ja dat is wel heel sneu want dan zit ik echt alleen voetbal te kijken.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dadelijk krijg jij een ban omdat je aan het spamen bent.
Ik voel de liefde.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:55 schreef isax het volgende:
ik ga gewoon door met mijn missie. geef bacon maar een ban want hij verpeste mij spam reeks.
Jip, dus gedraag je nu maar en vraag gewoon of jij dadelijk de lapo mag doen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:56 schreef isax het volgende:
[..]
ja dat is wel heel sneu want dan zit ik echt alleen voetbal te kijken.
Ja anders kap je met spammen en maak gewoon een foto van die lelijke hoerensloep? Is-ie wel een beetje gezellig oranje uitgedost?quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:54 schreef isax het volgende:
ligt een boot in de gracht.
wat een spuug lelijk ding.
zwart met een rode rand.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja anders kap je met spammen en maak gewoon een foto van die lelijke hoerensloep? Is-ie wel een beetje gezellig oranje uitgedost?![]()
Of blauw wit gestreept? ----> in de FAKKING FIK ERMEE.
Wil je anders een keer een topic helemaal voor jezelf? Mochten er dan babu's of ander gespuis komen posten dan deleten we die posts keihard. Wanneer ben je jarig?quote:
Dat zijn er wel heel veel, zoveel keusquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Nog even en het is weer tijd voor de hapjes. [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
gatver.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Nog even en het is weer tijd voor de hapjes. [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zijn er wel heel veel, zoveel keus
Zwart met rood.... er mist nog geel, dan hebben we de hufters die Brazilië gisteren zo gruwelijk vernederden.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:58 schreef isax het volgende:
[..]
zwart met een rode rand.![]()
echt een doorn in het oog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |