hmm niet onder de indrukquote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:52 schreef Burner82 het volgende:
Ik wilde net nog een gifje erin gooien...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nou enquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier ga je veel commentaar op krijgen denk ik.
al gedaanquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:53 schreef ChocoFan het volgende:
Nu nog een goed gifje zoeken Isax.![]()
Doe ik nog een Poesie![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:53 schreef ChocoFan het volgende:
Nu nog een goed gifje zoeken Isax.![]()
Doe ik nog een Poesie![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:54 schreef Punkman het volgende:
Het is net Utopia, je verwacht er een hele hoop van .......
Heb je daar lang op moeten oefenen?quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Als Messi er 2 in knalt is het jouw schuld ......
Heb je al een lijst snacks klaar staan?quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Als Messi er 2 in knalt is het jouw schuld ......
Voxsie!quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:58 schreef Voxs het volgende:
Godsallemachtig het wordt hier steeds debieler
Nee. Deal er maar mee.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:58 schreef isax het volgende:
[..]![]()
shit, liesje wil je hem even verranderen?
Wij zijn zó'n fakking ingespeeld team.quote:
Hou het maar op de spanning van het voetbalquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:58 schreef Voxs het volgende:
Godsallemachtig het wordt hier steeds debieler
Thnxquote:
Oranje tompoezen, Oranje vlammetjes, de hele teringzooiquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je al een lijst snacks klaar staan?
Oeh lekker!quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Oranje tompoezen, Oranje vlammetjes, de hele teringzooi
quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
En nu lekker ruzie maken over wie Van Persie mag zijn.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nee. Deal er maar mee.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik merk het.![]()
Helemaal niet verwarrend voor ons ofzo.
Die slaplul wil je toch niet zijn .....quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Te liefquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kijk is wat ik gevonden heb.![]()
[ afbeelding ]
En ik wil Robben zijn dan dus komt mooi uit.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Was Lies gescheurd??quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:04 schreef Miek37 het volgende:
Wat een wonder is er geschiedt, een gescheurde lies in een week tijd genezen!
scheurtje in de liesquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:04 schreef Miek37 het volgende:
Zo zijn we.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:04 schreef Miek37 het volgende:
Dan mag jij Kuyt spelen!quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nee, niet hyper, niet zenuwachtig.quote:
Binnen een uur is dit topic wel weer vol en dan telt de jinx niet meer.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:02 schreef isax het volgende:
[..]
en dan mij de ellende van een hele natie met me mee laten dragen![]()
jij bent ook lief
Binnen een uurquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Binnen een uur is dit topic wel weer vol en dan telt de jinx niet meer.
iemand zei het op tvquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Binnen een uur is dit topic wel weer vol en dan telt de jinx niet meer.
niet meer zuipen danquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:07 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Isax!![]()
Ik ben al 3 x wezen plassen in een half uur tijd.
Krijg je niet genoeg aandacht?quote:
Binnen drie minuten is ook binnen een uur.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Binnen een uurIk denk wel wat sneller.
![]()
Spanning is groot, vingers gaan snel.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:08 schreef Burner82 het volgende:
Oplossing voor het Messi-probleem...
De Jong als afmaker natuurlijk
[ afbeelding ]
baan en chronische slaapproblemen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Krijg je niet genoeg aandacht?
Waarom ben je hier bijna nooit meer, hè hè hè?
quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Binnen drie minuten is ook binnen een uur.
Het is een "Engels weertje" in Sao Paulo, zeggen ze op tv. Goed weertje voor onze held Van Persie!
maar wel landskampioenquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh god, de Boer .... die zit er echt vaak naast
Ach jee, dat is wat minder dan.quote:
Op tv zijn ze pas écht aan het jinxen!quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kijk is wat ik gevonden heb.![]()
[ afbeelding ]
Ik moet morgen weer om 6 uur opquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ach jee, dat is wat minder dan.![]()
Sterkte dan maar met het slaapprobleem, heb ik geen last van gelukkig
het is geen eurosong festivalquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Op tv zijn ze pas écht aan het jinxen!
Argentinië kan er zo ongeveer geen reet van en Nederland is op alles fronten sterker.
Daar denken de bookies toch anders over.....
Ach jee, als Gruter commentator is verliezen we bijna altijd ....quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:10 schreef isax het volgende:
jeroen gruter gaat het ons allemaal vertellen
De bookies willen geld verdienen toch? kunnen ze beter 80.000 gasten hebben die misgokken, dan die 40die wel geld weten te winnen dan andersom.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Op tv zijn ze pas écht aan het jinxen!
Argentinië kan er zo ongeveer geen reet van en Nederland is op alles fronten sterker.
Daar denken de bookies toch anders over.....
Kijk je toch BBC of zo ..quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach jee, als Gruter commentator is verliezen we bijna altijd ....
quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:13 schreef Jian het volgende:
Geweldig al die zoetsappig kutkattenplaatjes
verliezen van duitsland.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:16 schreef Miek37 het volgende:
Als jullie zouden mogen kiezen tussen deze wedstrijd winnen maar dan verliezen vd Duitsers of vanavond meteen naar huis wat zou julie keus dan zijn?
Daar kan ik niet tussen kiezen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:16 schreef Miek37 het volgende:
Als jullie zouden mogen kiezen tussen deze wedstrijd winnen maar dan verliezen vd Duitsers of vanavond meteen naar huis wat zou julie keus dan zijn?
Gizmoooooo!quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
nog 3 kwartier en we gaan los
JIHOOOEEEEEEE
[ afbeelding ]
Winnen en dan weer verliezen, finale is gewoon topquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:16 schreef Miek37 het volgende:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
heggen snoeien met een kater is ook niet alles
Dan draaien we helemaal doorquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Winnen en dan weer verliezen, finale is gewoon top![]()
![]()
![]()
Kan me niet schelen wat de uitslag dan is.
Tuurlijk moeten we die moffen verslaan, zou gvd tijd worden dat dat gebeurd.![]()
Ik vrees van wel.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dan draaien we helemaal door
[ afbeelding ]
minder tranen als het echt gebeurt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook. Uit zelfbescherming. Beetje indekken enzo.
Als ze verliezen worden ze 4rde, als ze winnen zullen ze dat ook van de Duitsers doen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:16 schreef Gert het volgende:
Nog 2,5 uur, en dan is ons WK misschien afgelopen.![]()
Die sneue pot om de 3e plaats ga ik niet kijken.
En dan gaan wequote:Op woensdag 9 juli 2014 21:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dan draaien we helemaal door
[ afbeelding ]
Denk dat de opdrachtgever daar minder blij mee zal zijnquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Krijg je misschien wel mooie vormen.
De finale halen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:16 schreef Miek37 het volgende:
Ik zie het weer voor me hoor.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Denk dat de opdrachtgever daar minder blij mee zal zijn
De meeste wereldkampioenen hebben het niet eens voor elkaar gekregen om vier keer in een finale te staanquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:20 schreef Gert het volgende:
[..]
De finale halen.
Dat is toch heel erg enorm knap van zo'n landje als Nederland, om voor de vierde keer in een WK finale te staan.
Er is geen enkel land van vergelijkbare omvang/inwonersaantal dat zoiets ook maar in de verste verte heeft gepresteerd.
Wat mij betreft klopt je theorie.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ze verliezen worden ze 4rde, als ze winnen zullen ze dat ook van de Duitsers doen.
Echt?quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nou jullie hebben het klaar hoor![]()
SL
En en en en, laten we de olympische spelen niet vergeten.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De meeste wereldkampioenen hebben het niet eens voor elkaar gekregen om vier keer in een finale te staan
haha ja, ik las het en poef, weg streamsquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt?Duurt toch maar 2 minuten meestal.
Ze komen het veld op![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:20 schreef Gert het volgende:
[..]
De finale halen.
Dat is toch heel erg enorm knap van zo'n landje als Nederland, om voor de vierde keer in een WK finale te staan.
Er is geen enkel land van vergelijkbare omvang/inwonersaantal dat zoiets ook maar in de verste verte heeft gepresteerd.
Nou, nou, nou, hoeveel inwonertjes heeft Uruquay .....?quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:20 schreef Gert het volgende:
[..]
De finale halen.
Als hij gaat barsten geef dan ff een seintje want ik heb nu mijn streams uit om voetbal te kijken.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
haha ja, ik las het en poef, weg streams![]()
nou Ron kop dicht en centraal nog maar ff.
en barst dan maar es een keer los, i.p.v. tegen een aantal mensen die er niet eens wat mee te maken hebben.
Haha, ik bemerk net dat ik me mentaal best rustig voel maar dat m'n lichaam er anders over denkt.quote:
neuj denk het ook niet, we wachten af.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als hij gaat barsten geef dan ff een seintje want ik heb nu mijn streams uit om voetbal te kijken.
Ik ben alleen bang dat ie niet gaat barsten.
dat heb ik nu ookquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha, ik bemerk net dat ik me mentaal best rustig voel maar dat m'n lichaam er anders over denkt.
Inderdaad. Voetbalquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
die loods van utopia kan de boom in voetbal![]()
![]()
Nl heeft heel goed gespeeld dus moet kunnenquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:25 schreef Miek37 het volgende:
Mensen, ik ga bijna over mn nek vd zenuwenik kom na de wedstrijd nog ff kijken, may the best team win!
Hij zegt dat net zo vaak als dat ik Toestand zeg, stelt dus niets voor.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
neuj denk het ook niet, we wachten af.
Hij zei net alweer ik ben er klaar mee.
Sterkte en veel plezier. Tot straksquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:25 schreef Miek37 het volgende:
Mensen, ik ga bijna over mn nek vd zenuwenik kom na de wedstrijd nog ff kijken, may the best team win!
Van Marwijk heeft een nieuw baantje nodig.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:29 schreef Jian het volgende:
Van Marwijk ziet van Persie wel goed spelen .....???? Blinde!
Zou zomaar kunnen hoor je weet het nooitquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:29 schreef Jian het volgende:
Van Marwijk ziet van Persie wel goed spelen .....???? Blinde!
Ja heb je een landje kunnen vinden?quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, nou, nou, hoeveel inwonertjes heeft Uruquay .....?
HET IS MAAR EEN SPELLETJE!quote:
en vies, en dom en lelijk.quote:
Gizmo moet wat beters komen wil ik mijn stream vanavond nog aan doenquote:
Geluid staat nu aan om te checken of ze echt gaan schreeuwen maar zo gaan ze echt uit.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gizmo moet wat beters komen wil ik mijn stream vanavond nog aan doen
Neequote:
Valt niet te vergelijken, a de laatste keer dat Uruguay de WC won was er een finale poule, en daarnaast had Frankrijk zich terug getrokken waardoor Uruguay alleen hoefde te winnen van Bolivia om zich te plaatsen voor deze poule.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, nou, nou, hoeveel inwonertjes heeft Uruquay .....?
Ok dan.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:35 schreef isax het volgende:
het topic moet wel vol anders heb ik het gedaan
Uh, ik hoef niet te zoeken hoor, ik weet dat Uruquay 2 x wereldkampioen is geweest en ook op andere WK's aardig heeft gepresteerd, onder meer vorige WK uitgeschakeld door Nederland in de kwartfinale enne ik zoek het even niet op maar ik geloof een inwonertje of 5 miljoen. Het doet er verder niet toe wanneer, of is Wereldkampioen worden in het verleden minder dan nu? Als dat zo zou zijn, waarom doen we dan nog zo moeilijk over 74 en 78.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja heb je een landje kunnen vinden?
Die zijn inderdaad in 1950 en ergens voor de 2e Wereldoorlog kampioen geworden.
Laat ik het dan zo zeggen: tussen alle grootmachten die de WK-finales domineren staat Nederland er fantastisch tussen.
Maar ga jij je maar weer even ergeren, want Van Marwijk zei weer iets positiefs over "Van Prutsie".![]()
ze zijn nu allemaal boosquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gizmo moet wat beters komen wil ik mijn stream vanavond nog aan doen
hmm ik gluur al in de cosquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ze zijn nu allemaal boos
zo beter?
Gewauwel, andere tijden, andere regels andere omstandigheden, die voor iedereen golden, gewoon 2 x Wereldkampioen met rond de 5 miljoen inwoners. Gewoon knap.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Valt niet te vergelijken, a de laatste keer dat Uruguay de WC won was er een finale poule, en daarnaast had Frankrijk zich terug getrokken waardoor Uruguay alleen hoefde te winnen van Bolivia om zich te plaatsen voor deze poule.
Het ging om de finales.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Uh, ik hoef niet te zoeken hoor, ik weet dat Uruquay 2 x wereldkampioen is geweest en ook op andere WK's aardig heeft gepresteerd, onder meer vorige WK uitgeschakeld door Nederland in de kwartfinale enne ik zoek het even niet op maar ik geloof een inwonertje of 5 miljoen. Het doet er verder niet toe wanneer, of is Wereldkampioen worden in het verleden minder dan nu? Als dat zo zou zijn, waarom doen we dan nog zo moeilijk over 74 en 78.
vorige keer was halve finale, en dat was de eerste keer in jaren dat ze door de groepsfase heenkwamen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Uh, ik hoef niet te zoeken hoor, ik weet dat Uruquay 2 x wereldkampioen is geweest en ook op andere WK's aardig heeft gepresteerd, onder meer vorige WK uitgeschakeld door Nederland in de kwartfinale enne ik zoek het even niet op maar ik geloof een inwonertje of 5 miljoen. Het doet er verder niet toe wanneer, of is Wereldkampioen worden in het verleden minder dan nu? Als dat zo zou zijn, waarom doen we dan nog zo moeilijk over 74 en 78.
"In de verste verte geen land dat daar in de buurt komt", dat was nu juist de essentie van je statement. En 3 x een finale verliezen of 2 x een finale winnen, ... och, ik denk dat de meeste zo niet alle naties voor het laatste zouden kiezen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Het ging om de finales.
Daar hebben ze twee keer in gestaan.
Ik zei: als NL de finale haalt hebben ze daar 4x ingestaan.
"In de verste verte" was dan misschien wat fors uitgedrukt, goed?
En ja, wat mij betreft: hoe verder weg, hoe minder waard.![]()
En nou lekker genieten van de warming up van Robin
daar hoor je niets van met brazilianen erbijquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:43 schreef ChocoFan het volgende:
Wat lullig dat er te weinig oranje is op de tribune.
OH JA MIJN BIERTJE!quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:43 schreef Gert het volgende:
Zo, effe een biertje tegen de zenuwen. Kasteel Donker, 11%
INDERDAAD, KUT VOORSPELLING!quote:
Dat is waar, maar het was zo leuk geweest als oranje had overheerst.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:43 schreef isax het volgende:
[..]
daar hoor je niets van met brazilianen erbij
Nog beter, ik wist het niet precies meer, ik twijfelde, dus ik denk laat ik maar voor het minste gaan.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
vorige keer was halve finale, en dat was de eerste keer in jaren dat ze door de groepsfase heenkwamen.
In de tijd dat Uruguay finales van de Wereldbeker won, won Engeland met 8-0 van Nederland in willekeurige wedstrijden en was het puur een amateurtournooi volgensmij.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:43 schreef Jian het volgende:
[..]
"In de verste verte geen land dat daar in de buurt komt", dat was nu juist de essentie van je statement. En 3 x een finale verliezen of 2 x een finale winnen, ... och, ik denk dat de meeste zo niet alle naties voor het laatste zouden kiezen.
Ja ze genieten daar nu nog van de gewonnen finale in 1930quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:43 schreef Jian het volgende:
[..]
"In de verste verte geen land dat daar in de buurt komt", dat was nu juist de essentie van je statement. En 3 x een finale verliezen of 2 x een finale winnen, ... och, ik denk dat de meeste zo niet alle naties voor het laatste zouden kiezen.
Shaky hands.quote:
Atte Attequote:Op woensdag 9 juli 2014 21:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Shaky hands.![]()
Ik heb 'm wel open maar een echte doordrinker is het niet.
Ja en? andere tijden, anderen omstandigheden, die voor iedereen golden. Of ga je nu zometeen vertellen dat Real Madrid eigenlijk maar 3 x de Europacup1/Champions league heeft gewonnen en dat de rest niet telt omdat ..... of dat Jan Jansen de tour eigenlijk niet heeft gewonnen omdat het er toen anders aan toe gingquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In de tijd dat Uruguay finales van de Wereldbeker won, won Engeland met 8-0 van nederland in willekeurige wedstrijden.
Dit is 11% bro. Als ik die at dan is dat hetzelfde als een halve fles wijn in één keer naar binnen klokken.quote:
Op hun erelijstje staat 2 x wereldkampioen op dat van Nederland 0 xquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ze genieten daar nu nog van de gewonnen finale in 1930
Juist bij deze wedstrijd wil je toch insane in the membrane zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is 11% bro. Als ik die at dan is dat hetzelfde als een halve fles wijn in één keer naar binnen klokken.
En ik ben geen student meer.
Timing weer hè.quote:
Ik kies voor de conduitestaat van Nederland.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Op hun erelijstje staat 2 x wereldkampioen op dat van Nederland 0 x
Niet als je de volgende dag om 6:30 op moet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Juist bij deze wedstrijd wil je toch insane in the membrane zijn.
ik gebruik een mauw van mijn vestquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Timing weer hè.![]()
Maar je kan nog typen dus het zal er ook weer niet uit gutsen. Pak verband. Of een theedoek. En een biertje dat je wèl open krijgt, het gaat beginnen!!!
Nee, maar ik vind alleen dat het verleden op een bepaald moment uitgespeeld is, het is leuk voor in de boeken, maar omdat Janssen de tour gewonnen heeft, betekent dat niet dat Mollema dat dit jaar niet gaat doen omdat hij uit Nederland komt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja en? andere tijden, anderen omstandigheden, die voor iedereen golden. Of ga je nu zometeen vertellen dat Real Madrid eigenlijk maar 3 x de Europacup1/Champions league heeft gewonnen en dat de rest niet telt omdat ..... of dat Jan Jansen de tour eigenlijk niet heeft gewonnen omdat het er toen anders aan toe ging
Babe.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:52 schreef isax het volgende:
[..]
ik gebruik een mauw van mijn vest
en kreeg hem daarna open door op mijn tafel te rammen
Dat is een ander verhaal ja.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet als je de volgende dag om 6:30 op moet.
Je bent gewoon een chauvinistische rakker, ga je straks wel staan bij het volkslied, .. met de vuist op de borst uiteraardquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kies voor de conduitestaat van Nederland.
Liefst er na!quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Juist bij deze wedstrijd wil je toch insane in the membrane zijn.
ik ga niet zingenquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:54 schreef isax het volgende:
even de tekst erbij pakken zodat ik geen woord verkeerd zing
of met de aanstekerquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Moet je zo'n haak aan je sleutelbos zetten, of op een randje en dan knallen.
Ja, maar deze discussie ging over "de staat van dienst van" en dan kun je het verleden moeilijk buiten beschouwing laten natuurlijk.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind alleen dat het verleden op een bepaald moment uitgespeeld is, het is leuk voor in de boeken, maar omdat Janssen de tour gewonnen heeft, betekent dat niet dat Mollema dat dit jaar niet gaat doen omdat hij uit Nederland komt.
ik ook proostquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Shaky hands.![]()
Ik heb 'm wel open maar een echte doordrinker is het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |