Daar gaan ze de komend 2 maanden nog over discussiëren.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:54 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Gaan Froome en Wiggins dan wel samen?
Niveautje NOS dit, wat een debielquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:58 schreef INViCTuS het volgende:
Plugge:
Manager Richard Plugge van Belkin was vanzelfsprekend dolblij met de winst van Lars Boom in de vijfde etappe van de Tour. 'Dit is helemaal geweldig en geheel volgens het plan dat we bedacht hadden.'
Boom had net als Sep Vanmarcke de opdracht om vol voor de etappe te gaan, terwijl de rest kopman Bauke Mollema moest bijstaan. 'Het is fantastisch dat het zo uitpakt. Heel knap dat Lars dit doet in een heel grote wedstrijd. Voor hem is dit een enorme doorbraak', aldus Plugge.
Mollema verloor ruim 2 minuten op geletruidrager Vincenzo Nibali, maar daar zat Plugge niet heel erg mee. 'Hij eindigt samen met de rest. Bauke zit goed. Hij doet goede zaken.'
Goh, laat ik die nu alledrie in mijn tourcoach hebben staanquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:57 schreef 4-elements het volgende:
Hoe komt Paolini trouwens op een 149e plek terecht? Zat toch redelijke tijd vrij vooraan dacht ik?
Ook tegenvallend: Kristoff (139e), Degenkolb (153e) en Demare (190e)
Allemaal gevallen, Degenkolb viel samen met Kittel vlak voor de kasseienquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:59 schreef Roceco het volgende:
[..]
Goh, laat ik die nu alledrie in mijn tourcoach hebben staan
Ja, tenslotte staan zijn directe concurrenten, zoals VDB, Porte, Kwiatkowski, Fuglsang, Valverde, Van Garderen, Rui Costa, allemaal achter hem. Oh, wacht...quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:58 schreef INViCTuS het volgende:
Mollema verloor ruim 2 minuten op geletruidrager Vincenzo Nibali, maar daar zat Plugge niet heel erg mee. 'Hij eindigt samen met de rest. Bauke zit goed. Hij doet goede zaken.'
Démare reed al heel vroeg op achterstand om vervolgens nog een keer te vallen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:57 schreef 4-elements het volgende:
Hoe komt Paolini trouwens op een 149e plek terecht? Zat toch redelijke tijd vrij vooraan dacht ik?
Ook tegenvallend: Kristoff (139e), Degenkolb (153e) en Demare (190e)
Die uitspraak doe je zelf?quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:04 schreef INViCTuS het volgende:
Op zich is er nog niet heel veel aan de hand, maar ik vind het wel een vreemde uitspraak dat hij goede zaken zou hebben gedaan. Contador op 2.37, Frank 4.13 net als Ten Dam en de overige concurrenten staan boven hem
. Voor een renner als Nibali eindigt hij normaal ook niet. Hij verliest wel kostbare tijd op renners die hij mogelijk wel zou kunnen hebben. Slechte dag dus. Daarnaast ben je niet lekker bezig als je de slag mist en daarna op de keitjes gelost wordt door het groepje Contador.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:04 schreef INViCTuS het volgende:
Op zich is er nog niet heel veel aan de hand, maar ik vind het wel een vreemde uitspraak dat hij goede zaken zou hebben gedaan. Contador op 2.37, Frank 4.13 net als Ten Dam en de overige concurrenten staan boven hem
Er post geen ander onder mijn naam inderdaad, hoezo dan?quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tussendoor ook nog een etappe over het parcours van Tro Bro Leon.
[ afbeelding ]
Oh, het was een quote van Plugge. Je m'excuse.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:10 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Er post geen ander onder mijn naam inderdaad, hoezo dan?
Mooiquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:52 schreef marcodej het volgende:
http://www.radio1.nl/item/206138-Lars
Gio doet Jack na.
Alleen Valverde die in het publiek reed en...quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:15 schreef TargaFlorio het volgende:
Achteraf vielen de kasseien toch wel mee? De meeste chaos en valpartijen waren al voor de kasseien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |