Ze gaan in het etappes opbouwen. Op steeds meer stations gaan de poortjes dicht.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, mag dat dan al? De NS wilde het al eerder doen, maar toen mocht het niet.
quote:
Oh, zou best kunnen, volg het niet echt. Weet alleen dat ze het toen op Leiden Centraal wilde doen en dat het niet doorging omdat onder andere de winkeliers er op tegen waren.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:58 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ze gaan in het etappes opbouwen. Op steeds meer stations gaan de poortjes dicht.
Volgens mij op een aantal grotere stations waaronder Leiden. Ten eerste om dat in het station vaak winkels zitten, maar mensen het station ook vaak gebruiken om van de ene wijk naar de andere wijk te lopen door het station heen. Die zouden dan nu moeten omlopen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, zou best kunnen, volg het niet echt. Weet alleen dat ze het toen op Leiden Centraal wilde doen en dat het niet doorging omdat onder andere de winkeliers er op tegen waren.
Ik heb een jaartrajectkaart en ik moet toch echt wel degelijk in- en uitchecken. Die brief komt mij geheel onbekend voor.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:40 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Die reclame is een pertinente leugen, want alle jaartrajectkaarthouders hebben juist een brief gekregen dat zij in tegenstelling tot alle publieke communicatie van de NS ook na 9 juli niet moeten in- en uitchecken.
Businesscard? Want daarmee moet het wel.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:01 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik heb een jaartrajectkaart en ik moet toch echt wel degelijk in- en uitchecken. Die brief komt mij geheel onbekend voor.
Dan heb je geen jaartrajectkaart, maar het nieuwe traject vrij abonnement.quote:Op donderdag 10 juli 2014 00:01 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik heb een jaartrajectkaart en ik moet toch echt wel degelijk in- en uitchecken. Die brief komt mij geheel onbekend voor.
Geen idee, volgens mij nietquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:15 schreef Tokus het volgende:
[..]
Businesscard? Want daarmee moet het wel.
Nee dat is het sowieso nietquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:15 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dan heb je geen jaartrajectkaart, maar het nieuwe traject vrij abonnement.
Nee dat is het sowieso nietquote:Op donderdag 10 juli 2014 00:15 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dan heb je geen jaartrajectkaart, maar het nieuwe traject vrij abonnement.
Hoe moet je dan bij de Doner Company komenquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:58 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ze gaan in het etappes opbouwen. Op steeds meer stations gaan de poortjes dicht.
Wat een paranoïde geklets allemaal. Ze kunnen zien van welk station naar welk station ik ga. En dan? Ik blijf niet op dat station rondlopen toch? Juist door dit soort verhalen blijft de weerstand bestaan, terwijl het totale onzin is.quote:Op donderdag 10 juli 2014 09:02 schreef Ouder1 het volgende:
Dat hele in en uitchecken is toch alleen maar voor de administratie van de NS (en justitie) en het verminderen van personeel? Zelfs als je een traject abo hebt moet je in en uitchecken zodat de NS kan zien hoeveel reizigers met welke soort kaartjes in welke treinen rijden.
Het gevolg wordt dat die trajecten/tijden straks duurder gaan worden voor het kaartje dat daar het meest gebruikt wordt.
Verder weer super voor The Big Brother natuurlijk. Zelfs als je een anonieme kaart hebt kunnen ze die kaart vaak toch aan een persoon koppelen; betalen met je pin of camera's. En die kaarten hebben gewoon een nummer.
Niet, is nog gezonder ook... Of gewoon inchecken natuurlijk.quote:Op donderdag 10 juli 2014 09:08 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Hoe moet je dan bij de Doner Company komen
Onnodig, die man achter je houdt je al de hele tijd in de gatenquote:Op donderdag 10 juli 2014 09:02 schreef Ouder1 het volgende:
Verder weer super voor The Big Brother natuurlijk. Zelfs als je een anonieme kaart hebt kunnen ze die kaart vaak toch aan een persoon koppelen; betalen met je pin of camera's. En die kaarten hebben gewoon een nummer.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 09:18 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Wat een paranoïde geklets allemaal. Ze kunnen zien van welk station naar welk station ik ga. En dan? Ik blijf niet op dat station rondlopen toch? Juist door dit soort verhalen blijft de weerstand bestaan, terwijl het totale onzin is.
Je maakt me bang...quote:Op donderdag 10 juli 2014 09:27 schreef Ouder1 het volgende:
[..]![]()
Waarom vergeten mensen zoals jij die altijd roepen dat het vastleggen van allerlei persoonlijke informatie geen ene ruk uitmaakt als je niets te verbergen hebt altijd dat in het verleden bewezen is dat die perfecte administratie zeer gevaarlijk kan worden als de regels veranderen?
Waarom denk je dat de Jodenvervolging zo succesvol was in Nederland? Omdat ze met al hun NAW gegevens én hun werk/school geregistreerd stonden.
Of wat minder heftig: Parkeergegevens van private parkeergarages die ondanks vermeldingen dat deze gegevens onmiddellijk vernietigd zouden worden, door de FIOD werden misbruikt om fraude met bedrijfswagens op te sporen?
Of nog zo één; verboden opslag van kentekenregistratie op snelwegen die aan het licht kwam bij de vermoorde broertjes zaak..
Volgens mij is er geen land ter wereld waar de overheid toegang heeft tot zo veel persoonlijke privé gegevens over burgers als Nederland. Zelfs Amerika gaat niet zo ver. In GB kan iemand zelfs volledig van de radar verdwijnen als ze willen.. Maar hier? Wat is hier nog privé?
(Ik heb de smiley maar even weggehaald)quote:
Conducteurs zullen inderdaad voor een groot deel overbodig worden, misschien alleen steekproefsgewijs nog wat controles. Scheelt weerquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:18 schreef Coolmint het volgende:
Iemand al bedacht dat ze als straks iedereen door het poortje moet de conducteurs er uit gooien? De machinist sluit de deuren en de trein gaat op een metro lijken. Tweederde van het personeel kan er dan uit...dat is pas winst! Ze weten exact wie wanneer op welk traject reist. Veel beter dan nu met die sporadische bejaardenenquetes.
Que?quote:Op donderdag 10 juli 2014 09:27 schreef Ouder1 het volgende:
[..]![]()
Waarom vergeten mensen zoals jij die altijd roepen dat het vastleggen van allerlei persoonlijke informatie geen ene ruk uitmaakt als je niets te verbergen hebt altijd dat in het verleden bewezen is dat die perfecte administratie zeer gevaarlijk kan worden als de regels veranderen?
Waarom denk je dat de Jodenvervolging zo succesvol was in Nederland? Omdat ze met al hun NAW gegevens én hun werk/school geregistreerd stonden.
Of wat minder heftig: Parkeergegevens van private parkeergarages die ondanks vermeldingen dat deze gegevens onmiddellijk vernietigd zouden worden, door de FIOD werden misbruikt om fraude met bedrijfswagens op te sporen?
Je hebt toch wel wat te verbergen als je fraude met bedrijfswagens pleegt.quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:56 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Het nieuws niet gevolgd de afgelopen jaren?
Het was een voorbeeld van 'illegaal' gebruik van de gegevens. Er werd expliciet vermeld dat de parkeergegevens onmiddellijk zouden worden vernietigd bij het verlaten van de parkeergarage. Niet dus. Het ging naar de FIOD.quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:57 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Je hebt toch wel wat te verbergen als je fraude met bedrijfswagens pleegt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |