Geloof het ook ja.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nou kan ik dit ook nog ff zeggen:
[..]
Nee , ze kon prima zelf baggeren. Alle vertrouwen in.
Moet je zelf ff wat klaar zetten.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:39 schreef oma-Nijn het volgende:
Als ik vannacht thuiskom hoop ik dat de drank klaarstaat
[ afbeelding ]
Dat hangt van de uitslag af, als we er uit liggen, ga ik meteen linksaf naar mijn nest. 6 uur loopt ook trouwens de wekker van opa weer afquote:
Oh jee, dat is wel vroeg dan voor opaatje.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat hangt van de uitslag af, als we er uit liggen, ga ik meteen linksaf naar mijn nest. 6 uur loopt ook trouwens de wekker van opa weer af
Zo bijzonder ben ik niet hoor.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:41 schreef isax het volgende:
[..]
leuk dat je er weer bent hoor. je werd gemist.
Kut is dat dan hè, als je je op iets verheugd en het valt tegen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:41 schreef isax het volgende:
[..]
niet een maar een hele doos. ga maar eens die chinees opruimen en mijn raam open gooien.
Blijkbaar was je wegquote:
Dank Oma. Leg het zeiltje maar alvast klaar.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Blijkbaar was je wegWelkom terug in ieder geval
en dat is dan de beste chinees van nederlandquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kut is dat dan hè, als je je op iets verheugd en het valt tegen.![]()
Kut chinees.
Dan is het helemaal kut dat het tegenvalt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:46 schreef isax het volgende:
[..]
en dat is dan de beste chinees van nederland
juist!quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Snap ik wel, we kunnen niet allemaal Joezi heten.
Oorkondeprinten.nl ?quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:46 schreef isax het volgende:
[..]
Ah, de oesters van...quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:46 schreef isax het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |