat dikkere maat 62
Vindt je dat aan 2 kanten te dragen vestje niets? Die is heerlijk warm hoor!
Thx !quote:
Als je het op een plek opslaat waar je zelf de foto weg kan halen, photobucket bijvoorbeeld, dan hoef je niet bang te zijn dat iemand quote en hoef je zelfs de foto link hier op fok niet te verwijderen omdat je hem gewoon bij photobucket verwijdert en de foto daardoor ook op fok niet meer zichtbaar is.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:53 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Thx !![]()
Wil je ajb de foto even deleten ?![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:08 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
[..]
ah okeheb je daar een foto van? Ik ben pas sinds vandaag aan het kijken.. geen idee wat er allemaal te krijgen is, ben eerlijk gezegd (nog) wel aan het kijken wat ik ook leuk vind tegelijk met warm en praktisch natuurlijk
Als je voor warm en praktisch gaat, neem dan maillots ipv leggingsquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:08 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
[..]
Enf die voedingsbeha's, zijn dat die met dat kleine beetje kant eraan?quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:35 schreef Enfermera het volgende:
Iemand nog behoefte aan positiekleding maat S en broeken iets groter? En heb ook nog 2 simpele katoenen voedingsbh's liggen van de hunkemoller, vond ze zelf enorm fijn. Wit en zwart, 75E(niet voorgevormd). Laat het me weten dan plaats ik foto's!
Yup! Waren 20 of 30 euro? Ik weet 't niet meer. Ik vond ze echt heel fijn.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:22 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Enf die voedingsbeha's, zijn dat die met dat kleine beetje kant eraan?
Kyara tipte me dit ook ! Thx !!!quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:38 schreef laziness het volgende:
[..]
Als je het op een plek opslaat waar je zelf de foto weg kan halen, photobucket bijvoorbeeld, dan hoef je niet bang te zijn dat iemand quote en hoef je zelfs de foto link hier op fok niet te verwijderen omdat je hem gewoon bij photobucket verwijdert en de foto daardoor ook op fok niet meer zichtbaar is.
Ja hoorquote:Op maandag 11 augustus 2014 20:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kyara tipte me dit ook ! Thx !!!
Is "mijn Album" ook ok dan ?
Ik heb hier nog wat verdwaald spul op staan : http://s40.photobucket.co(...)050-56?sort=3&page=1quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:58 schreef Fee-nix het volgende:
Iemand nog een pakketje meisjeskleertjes (herfst) maat 50 en/of 56 in de aanbieding?
Oh leuk! Ik stuur je een PMquote:Op maandag 11 augustus 2014 23:32 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wat verdwaald spul op staan : http://s40.photobucket.co(...)050-56?sort=3&page=1
Pm mag altijdprijzen komen we evt wel uit
Zoek je iets specifieks? Misschien staat hier ook nog wel wat voor je tussen:quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:58 schreef Fee-nix het volgende:
Iemand nog een pakketje meisjeskleertjes (herfst) maat 50 en/of 56 in de aanbieding?
hou es op met je maat 74quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:48 schreef Burdie het volgende:
Ik zoek zelf nog:
- jongens tshirts maat 74
- jongens rompers mouwloos maat 74/80
- jongens onesies maat 74
quote:
Ik zal eens kijken vanavond, heb wel het een en ander liggen denk ik!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:48 schreef Burdie het volgende:
Ik zoek zelf nog:
- jongens tshirts maat 74
- jongens rompers mouwloos maat 74/80
- jongens onesies maat 74
Oh ik heb veel zomer in die maat, stuur me eind september even een berichtje.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:35 schreef Mabawa. het volgende:
Hier ook benieuwd naar 74/80-86
En maatje 80/86 zomer ook, heb nog het eea nodig voor November.
Superquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:43 schreef Spewey het volgende:
[..]
Oh ik heb veel zomer in die maat, stuur me eind september even een berichtje.
(Mouwloze rompers, shorts, korte broeken, shitload t-shirts en summersuits)
Interesse in 62 alvast?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:43 schreef BlueEyes het volgende:
Als jullie zuinig zijn met de 74-80 dan kom ik over een x aantal maanden het overnemen
Je inbox is volquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zoek je iets specifieks? Misschien staat hier ook nog wel wat voor je tussen:
http://s556.photobucket.c(...)2050%20-%2068?sort=3
http://s556.photobucket.c(...)2050%20-%2068?sort=3
Alvast?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:54 schreef Dot. het volgende:
[..]
Interesse in 62 alvast?
http://s1318.photobucket.(...)ertjes?sort=9&page=1
En als er nog rompers 74/80 over blijven houd ik me aanbevolen!
Oh ja, jij hebt een grote hequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:02 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Alvast?
Meneer zit met z'n 5 weken al in 62 en daar ben ik inmiddels in voorzien!
Wel lief dat je het vraagt
Als ik een berichtje wil sturen, zegt hij nog steeds 'vol'.quote:
Sorry, de mijne heeft maat 74quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:38 schreef Spirit82 het volgende:
Als iemand nog een jongetje maat 80 over heeft, houd ik me ook aanbevolen!
He bummerquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
Sorry, de mijne heeft maat 74.
Anders had ik 'm zo in een envelop gedaan! Heus!
Bedankt, is een beter idee.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
[..]
Als je voor warm en praktisch gaat, neem dan maillots ipv leggings
Hema verkoopt kleine maatjes maillots!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:54 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Bedankt, is een beter idee.
Dan ga ik denk ik daar eens voor kijken. Bedankt!
Of broekjes met voetjes er aan. Ik heb er heel wat versleten van de H&M.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:54 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Bedankt, is een beter idee.
Dan ga ik denk ik daar eens voor kijken. Bedankt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Mineola op 14-08-2014 13:05:47 ]
Excuus voor de late reactie, ik stuur je even een PM!quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Yup! Waren 20 of 30 euro? Ik weet 't niet meer. Ik vond ze echt heel fijn.
Nu welquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:21 schreef Mevr_Mus het volgende:
Is er hier interesse in jongenskleding maat 56-62-68? Heb vooral veel basics die weg mogen.
Ik spring ook gewoon even op de jongetjesklerenverkoopwagen.quote:
Ja, ik zag ze staan. Zo liefquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Of broekjes met voetjes er aan. Ik heb er heel wat versleten van de H&M.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In verband met eerdere ervaringen gaat mijn voorkeur uit naar het verkopen van pakketjes. Daarna evt losse items. Bij interesse graag PM.
[ Bericht 0% gewijzigd door Moonah op 13-08-2014 21:41:51 ]"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
Leren slofjes op de markt voor 10¤. Sluit met een klittenbandje op de hiel. Niet mooi, maar gegarandeerd niet uit te krijgen. Zelfs mijn spook kreeg ze niet uit!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:38 schreef L-E het volgende:
Moonah, je hebt PM!
Ik ben op zoek naar babyslofjesachtigeschoentjesdingen, in maat 17 of 18. Aapies bevielen niet zo, ik vond ze te laag. Hogere modellen kunnen wel denk ik? Hij trapt ze anders uit.
Ik heb ze in Wormerveer gekocht. Op woensdag is daar markt. En nee, jou lokken lukt zelfs met een Primark nietquote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:21 schreef L-E het volgende:
Welke markt? Hier hebben ze dat niet!
Probeer je me naar je woonplaats te lokken?
Heb je daar een foto van?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Leren slofjes op de markt voor 10¤. Sluit met een klittenbandje op de hiel. Niet mooi, maar gegarandeerd niet uit te krijgen. Zelfs mijn spook kreeg ze niet uit!
Ik kan ze niet meer vindenquote:
Oxxy verkopen ze ook bij Prenatal. Om te passen bijv want volgens mij zijn ze daar duurderquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik kan ze niet meer vinden
Wel op internet, maar kan geen link plaatsen want iPadZoek op google naar Oxxy slofjes. Ik vond ze net al bij baby-kidsfashion.com. Het zijn de meest basic slofjes zonder enige opsmuk met een klittenbandje op de hiel. Via die webshop zijn ze 9¤ En je hebt ze in veel verschillende kleuren
Ik heb er ook nog 1 in de aanbieding. Regio 0497quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:56 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik heb een easybase in de aanbieding, iemand interesse?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.68SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.74SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind die van Bambino bij het Kruidvat wel fijn, maar weet niet of je ze te laag vindt? Nora laat ze iig aan en ik vind ze ook fijn aantrekken door de 2 flapjes aan de schoenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:38 schreef L-E het volgende:
Moonah, je hebt PM!
Ik ben op zoek naar babyslofjesachtigeschoentjesdingen, in maat 17 of 18. Aapies bevielen niet zo, ik vond ze te laag. Hogere modellen kunnen wel denk ik? Hij trapt ze anders uit.
Ignorance is bliss, but knowledge is power.![]()
Heeft er nog iemand een overall liggen in maatje 92?
Hoeft niet nieuw te zijn, is voor het buiten spelen![]()
![]()
Gezocht: herfst/winterkleertjes maat 80 voor een meisje. Hou niet van Hellokitty en Nijntje en zulks, wel van leuke printjes en vrolijke kleuren. Nog iemand die ergens vanaf wil?![]()
Blabla, mag ik vragen waarom hij weggaat? Ik was laatst wat aan het rondkijken en mij leek hij juist zo fijn. Al mag ik helaas geen roze van man![]()
Maar... Is het wat?![]()
![]()
Ik vind hem wel fijn, maar mijn man is belachelijk lang en die kan er dus niet fatsoendelijk mee lopen![]()
![]()
Doen Kiwi! Wij vinden het 1 van onze briljantste aankopen ooit...
(Wij zijn wel beide klein)We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me![]()
Iemand nog interesse in babyspul?
- aankleedkussen (roze of roomkleurig. Kies maar, hou ik de andere)
- waskom (roze)
- ligzitje voor in het badje
- babygym
Verder heb ik ook al wat skipakken voor de geïnteresseerden, een Anita buikband (wit, maat L) en een shitload aan meisjeskleding waar ik heeeeeel graag vanaf wil.![]()
Long shot: iemand leggings van Beebielove of Kik kid maat 86 in de aanbieding?
(De enige leggings die bij mini ielige meisje niet ogen als een broek.)![]()
110-122
Nieuwe items toegevoegd
http://www.mijnalbum.nl/Album=PHGADB64
oa
[ Bericht 45% gewijzigd door Bla_Bla_Bla op 18-08-2014 12:57:55 ]![]()
Ik ben op zoek naar leuke hippe broekjes voor Rosalie. Voor het najaar. Maat 80.
Ik kom er net achter dat ze nog maar 1,5 goede broek heeft en een soort jumpsuit in spijkerstof....Das niet veel![]()
![]()
Nog interesse in schoentjes maat 22/23?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2014 13:11:39 ]![]()
Misschien is er hier interesse in de kinderkamer van mijn zusje?
Super handige Paso Doble combi ledikant met bijbehorende Dommel hanglegkast en Dommel wandrek: Ruimte besparende complete kinderkamer.
Materiaal is hout, wit geverfd. Gekocht bij Babydump in 2011 (3 jaar gebruikt) en in prima staat.
Foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraagprijs ¤500 en is op te halen in Amsterdam.The Older I Get, The Better I Was
Forum Opties Forumhop: Hop naar: