quote:
Mooi, heb al een fles achter de kiezen, daardoor zit ik wel vaker op de verkeerde plek!quote:
je mag ook gewoon blijvenquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:22 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
[..]
Mooi, heb al een fles achter de kiezen, daardoor zit ik wel vaker op de verkeerde plek!
Tja aan een fles lurken of ergens anders , vergissing is zo gemaaktquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:22 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
[..]
Mooi, heb al een fles achter de kiezen, daardoor zit ik wel vaker op de verkeerde plek!
Ik wilde eerst flink geld op Argeninië zetten zodat ik een troosprijs heb. Maar ik ga gewoon voor Nederland. Volgens mij zijn we sterker.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
SC Pool Nederland-Argentinië.
Lies 2-1
oma-Nijn 1-1 (Ned. wint met strafschoppen)
isa 3-2
Sararaats 2-1
Choco 5-4
GekkePoes 5-0
Babu 2-1
Joezi 12-2
Parlay 2-1
sabine- 7-4
Ygritte 4-1
Pavement 4-0
markvanrinsum2-3
Jian 3-1
Voxs 2-1
Je mag hier gewoon komen hoor. Hoe meer hoe gezelliger.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:22 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop inderdaad dat jullie stoppen met dat gokkenquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wilde eerst flink geld op Argeninië zetten zodat ik een troosprijs heb. Maar ik ga gewoon voor Nederland. Volgens mij zijn we sterker.![]()
En als het mis gaat is het ook meteen weer even klaar met dat wedden.
Leer mij mezelf kennen..............quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Tja aan een fles lurken of ergens anders , vergissing is zo gemaakt
This is madness...quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb het gekke idee dat we gewoon gaan winnen
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb het gekke idee dat we gewoon gaan winnen
nou dan mag ze die boot toch wel volkleien? Ga jij haar niet verraden bij je wijjkagent. twittermattie.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:14 schreef isax het volgende:
[..]
naah bedankt.
ik ben zo'n ik heb niets tegen of met lot mens.
in de cos zouden ze me opvreten.
De RVD heeft hierop meteen gereageerd!quote:
Geen idee of ie weer weg is.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:26 schreef Ygritte het volgende:
Hey Bacon!
[ afbeelding ]
(of is ie al weer weg)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |