Vind ik ook een vreemde uitspraak nu Mollema uit de top 10 gekukeld is. Dat zijn juist géén goede zaken.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:04 schreef INViCTuS het volgende:
Op zich is er nog niet heel veel aan de hand, maar ik vind het wel een vreemde uitspraak dat hij goede zaken zou hebben gedaan. Contador op 2.37, Frank 4.13 net als Ten Dam en de overige concurrenten staan boven hem
Dat 'ie uit de top 10 gekukeld is, is nog niet het grootste probleem. Het gaat er om dat zijn directe concurrenten bijna allemaal tijd op 'm winnen. Hij bleef b.v. Fuglsang vorig jaar net voor in het klassement, maar verliest 2 minuten op 'm.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind ik ook een vreemde uitspraak nu Mollema uit de top 10 gekukeld is. Dat zijn juist géén goede zaken.
Ik denk dat het een uitspraak is van Plugge op het moment dat het nog allemaal bij elkaar zat. De laatste zes km spatte die groep nog uit elkaar.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind ik ook een vreemde uitspraak nu Mollema uit de top 10 gekukeld is. Dat zijn juist géén goede zaken.
Wel de vraag in hoeverre Fugl zelf voor een klassement mag gaan, maar een goede dag was het voor Mollema zeker niet inderdaad.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat 'ie uit de top 10 gekukeld is, is nog niet het grootste probleem. Het gaat er om dat zijn directe concurrenten bijna allemaal tijd op 'm winnen. Hij bleef b.v. Fuglsang vorig jaar net voor in het klassement, maar verliest 2 minuten op 'm.
Op VDB verliest hij ook en dat is één van zijn belangrijkste concurrenten imo.
Dus de schade is nog erger. Hoe kan Plugge dat dan 'goede zaken' noemen? Beetje dom.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat 'ie uit de top 10 gekukeld is, is nog niet het grootste probleem. Het gaat er om dat zijn directe concurrenten bijna allemaal tijd op 'm winnen. Hij bleef b.v. Fuglsang vorig jaar net voor in het klassement, maar verliest 2 minuten op 'm.
Op VDB verliest hij ook en dat is één van zijn belangrijkste concurrenten imo.
Nee, want hij heeft het ook over de winst van Boom.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik denk dat het een uitspraak is van Plugge op het moment dat het nog allemaal bij elkaar zat. De laatste zes km spatte die groep nog uit elkaar.
twitter:tejay_van twitterde op woensdag 09-07-2014 om 18:17:11Not easy to make correct comments 2 minutes after the finish I a stage like that. reageer retweet
twitter:tejay_van twitterde op woensdag 09-07-2014 om 18:18:17Now that I've had a chance to cool off, I'd like to apologize for what I said to NBC. Today was an epic day of bike racing!!! reageer retweet
Fuglsang zal idd niet het grootste gevaar zijn, maar hij verliest ook op mannen als Porte, Kwiatkowski, Valverde, Van Garderen, Rui Costa, Dumoulin. Weliswaar niet heel veel (minder dan een minuut), maar toch geen lekker begin, lijkt me zo.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel de vraag in hoeverre Fugl zelf voor een klassement mag gaan, maar een goede dag was het voor Mollema zeker niet inderdaad.
Nu ben ik wel nieuwsgierig naar wat hij tegen NBC zei.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:24 schreef Marcoss het volgende:
twitter:tejay_van twitterde op woensdag 09-07-2014 om 18:17:11Not easy to make correct comments 2 minutes after the finish I a stage like that. reageer retweet
twitter:tejay_van twitterde op woensdag 09-07-2014 om 18:18:17Now that I've had a chance to cool off, I'd like to apologize for what I said to NBC. Today was an epic day of bike racing!!! reageer retweet
Verwacht jij een klassement van Dumoulin ja? Zou mooi zijn, maar denk niet dat hij ervoor gaat eigenlijk.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Fuglsang zal idd niet het grootste gevaar zijn, maar hij verliest ook op mannen als Porte, Kwiatkowski, Valverde, Van Garderen, Rui Costa, Dumoulin. Weliswaar niet heel veel (minder dan een minuut), maar toch geen lekker begin, lijkt me zo.
Dumoulin is geen concurrent..maargoed, voor Mollema is dit idd een teleurstellende dag.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Fuglsang zal idd niet het grootste gevaar zijn, maar hij verliest ook op mannen als Porte, Kwiatkowski, Valverde, Van Garderen, Rui Costa, Dumoulin. Weliswaar niet heel veel (minder dan een minuut), maar toch geen lekker begin, lijkt me zo.
Niet echt, maar je weet nooit. Hij zal wel zijn eigen kans mogen gaan in de bergen, dus misschien gaat hij er voor. Is ook wel goed, om eens te kijken hoe ver je dan komt,quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Verwacht jij een klassement van Dumoulin ja? Zou mooi zijn, maar denk niet dat hij ervoor gaat eigenlijk.
http://www.nbcsports.com/(...)n-fall-it-was-insanequote:Op woensdag 9 juli 2014 18:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nu ben ik wel nieuwsgierig naar wat hij tegen NBC zei.
twitter:letour twitterde op woensdag 09-07-2014 om 17:35:41Mathew Hayman: "Not enough cobbles actually/pas assez de pavés pour moi." http://t.co/FUlB4QoQ2L reageer retweet
De droom komt door mensen!twitter:lars_boom twitterde op woensdag 09-07-2014 om 18:17:00Epic stage! Dream comes through!!! Yessss reageer retweet
quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:33 schreef marcodej het volgende:
De droom komt door mensen!twitter:lars_boom twitterde op woensdag 09-07-2014 om 18:17:00Epic stage! Dream comes through!!! Yessss reageer retweet
Heeft die Borsato toch ongelijk.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:33 schreef marcodej het volgende:
twitter:ammattipyoraily twitterde op woensdag 09-07-2014 om 18:35:33Froome started today's stage with a broken wrist. #TDF (via @_FlammeRouge) reageer retweet
Was dus bij voorbaat al een kansloze zaak.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:37 schreef marcodej het volgende:
twitter:ammattipyoraily twitterde op woensdag 09-07-2014 om 18:35:33Froome started today's stage with a broken wrist. #TDF (via @_FlammeRouge) reageer retweet
Idd. Eigenlijk behoorlijk stom dat hij gestart is, want als hij op de kasseien een flinke smak had gemaakt op die kant, had dat flink schade op kunnen leveren, lijkt me zo.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Was dus bij voorbaat al een kansloze zaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |