graagquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zullen we deze dan ff snel volgooien.![]()
quote:
Toestandquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:37 schreef isax het volgende:
ja nu heeft het weinig nut want bacon moest zo nodig iedereen hier heen lokken.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:37 schreef isax het volgende:
ja nu heeft het weinig nut want bacon moest zo nodig iedereen hier heen lokken.
Nou kan ik dit ook nog ff zeggen:quote:
Nee , ze kon prima zelf baggeren. Alle vertrouwen in.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Soms wel, nu heeft ze een doel, help je mee?
Geloof het ook ja.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nou kan ik dit ook nog ff zeggen:
[..]
Nee , ze kon prima zelf baggeren. Alle vertrouwen in.
Moet je zelf ff wat klaar zetten.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:39 schreef oma-Nijn het volgende:
Als ik vannacht thuiskom hoop ik dat de drank klaarstaat
[ afbeelding ]
Dat hangt van de uitslag af, als we er uit liggen, ga ik meteen linksaf naar mijn nest. 6 uur loopt ook trouwens de wekker van opa weer afquote:
Oh jee, dat is wel vroeg dan voor opaatje.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat hangt van de uitslag af, als we er uit liggen, ga ik meteen linksaf naar mijn nest. 6 uur loopt ook trouwens de wekker van opa weer af
Zo bijzonder ben ik niet hoor.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:41 schreef isax het volgende:
[..]
leuk dat je er weer bent hoor. je werd gemist.
Kut is dat dan hè, als je je op iets verheugd en het valt tegen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:41 schreef isax het volgende:
[..]
niet een maar een hele doos. ga maar eens die chinees opruimen en mijn raam open gooien.
Blijkbaar was je wegquote:
Dank Oma. Leg het zeiltje maar alvast klaar.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Blijkbaar was je wegWelkom terug in ieder geval
en dat is dan de beste chinees van nederlandquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kut is dat dan hè, als je je op iets verheugd en het valt tegen.![]()
Kut chinees.
Dan is het helemaal kut dat het tegenvalt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:46 schreef isax het volgende:
[..]
en dat is dan de beste chinees van nederland
juist!quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Snap ik wel, we kunnen niet allemaal Joezi heten.
Oorkondeprinten.nl ?quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:46 schreef isax het volgende:
[..]
Ah, de oesters van...quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:46 schreef isax het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wel een paar straatjes verderop.quote:
Stuur je Punk altijd zo naar buiten om de hondjes uit te latenquote:
waarscheinlijk was het net zo lekkerquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wel een paar straatjes verderop.
De kortste wegquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Stuur je Punk altijd zo naar buiten om de hondjes uit te laten
Dubbel dank, de UI is van Sjampoeh, die riep op in de cos om allemaal een oranje vlag te nemenquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hallo Oma Nijn. Leuke UI
die smiley is ook leuk
quote:
Dadelijk krijg jij een ban omdat je aan het spamen bent.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:55 schreef isax het volgende:
ik ga gewoon door met mijn missie. geef bacon maar een ban want hij verpeste mij spam reeks.
ja dat is wel heel sneu want dan zit ik echt alleen voetbal te kijken.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dadelijk krijg jij een ban omdat je aan het spamen bent.
Ik voel de liefde.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:55 schreef isax het volgende:
ik ga gewoon door met mijn missie. geef bacon maar een ban want hij verpeste mij spam reeks.
Jip, dus gedraag je nu maar en vraag gewoon of jij dadelijk de lapo mag doen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:56 schreef isax het volgende:
[..]
ja dat is wel heel sneu want dan zit ik echt alleen voetbal te kijken.
Ja anders kap je met spammen en maak gewoon een foto van die lelijke hoerensloep? Is-ie wel een beetje gezellig oranje uitgedost?quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:54 schreef isax het volgende:
ligt een boot in de gracht.
wat een spuug lelijk ding.
zwart met een rode rand.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja anders kap je met spammen en maak gewoon een foto van die lelijke hoerensloep? Is-ie wel een beetje gezellig oranje uitgedost?![]()
Of blauw wit gestreept? ----> in de FAKKING FIK ERMEE.
Wil je anders een keer een topic helemaal voor jezelf? Mochten er dan babu's of ander gespuis komen posten dan deleten we die posts keihard. Wanneer ben je jarig?quote:
Dat zijn er wel heel veel, zoveel keusquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Nog even en het is weer tijd voor de hapjes. [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
gatver.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Nog even en het is weer tijd voor de hapjes. [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zijn er wel heel veel, zoveel keus
Zwart met rood.... er mist nog geel, dan hebben we de hufters die Brazilië gisteren zo gruwelijk vernederden.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:58 schreef isax het volgende:
[..]
zwart met een rode rand.![]()
echt een doorn in het oog.
heeft de A-Team nou een boot?quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:58 schreef isax het volgende:
[..]
zwart met een rode rand.![]()
echt een doorn in het oog.
"de hapjes".quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[ afbeelding ]
komt mooi uit dan, om 10 uur begint de wedstrijdquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:02 schreef Gert het volgende:
[..]
"de hapjes".![]()
Da's voor een moslimgezin met 14 kinderen, voor na zonsondergang?
nog niet, kan ik wel even doenquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Zwart met rood.... er mist nog geel, dan hebben we de hufters die Brazilië gisteren zo gruwelijk vernederden.![]()
Staat er niet toevallig een pisvlek aan dek?
Komt Lot etenquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[ afbeelding ]
Tof idee. Welcome in Amsterdamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lelijk kut bootje.
[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2014 20:05:50 ]
Ja tante Thea is nu ook overleje.quote:
Duitsers zijn lief. Ik wilde die fiets niet eens.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:06 schreef isax het volgende:
ik zag vandaag allemaal blije kut moffen op de dam
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:05 schreef isax het volgende:
Zou wel flink opknappen van een bolus erop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lelijk kut bootje.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
bedoel jij zo'n mierzoet zeeuws broodje?quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou wel flink opknappen van een bolus erop.
moffenhoer die je bentquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:07 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Duitsers zijn lief. Ik wilde die fiets niet eens.
Die zijn zo lekker, met een laagje roomboterquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:08 schreef isax het volgende:
[..]
bedoel jij zo'n mierzoet zeeuws broodje?
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, die Hippo was bij haar tante op schoot gaan zitten.... ze is er in gebleven de arme ziel
[ afbeelding ]
wijkagent vind dat niet leukquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kan je niet met die chinees gaan gooien dan
Nee, ik bedoelde meer dat Lot eerst bij gizmogirl gaat borrelhappen en daarna die hele boot vol kleit.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:08 schreef isax het volgende:
[..]
bedoel jij zo'n mierzoet zeeuws broodje?
naah bedankt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde meer dat Lot eerst bij gizmogirl gaat borrelhappen en daarna die hele boot vol kleit.
SC Pool Nederland-Argentinië.quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:17 schreef Punkman het volgende:
SC Pool Nederland-Argentinië.
Lies 2-1
oma-Nijn 1-1 (Ned. wint met strafschoppen)
isa 3-2
Sararaats 2-1
Choco 5-4
GekkePoes 5-0
Babu 2-1
Joezi 12-2
Parlay 2-1
sabine- 7-4
Ygritte 4-1
Pavement 4-0
markvanrinsum2-3
Jian 3-1
Voxs 2-1
Gizmogirl 3-2
Punkman 8-0
welcome to the sc partyquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:17 schreef Bestweldonker het volgende:
Die Aike spant ook iedereen voor haar karretje, ze is zoooooo slim, ze ontspringt elke keer de dans!![]()
Wat een kudtwijf!
Zegt ze tegen Gio; laat Lot even die mail lezen over..............musical Ron!
Doe dat zelf gore Zwitserse kudt!, NSBer!
Als je in de shit zit, ga vooral NIET naar Aike, want je bent het haasje!
Lekker hoor.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:19 schreef Jian het volgende:
Zo even in bad geweest, meteen maar m'n stoppelbaard van bijna 2 weken eraf geschoren, als dat maar geen ongeluk brengt
quote:
Mooi, heb al een fles achter de kiezen, daardoor zit ik wel vaker op de verkeerde plek!quote:
je mag ook gewoon blijvenquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:22 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
[..]
Mooi, heb al een fles achter de kiezen, daardoor zit ik wel vaker op de verkeerde plek!
Tja aan een fles lurken of ergens anders , vergissing is zo gemaaktquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:22 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
[..]
Mooi, heb al een fles achter de kiezen, daardoor zit ik wel vaker op de verkeerde plek!
Ik wilde eerst flink geld op Argeninië zetten zodat ik een troosprijs heb. Maar ik ga gewoon voor Nederland. Volgens mij zijn we sterker.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
SC Pool Nederland-Argentinië.
Lies 2-1
oma-Nijn 1-1 (Ned. wint met strafschoppen)
isa 3-2
Sararaats 2-1
Choco 5-4
GekkePoes 5-0
Babu 2-1
Joezi 12-2
Parlay 2-1
sabine- 7-4
Ygritte 4-1
Pavement 4-0
markvanrinsum2-3
Jian 3-1
Voxs 2-1
Je mag hier gewoon komen hoor. Hoe meer hoe gezelliger.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:22 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop inderdaad dat jullie stoppen met dat gokkenquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wilde eerst flink geld op Argeninië zetten zodat ik een troosprijs heb. Maar ik ga gewoon voor Nederland. Volgens mij zijn we sterker.![]()
En als het mis gaat is het ook meteen weer even klaar met dat wedden.
Leer mij mezelf kennen..............quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Tja aan een fles lurken of ergens anders , vergissing is zo gemaakt
This is madness...quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb het gekke idee dat we gewoon gaan winnen
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb het gekke idee dat we gewoon gaan winnen
nou dan mag ze die boot toch wel volkleien? Ga jij haar niet verraden bij je wijjkagent. twittermattie.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:14 schreef isax het volgende:
[..]
naah bedankt.
ik ben zo'n ik heb niets tegen of met lot mens.
in de cos zouden ze me opvreten.
De RVD heeft hierop meteen gereageerd!quote:
Geen idee of ie weer weg is.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:26 schreef Ygritte het volgende:
Hey Bacon!
[ afbeelding ]
(of is ie al weer weg)
quote:
Nou het valt best wel mee hier de laatste tijd toch, met het posten over gokken?quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik hoop inderdaad dat jullie stoppen met dat gokken![]()
Maar vrees dat door de tour dat wel weer niet zo zal zijn.
top ideequote:Op woensdag 9 juli 2014 20:26 schreef Gert het volgende:
[..]
nou dan mag ze die boot toch wel volkleien? Ga jij haar niet verraden bij je wijjkagent. twittermattie.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:22 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
[..]
Heb je nog geen bericht?quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zelfs ik ben zenuwachtig. Weet niet zeker of dat ook het voetbal is
Ja jullie posten niet meer zoveel, wil niet zeggen dat jullie het niet doen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou het valt best wel mee hier de laatste tijd toch, met het posten over gokken?
Of bedoelde je dat uit moederlijke zorg?
Dat had ik net weer even nodig voor mijn zelfvertrouwen, zat in een dippie.quote:
Hoor je deze week of je door mag?quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zelfs ik ben zenuwachtig. Weet niet zeker of dat ook het voetbal is
Morgen.quote:
ik brand een kaarsje voor jequote:Op woensdag 9 juli 2014 20:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Morgen.
Ik hoopte vandaag nog een mailtje te krijgen. Misschien krijg ik morgen een mailtje. Als ik geen mailtje krijg moet ik even langskomen om gehoord te worden. Maar ik hoop dat dat niet nodig is.
Spannend hoor, ik duim i.i.g. voor je.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee. Kan morgenochtend nog dus, maar ik ben zenuwachtig zat.
Ooh spannend joh! Ik hoop dat je over bent. Vieren we het zaterdag.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Morgen.
Ik hoopte vandaag nog een mailtje te krijgen. Misschien krijg ik morgen een mailtje. Als ik geen mailtje krijg moet ik even langskomen om gehoord te worden. Maar ik hoop dat dat niet nodig is.
aw een datequote:Op woensdag 9 juli 2014 20:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ooh spannend joh! Ik hoop dat je over bent. Vieren we het zaterdag.
Ik vind dat jij hem mag doen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:32 schreef isax het volgende:
ik heb de tt al klaar staan![]()
sorry als iemand anders als laatste is
ik jat hem.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Maar hij doet er toch niets aan.
Slappe zak.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:33 schreef Ygritte het volgende:
Nog ADERHALF uur, ik herhaal, nog ANDERHALF uur!
ik schijt heel de gracht onderquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:33 schreef Ygritte het volgende:
Nog ADERHALF uur, ik herhaal, nog ANDERHALF uur!
Zaterdag?quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ooh spannend joh! Ik hoop dat je over bent. Vieren we het zaterdag.
O dat vind ik een stuk liever dan ergernis hoor.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja jullie posten niet meer zoveel, wil niet zeggen dat jullie het niet doen.![]()
Moederlijke zorg vrees ik.
Veel plezier Omaquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:33 schreef oma-Nijn het volgende:
Prettige wedstrijd/avond.![]()
Als mijn oren niet te veel hangen kom ik nog even welterusten wensen
![]()
[ afbeelding ]
Go Team Robben.quote:
We gaan winnen, winnen zeg ik jequote:
Ik erger me niet zo snel hoor, ik ben gewoon bang dat sommige te ver gaan.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:34 schreef Gert het volgende:
[..]
O dat vind ik een stuk liever dan ergernis hoor.![]()
Maar ik heb niet het idee dat er users in deze sc zichzelf bankroet aan het spelen zijn.
Ja echt hè, vooral de hele knappe mannen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Ook al ... ? wat hoor je dat toch veel de laatste tijd
Have fun!!quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:33 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
trustequote:Op woensdag 9 juli 2014 20:33 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
1500 a 2000 hoorde ik net, en enkele tienduizenden Argentijnen. Die bieden momenteel 3000 euro voor een kaartje, want ze zijn massaal op de gok naar Sao Paulo komen rijden.quote:
Er zijn nog meer paarden in de race.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt maar dat lijkt me wat optimistisch.
Kan ik me goed voorstellen. Straks er uit springen met voetbal of muziekquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee. Kan morgenochtend nog dus, maar ik ben zenuwachtig zat.
Waarom verbaast me dat niets?quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Er zijn nog meer paarden in de race.
Kirimvosequote:Op woensdag 9 juli 2014 20:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had net een heel mooi plaatje voor je! Gezien?
Als ik de laatste ben mag je het ook doen, ik open geen nieuwe dan.quote:
niets houd me tegen!quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als ik de laatste ben mag je het ook doen, ik open geen nieuwe dan.
Ik geef hierbij schriftelijk toestemming om te kapen bij mij.
Ik heb 24 euro op NL gezet. Verlies ik dat, heb ik 100 euro op mijn account over en dan kap ik er voor dit WK mee.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Er zijn nog meer paarden in de race.
Geweldig genotenquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jij had gister vast een heerlijke avond.
Burnerquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:45 schreef Burner82 het volgende:
De opstelling: Kuyt. Doet alles wel in zijn eentje.
Dat je hem niet meer kan buigen volgens mij ofzo.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:45 schreef isax het volgende:
wat is betekend dat eigenlijk? slot op de knie?
Laten we het hopen dan maar.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:45 schreef isax het volgende:
[..]
omdat van persie eerste keus is.
die zullen vast wisselen.
heesj Burnertquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:45 schreef Burner82 het volgende:
De opstelling: Kuyt. Doet alles wel in zijn eentje.
Maar eens even kijken hè..quote:
na 8 minuten weerquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar eens even kijken hè..
Voor het echie is toch anders dan trainen, hopelijk hoeft-ie niet in de eerst helft al gewisseld te worden.
We moeten toch een wissel overhouden voor het geval het pienanties worden.
Die doet al mee aan een cavia racequote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:49 schreef liesje1979 het volgende:
Spannend dit. Ik ga maar wat eten fixen en me installeren op de bank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |