Nou het valt best wel mee hier de laatste tijd toch, met het posten over gokken?quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik hoop inderdaad dat jullie stoppen met dat gokken![]()
Maar vrees dat door de tour dat wel weer niet zo zal zijn.
top ideequote:Op woensdag 9 juli 2014 20:26 schreef Gert het volgende:
[..]
nou dan mag ze die boot toch wel volkleien? Ga jij haar niet verraden bij je wijjkagent. twittermattie.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:22 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
[..]
Mooi, heb al een fles achter de kiezen, daardoor zit ik wel vaker op de verkeerde plek!
Heb je nog geen bericht?quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zelfs ik ben zenuwachtig. Weet niet zeker of dat ook het voetbal is
Ja jullie posten niet meer zoveel, wil niet zeggen dat jullie het niet doen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou het valt best wel mee hier de laatste tijd toch, met het posten over gokken?
Of bedoelde je dat uit moederlijke zorg?
Dat had ik net weer even nodig voor mijn zelfvertrouwen, zat in een dippie.quote:
Hoor je deze week of je door mag?quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zelfs ik ben zenuwachtig. Weet niet zeker of dat ook het voetbal is
Morgen.quote:
ik brand een kaarsje voor jequote:Op woensdag 9 juli 2014 20:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Morgen.
Ik hoopte vandaag nog een mailtje te krijgen. Misschien krijg ik morgen een mailtje. Als ik geen mailtje krijg moet ik even langskomen om gehoord te worden. Maar ik hoop dat dat niet nodig is.
Spannend hoor, ik duim i.i.g. voor je.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee. Kan morgenochtend nog dus, maar ik ben zenuwachtig zat.
Ooh spannend joh! Ik hoop dat je over bent. Vieren we het zaterdag.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Morgen.
Ik hoopte vandaag nog een mailtje te krijgen. Misschien krijg ik morgen een mailtje. Als ik geen mailtje krijg moet ik even langskomen om gehoord te worden. Maar ik hoop dat dat niet nodig is.
aw een datequote:Op woensdag 9 juli 2014 20:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ooh spannend joh! Ik hoop dat je over bent. Vieren we het zaterdag.
Ik vind dat jij hem mag doen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:32 schreef isax het volgende:
ik heb de tt al klaar staan![]()
sorry als iemand anders als laatste is
ik jat hem.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Maar hij doet er toch niets aan.
Slappe zak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |