Haha, geniaal.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:54 schreef Frieslandprovincie het volgende:
Zelf ben ik bezig met een klacht richting de toezichthouder
Dat slaat natuurlijk ook weer nergens op.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:02 schreef RemcoDelft het volgende:
Je geeft geld aan een illegale buitenlandse goksite en vindt het raar dat je geen geld terugkrijgt?!
Unibet is naar mijn mening een betrouwbare speler. Kan je in hetzelfde rijtje zien als bijvoorbeeld Pokerstars.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:02 schreef RemcoDelft het volgende:
Je geeft geld aan een illegale buitenlandse goksite en vindt het raar dat je geen geld terugkrijgt?! Hoe komen die Friezen toch aan dat imago dat het nuchtere mensen zouden zijn?
Dat. Daar heb ik ze nooit moeilijk over zien doen naderhand.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:01 schreef smegmanus het volgende:
Gewoon even live support sessie starten, ze sturen je dan een document wat je in moet vullen, tezamen met kopie ID en een bankafschrift aanleveren en je kunt weer in je account.
Joh, gewoon mailen en het nogmaals uitleggen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:52 schreef Frieslandprovincie het volgende:
Wat heb jij met de wetgeving in Duitsland te maken als je te hard hebt gereden en geflitst ?
Tevens Europese Wetgeving, Malta behoort sedert 2004 tot de Europese Unie.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:01 schreef smegmanus het volgende:
Gewoon even live support sessie starten, ze sturen je dan een document wat je in moet vullen, tezamen met kopie ID en een bankafschrift aanleveren en je kunt weer in je account.
Je probeert het niet eens?quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:01 schreef Frieslandprovincie het volgende:
Queller, Kijk eens verder op internet hoeveel mensen hetzelfde
probleem hebben. Euro 500,= is best veel geld, van aanstellen lijkt
mij geen sprake. Zou best wel eens je eigen reactie willen zien
als jou hetzelfde zou overkomen.
Is zorgvuldig wel zorgvuldig als je ziet dat er een aantal mensen
zijn die nooit meer een cent hebben gezien ?
Ik ben bang dat je te makkelijk over zaken denkt !
Nee, dat zijn allemaal mensen zoals jij, die direct gaan lopen roepen op internet zonder eerst gewoon contact op te nemen met live support. Je kunt ze bellen, ze spreken daar zelfs Nederlands.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:01 schreef Frieslandprovincie het volgende:
Queller, Kijk eens verder op internet hoeveel mensen hetzelfde
probleem hebben. Euro 500,= is best veel geld, van aanstellen lijkt
mij geen sprake. Zou best wel eens je eigen reactie willen zien
als jou hetzelfde zou overkomen.
Is zorgvuldig wel zorgvuldig als je ziet dat er een aantal mensen
zijn die nooit meer een cent hebben gezien ?
Ik ben bang dat je te makkelijk over zaken denkt !
En je hebt uitgelegd dat Frieslandbank nu onderdeel is van een andere bank?quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:59 schreef Frieslandprovincie het volgende:
Heb allang telefonisch contact gehad met Unibet (24 min aan de telefoon)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |