En met ziek worden bedoel ik dus geen Soa's maar diaree of overgeven en dat soort dingen.
Alvast bedankt!!!
quote:Gatver, jij weet het ook lekker te brengen
Op maandag 21 oktober 2002 13:29 schreef DoctorB het volgende:
Natuurlijk kun je er ziek van worden. Als de gebefte dame zich een paar maanden niet gewasswen heeft word je van de lucht alleen al onwel. Als je er dan nog eens lekker je lippen op vastzuigt en met de tong gaat helikopteren slaan alle korsten los en worden meteen bij je naar binnen gezogen....
quote:De doctor heeft gelijk. Als je dan toch geil bent en je wilt de dame haar gerief laten halen dan moet je nog iets verder gaan met je lassietong en haar poepster een likje geven. Dat vinden ze top en je wordt er niet ziek van. Dat is nu de natuur.
Natuurlijk kun je er ziek van worden. Als de gebefte dame zich een paar maanden niet gewasswen heeft word je van de lucht alleen al onwel. Als je er dan nog eens lekker je lippen op vastzuigt en met de tong gaat helikopteren slaan alle korsten los en worden meteen bij je naar binnen gezogen....
quote:Dit antwoord is een dokter onwaardig. Ik ga er gemakshalve dus maar vanuit dat je een nep-dokter bent.
Serieus antwoord: de kans dat je na het beffen (of pijpen) lichaamlijke klachten ondervindt, is zeer klein.
Het was 1 van de ergste diarree en overgeef aanval wat ik ooit heb gehad.
Op 1 dag wel 10 keer overgeven , hoofdpijn hebben omdat er niks meer in mijn maag zat , oww wat was dat erg.
En dat was 1 dag na het beffen .
Vandaar !
quote:fungus!
Op maandag 21 oktober 2002 13:32 schreef Henk-E het volgende:
Hmm ik vraag het omdat de laatste keer zo ziek erna ben geworden dat ik een beetje huiverig ben.Het was 1 van de ergste diarree en overgeef aanval wat ik ooit heb gehad.
Op 1 dag wel 10 keer overgeven , hoofdpijn hebben omdat er niks meer in mijn maag zat , oww wat was dat erg.
Vandaar !
quote:
quote:WEKEN van de MAAND?
Op maandag 21 oktober 2002 13:37 schreef Satan.NB het volgende:
En ik zou het in bepaalde weken van de maand niet doen![]()
UUH?
quote:Hou het maar op bepaalde dagen van de maand. Dames zijn niet weken per maand ongesteld hoor.
Op maandag 21 oktober 2002 13:37 schreef Satan.NB het volgende:
En ik zou het in bepaalde weken van de maand niet doen![]()
quote:Daarom staat er ook doctor en niet dokter...
Op maandag 21 oktober 2002 13:32 schreef kasper het volgende:[..]
Dit antwoord is een dokter onwaardig. Ik ga er gemakshalve dus maar vanuit dat je een nep-dokter bent.
quote:En slurpen tijdens de rode vlaggetjes dagen is zeker niet verkeerd. Extra gevoelig= extra hard gillen!
Op maandag 21 oktober 2002 13:39 schreef Lucille het volgende:[..]
Hou het maar op bepaalde dagen van de maand. Dames zijn niet weken per maand ongesteld hoor.
quote:hahahah de angst druipt er vanaf
Op maandag 21 oktober 2002 13:39 schreef Henk-E het volgende:[..]
Wat bedoel je ?
quote:De vrouw heeft wel kans om ziek te worden... Als je het vaak zou doen wordt het zure 'vagina milieu' aangetast. Dat vergroot de kans op infecties bij de vrouw...
Op maandag 21 oktober 2002 13:21 schreef Henk-E het volgende:
Want het lijkt mij toch dat er best wel veel bacterien bij iemands geslachtsdeel zit.En met ziek worden bedoel ik dus geen Soa's maar diaree of overgeven en dat soort dingen.
Alvast bedankt!!!
Dus lik er maar lustig op los !
quote:Lijkt me een duidelijk gevalletje van allergisch voor sex.., 'k zou 'em d'r ad hakken just to make sure
Hmm ik vraag het omdat de laatste keer zo ziek erna ben geworden dat ik een beetje huiverig ben.
Maar ff serieus.., ik ben er nog nooit ziek van geworden..
En.........*slikt bijdehandte opmerking over tampon in*.., laamaa, anders heb ik knorretje zo op m'n dak
maar normaal denk ik niet dat je er ziek van kan worden, alleen als het niet goed schoon is daar, maar das vanzelf sprekend..
quote:oops, we hebben hem bijna aangepraat dat ie niet meer wil beffen
Op maandag 21 oktober 2002 13:52 schreef Henk-E het volgende:
Oke thnx allemaal voor de nuttige replyz, dan zal het de vorige keer wel toeval zijn geweest.
quote:Voortaan dus vragen of ze eerst een zuurtje willen ipv een pepermuntje.
Op maandag 21 oktober 2002 13:44 schreef Kogando het volgende:[..]
De vrouw heeft wel kans om ziek te worden... Als je het vaak zou doen wordt het zure 'vagina milieu' aangetast. Dat vergroot de kans op infecties bij de vrouw...
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 14:33 schreef Lucille het volgende:[..]
Voortaan dus vragen of ze eerst een zuurtje willen ipv een pepermuntje.
quote:Ik hoop van niet
Want het lijkt mij toch dat er best wel veel bacterien bij iemands geslachtsdeel zit.En met ziek worden bedoel ik dus geen Soa's maar diaree of overgeven en dat soort dingen.
Alvast bedankt!!!
zowel dan had ik vaak ziek moete zijn na het beffe lol
quote:sorry, maar...
Op maandag 21 oktober 2002 13:32 schreef Henk-E het volgende:
Hmm ik vraag het omdat de laatste keer zo ziek erna ben geworden dat ik een beetje huiverig ben.Het was 1 van de ergste diarree en overgeef aanval wat ik ooit heb gehad.
Vandaar !
WHOEHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHA
quote:LOL
Op zaterdag 26 oktober 2002 22:03 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
sorry, maar...
WHOEHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHA
quote:De beflap of de poes?
Op maandag 28 oktober 2002 15:37 schreef Flatbeat-Eric het volgende:
Ontsmet het dan maar eerst met 70% alcohol als ik jouw was.
quote:Lijkt mij een hoax, omdat juist schimmels erg gevoelig zijn voor temperatuur en zuurgraad. En laat die nou net in een vagina heel anders zijn dan in de mond. Bacteriele infecties en virussen daarentegen zou wel kunnen.
Op maandag 28 oktober 2002 19:47 schreef bopp het volgende:
ik heb wel eens een verhaal gehoord over iemand van me vorige school die een schimmelinfectie op zijn tong had van het likken, ik weet niet of het een hoax is, maar het lijkt me wel mogelijk. maarja boeie, beffen is lekkers ook voor de man
quote:cool, ff wat leugenaars confronteren
Op maandag 28 oktober 2002 19:50 schreef Lucille het volgende:[..]
Lijkt mij een hoax, omdat juist schimmels erg gevoelig zijn voor temperatuur en zuurgraad. En laat die nou net in een vagina heel anders zijn dan in de mond. Bacteriele infecties en virussen daarentegen zou wel kunnen.
quote:Een schimmelinfectie kan zowel in de mond als in de vagina voorkomen (en overleven).
Op maandag 28 oktober 2002 19:50 schreef Lucille het volgende:[..]
Lijkt mij een hoax, omdat juist schimmels erg gevoelig zijn voor temperatuur en zuurgraad. En laat die nou net in een vagina heel anders zijn dan in de mond. Bacteriele infecties en virussen daarentegen zou wel kunnen.
Zo eindelijk hier eens een onderwerp waarover ik geleerd heb
quote:Ja je kan er verslaafd aan raken
Alvast bedankt!!!
quote:MELVIN?!
Op zaterdag 26 oktober 2002 22:01 schreef MeLLio het volgende:
volges mij wordt je toch nie ziek door beffezowel dan had ik vaak ziek moete zijn na het beffe lol
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 13:32 schreef extreme het volgende:[..]
fungus!
quote:kut met champignons
Op maandag 21 oktober 2002 13:39 schreef Henk-E het volgende:[..]
Wat bedoel je ?
quote:...Dan is dat bij mij het geval zeker?
Op maandag 28 oktober 2002 20:08 schreef spookie het volgende:[..]
Ja je kan er verslaafd aan raken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |