heeft de A-Team nou een boot?quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:58 schreef isax het volgende:
[..]
zwart met een rode rand.![]()
echt een doorn in het oog.
"de hapjes".quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Nog even en het is weer tijd voor de hapjes. [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
komt mooi uit dan, om 10 uur begint de wedstrijdquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:02 schreef Gert het volgende:
[..]
"de hapjes".![]()
Da's voor een moslimgezin met 14 kinderen, voor na zonsondergang?
nog niet, kan ik wel even doenquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Zwart met rood.... er mist nog geel, dan hebben we de hufters die Brazilië gisteren zo gruwelijk vernederden.![]()
Staat er niet toevallig een pisvlek aan dek?
Komt Lot etenquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Nog even en het is weer tijd voor de hapjes. [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tof idee. Welcome in Amsterdamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lelijk kut bootje.
[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2014 20:05:50 ]
Ja tante Thea is nu ook overleje.quote:
Duitsers zijn lief. Ik wilde die fiets niet eens.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:06 schreef isax het volgende:
ik zag vandaag allemaal blije kut moffen op de dam
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:05 schreef isax het volgende:
Zou wel flink opknappen van een bolus erop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lelijk kut bootje.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
bedoel jij zo'n mierzoet zeeuws broodje?quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou wel flink opknappen van een bolus erop.
moffenhoer die je bentquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:07 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Duitsers zijn lief. Ik wilde die fiets niet eens.
Die zijn zo lekker, met een laagje roomboterquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:08 schreef isax het volgende:
[..]
bedoel jij zo'n mierzoet zeeuws broodje?
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, die Hippo was bij haar tante op schoot gaan zitten.... ze is er in gebleven de arme ziel
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |