Als ik een berichtje wil sturen, zegt hij nog steeds 'vol'.quote:
Sorry, de mijne heeft maat 74quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:38 schreef Spirit82 het volgende:
Als iemand nog een jongetje maat 80 over heeft, houd ik me ook aanbevolen!
He bummerquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
Sorry, de mijne heeft maat 74.
Anders had ik 'm zo in een envelop gedaan! Heus!
Bedankt, is een beter idee.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
[..]
Als je voor warm en praktisch gaat, neem dan maillots ipv leggings
Hema verkoopt kleine maatjes maillots!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:54 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Bedankt, is een beter idee.
Dan ga ik denk ik daar eens voor kijken. Bedankt!
Of broekjes met voetjes er aan. Ik heb er heel wat versleten van de H&M.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:54 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Bedankt, is een beter idee.
Dan ga ik denk ik daar eens voor kijken. Bedankt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Mineola op 14-08-2014 13:05:47 ]
Excuus voor de late reactie, ik stuur je even een PM!quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Yup! Waren 20 of 30 euro? Ik weet 't niet meer. Ik vond ze echt heel fijn.
Nu welquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:21 schreef Mevr_Mus het volgende:
Is er hier interesse in jongenskleding maat 56-62-68? Heb vooral veel basics die weg mogen.
Ik spring ook gewoon even op de jongetjesklerenverkoopwagen.quote:
Ja, ik zag ze staan. Zo liefquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Of broekjes met voetjes er aan. Ik heb er heel wat versleten van de H&M.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In verband met eerdere ervaringen gaat mijn voorkeur uit naar het verkopen van pakketjes. Daarna evt losse items. Bij interesse graag PM.
[ Bericht 0% gewijzigd door Moonah op 13-08-2014 21:41:51 ]"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
Leren slofjes op de markt voor 10¤. Sluit met een klittenbandje op de hiel. Niet mooi, maar gegarandeerd niet uit te krijgen. Zelfs mijn spook kreeg ze niet uit!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:38 schreef L-E het volgende:
Moonah, je hebt PM!
Ik ben op zoek naar babyslofjesachtigeschoentjesdingen, in maat 17 of 18. Aapies bevielen niet zo, ik vond ze te laag. Hogere modellen kunnen wel denk ik? Hij trapt ze anders uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |